quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Wiskundig is het weer correct.
Op de één of andere manier werken trema's en accents niet bij mij in een TT. Sorry.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:25 schreef luciano het volgende:
![]()
Maarre ...... TAALkundig gezien , zou ik graag mijn ë weer terug willen die je hebt gepikt aan het eind van argentinië![]()
Ga je gangquote:Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef Byte_Me het volgende:
mag ik een nieuw antarctica topic openen? er is er al een maar die heeft een baggerOP. zou liever een nieuw topic met een mooie overzichtelijke OP maken.
Opgenomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:00 schreef k_man het volgende:
Mag mijn verslagje van Kopenhagen in het rijtje worden opgenomen? BVD.
En in aanvulling op wat k_man zegt: je moet gewoon de hele prijs betalen ongeacht waaruit die is opgebouwd. Bij KLM kan je niet zeggen dat je liever niet betaalt voor de blauwe stewardessenjassen. Als je dat niet wil betalen moet je niet gaan of een andere bestemming / luchtvaartmaatschappij zoeken.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef JimmyJames het volgende:
Mag ik hier een domme vraag stellen? Zo niet, doe ik het tochIs er ergens een site waar je kunt zien wat goedkope vilegvelden zijn? Want als je budget vliegt slokken de belastingen veruit het grootste gedeelte van de prijs op.
Ja, en wel hier: Madridquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef miss_sly het volgende:
Is er een centraal topic met tips voor Madrid? Heb wel gezocht, maar kon het niet vinden
Al die reclame die je ook maakt voor FOX, Baobab en Summumquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:24 schreef flipsen het volgende:
Oh, dus dáárom ben ik altijd mijn posts kwijt
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef flipsen het volgende:
En we gaan hier geen wedstrijdje doen natuurlijk, voor je het weet komt DutchTrain of UIO_AMS de boel opschonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |