quote:
Wat is echt waar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:35 schreef DaFan het volgende:
![]()
En trouwens, tis echt waar hoor lien. Boeit mij het waar jij post, moet je zelf weten maar vond het wel geinig dat die post (die idd vol met spelfouten stond) ineens daar terugkwam
Lame!quote:
Heus welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat is echt waar?
En net deed je nog alsof je het geen toffe actie van me vond ofzo
quote:
Ik niet maar vind t wel irriquote:
Mag ik ook meedoen aan de hype?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ook niet. Nu ist afgelopen! Godsallejezus.
Nog 2 uur en dan ist alweer WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Fock off met die hypequote:
Ach, hypes zijn ook altijd zo weer weg, dus.....quote:
Hyvesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ach, hypes zijn ook altijd zo weer weg, dus.....
tot hoelaat moet je dan en waar eet je? waarom ben je vanochtend niet geweest...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:03 schreef lienelien het volgende:
nou, ik ben er ngo wel ff, hoor!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
tot hoelaat moet je dan en waar eet je? waarom ben je vanochtend niet geweest...
gaafquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
tot 18u, misschien wat later vandaag.
Ik eet thuis, in de keuken
En ik was vanochtend bij metasound in a'dam z-o om de voice-over te begeleiden
![]()
ja, maar dan heb je nog een lange dag... van 9 tot 18.. en nu verveel je je zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef lienelien het volgende:
Hmm, ik ben blij dat ik in 15 minuten weer thuis ben
Jezus! Das nou niet bepaald ideaal te noemen. Om 6.50 al in de trein zittenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
gaafen jij werkt écht té lang hé
ik werk van 8 tot 15.30
(1.10 u heen en 1.10 u terug, maar toch)
nee, verveel me niet, heb het druk!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je nog een lange dag... van 9 tot 18.. en nu verveel je je zeker![]()
kan ik ergens je stageopdracht/project nog lezenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, verveel me niet, heb het druk!
Ik heb geen vastgestelde opdrachtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:25 schreef Gelderland het volgende:
[..]
kan ik ergens je stageopdracht/project nog lezen? lijkt me leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |