Ok. Ik heb de site nog eens bekeken en er staat gewoon reusachtige onzin op. Ik kan geen enkele antwoord vinden dat én relevant is of niet gewoon verkeerd is. Geen enkel antwoord geeft duidelijk aan dat 911myths verkeerd is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het vertrouw. Ik wilde alleen maar aangegeven dat debunkers het ook niet bij het juist einde hebben. En ja het is een draak van een pagina.
Jy krijgt steeds commentaar op het feit dat je weer een 911myths bron aankomt zetten. Dus even gegoogled naar een website die 911myths weer debunkt.
Fout. Ze hebben dat wel onderzocht.quote:Wat nog wel de grootste miskleun van het 911 comission rapport is. Ze hebben de geldstromen niet onderzocht.
Het type vliegtuig dat in het Pentagon is gevlogen heeft maar 2 motoren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef TeenWolf het volgende:
die foto was me bekend beste knarff, al 5 jaar geleden viel het me op dat er maar "1 motortje" op de foto bij het pentagon van die grote crash te zien was en meer niet. helaas zijn er niet veel meer
Wie zegt me, dus omdat ze met andere zaken wel verkeerd zitten, wel goed zitten met Odigo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat ook debunkers niet alles exact op een rijtje hebben, wil nog niet zeggen dat alles wat ze zeggen fout is.
911myhts heeft wel degelijk een aantal spookverhalen genadeloos onderuit gehaald. CNN, Odigo, etc.
Niemand. Maar je zou je eens kunnen verdiepen in hun onderbouwingen. Alles wat 911myths beweerd wordt onderbouwd met links naar andere sites, verslagen etc.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
Wie zegt me, dus omdat ze met andere zaken wel verkeerd zitten, wel goed zitten met Odigo?
Dat zijn heel wat betere teksten dan op complotsites te vinden zijn...quote:But does this make us an authority? No. If we’ve an overall message here, it’s check things for yourself. Don’t trust a site just because it’s telling you what you want to believe. Don’t believe us without evaluating our arguments and checking the references we provide, either (we’re as likely to make mistakes as anyone else). Look into the claims yourself, discover both sides of the argument, and make your own mind up. The truth deserves nothing less.
Met welke zaken zitten ze verkeerd dan volgens jou. Pik er eens eentje specifiek uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt me, dus omdat ze met andere zaken wel verkeerd zitten, wel goed zitten met Odigo?
gisteren zat je te paniekeren dat je nooit meer op me zou reageren. als je je niet aan je woord houdt zeg dat soort dingen voortaan niet en houd je mond daarover .quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het type vliegtuig dat in het Pentagon is gevlogen heeft maar 2 motoren.
Hoeveel had jij er verwacht te zien? En denk je dat motoren naar elkaar toekruipen als het vliegtuig verongelukt?
Lees nou eens wat er staat:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:10 schreef TeenWolf het volgende:
gisteren zat je te paniekeren dat je nooit meer op me zou reageren.
Dus nogmaals de vraag: Hoeveel motoren had jij verwacht dat er gevonden zouden worden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:55 schreef calvobbes het volgende:
Ik ga met jou geen discussie voeren over 9/11 als jij niet zelf met bronnen komt, maar wel alles als onbetrouwbaar of fout bestempeld.
En ik probeer jou uit te leggen waarom ik die discussie met jou niet ga voeren op jouw manier, want dat is geen discussie. Als dat nog steeds moeilijk te begrijpen is voor jou, dan heb je toch echt pech. Want nu zet ik er toch echt een punt achter totdat je echt een discussie start.
zozo, je bent dus vergeten wat je gisteren zei???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Lees nou eens wat er staat:
[..]
Dus nogmaals de vraag: Hoeveel motoren had jij verwacht dat er gevonden zouden worden?
Nee jij hebt niet goed gelezen wat ik zei.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef TeenWolf het volgende:
zozo, je bent dus vergeten wat je gisteren zei???
Waar komen al die brokstukken dan vandaan?quote:ik zie maar 1 motortje in alle combinatie-foto's het maakt dus niet uit of het vliegtuig 2 of 800.000 motoren had, had meer herkenbaar vliegtuigpuin in combinatie met foto's van het pentagon gezien.
Dat kun je zelf ook wel uitzoeken. Ik ga jou niet alles met een paplepel ingieten.quote:en by the way van wie zijn alle beelden die vrijgegeven zijn?
Ik ga weer "piepen" als je door blijft zanikken over dingen die niet over 911 gaan, of als je weer vanalles gaat roepen zonder onderbouwing.quote:dus je bent uitgehuild na gister?? wil je weer praten?? of ga je straks weer piepen.
zozo dus je denkt koppiger dan mij te zijn? niet zo piepen gast ik stelde je een vraag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:25 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee jij hebt niet goed gelezen wat ik zei.
[..]
Waar komen al die brokstukken dan vandaan?
[..]
Dat kun je zelf ook wel uitzoeken. Ik ga jou niet alles met een paplepel ingieten.
[..]
Ik ga weer "piepen" als je door blijft zanikken over dingen die niet over 911 gaan, of als je weer vanalles gaat roepen zonder onderbouwing.
Stel gerust nog meer vragen. Zolang jij niet op een normale manier een discussie over 911 wilt voeren, dan kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef TeenWolf het volgende:
zozo dus je denkt koppiger dan mij te zijn? niet zo piepen gast ik stelde je een vraag.
ik weet het je kan niet zonder te reageren op mij, kom geef antwoord.quote:
Welke vraag?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik weet het je kan niet zonder te reageren op mij, kom geef antwoord.
De vrijgegeven beelden van de Pentagon-crash zijn van (2 verschillende beveiligingscamera's van het Pentagon. Dus van de overheid idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef TeenWolf het volgende:
en by the way van wie zijn alle beelden die vrijgegeven zijn? van de amerikaanse overheid? zo ja vertrouw ik het al helemaal niet net als die irak-rapporten
Waarom is het verdacht?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Orwell het volgende:
in dit filmpje zie je tientallen kantoor-lieden systematisch het gras voor het pentagon afspeuren en verzamelen van debris ....
(destruction of crime scene evidence)
ZEER VERDACHT!!!
jaja..mannen in maatpak, die het gras systematisch uitkammen op kleine stukjes debris...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom is het verdacht?
Gebeurd wel vaker dat burgers worden ingezet bij het uitkammen van een gebied om bijvoorbeeld naar een vermist persoon te zoeken. En het gebeurd ook wel vaker dat burgers meehelpen om de ravage van een ramp op te ruimen.
Ik zie het probleem niet zo dat complot gelovers weer willen maken....
Weer zo'n vage video.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Orwell het volgende:
in dit filmpje zie je tientallen kantoor-lieden systematisch het gras voor het pentagon afspeuren en verzamelen van debris ....
(destruction of crime scene evidence)
ZEER VERDACHT!!!
http://www.youtube.com/watch?v=i9sqQ8oTFrU&mode=related&search=
JP heeft ons zover dat we een pandoering aan elkaar willen geven....totaal geen respect meer voor elkaar. Waarden en normen is loos geworden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef NorthernStar het volgende:
*opgeschoond*
Vanaf nu ga ik noten voor iedereen die elkaar voor huilie/paranoide/imbeciel of wat dan ook uitmaakt.
Maar WAAROM WAAROM wordt dat binnen no-time nadat het zogenaamde vliegtuig neergestort is met opruimen. Dat is gewoon een misdaad. Klaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef gorgg het volgende:
[..]
Weer zo'n vage video.
Waaruit leid je af dat het kantoor-lieden zijn. Omdat ze een broek en een hemd aanhebben?
Het zijn gewoon mensen van het FBI Evidence Recovery Team onder leiding van Special Agent John Adams.
De FBI was met een Crime Scene Team binnen de 30 minuten na de inslag aanwezig.
Lees eens (Annex C, Part 3):
http://www.arlingtonva.us(...)ocs/after_report.pdf
De FBI is er om misdaden op te lossen. Zij zijn de instantie die dat moeten doen, dus het is zeker geen misdaad. Hoe kom je er in hemelsnaam bij. Waarom zouden ze pak anderhalf jaar wachten? De grootste kans om misdaden op te lossen is volgens mij om zo snel mogelijk te beginnen met bewijzen te verzamelen, wat ze in deze dus doen, zonder de reddingswerken te proberen storen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar WAAROM WAAROM wordt dat binnen no-time nadat het zogenaamde vliegtuig neergestort is met opruimen. Dat is gewoon een misdaad. Klaar.
waarschijnlijk heeft het witte huis de volgende verklaring:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar WAAROM WAAROM wordt dat binnen no-time nadat het zogenaamde vliegtuig neergestort is met opruimen. Dat is gewoon een misdaad. Klaar.
Als je toch geen discussie wilt voeren over 911 maar je antwoorden en vooroordelen telkens klaar hebt staan, wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:06 schreef Orwell het volgende:
waarschijnlijk heeft het witte huis de volgende verklaring:
"we waren bezorgd dat loslopende kinderen zich zouden verwonden aan de brokstukken"
en de gemiddelde "debunker" zal die verklaring vervolgens voor zoete koek slikken...
Klaag ze aan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:55 schreef Lambiekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |