De hierbovenstaande omschrijving is voor discussie vatbaar, dus graag reactie. Ik denk dat we samen wel tot een goeie
omschrijving vanm een "Tara"kunnen komen.
Groeten, Eric
Och nee, natuurlijk niet, die weet zelfs nieteens wat electriciteit is...
Ben wel benieuwd of onze lieve Tara nog bij Paul de Leeuw komt..dat wordt lachen..
moet je eigenlijk met een groepje op de tribune gaan zitten...om de mening van Nederland op Tara te verkondigen..
Ideetje?
Kick ass!
dat kan echt niet dus he...no way
.... is Tara niet ook een klein beetje slim.
Het is toch fijn dat je nooit iets in het huishouden hoeft te doen omdat "Roy-the-human-bijzettafel" (=quote van iemand hier) alles voor je doet.
Wel lusten, geen lasten. Ik neem aan dat die vriend van haar niet eens zo nu en dan aan haar mag zitten, maar dat ze dat gerief wel bij haar stoere vriendjes op het Liedscheplein haalt.
Ik zou het wel weten. Huishoudelijk werkt zuigt en als iemand anders dat volcontinu voor je doet is dat alleen maar tof.
(snel uitspreken)"Tjonge, wat ben jij Taraag van begrip vandaag zeg!" (=niet van begrip)
Moeten ze op 't Leidse een BB-cafe openen met een Taras, weet je meteen waar je NIET zitten wil!
rijd met de hoofdpersoon Roy op een stofzuiger door een 3 kamerflat en probeer onderweg zoveel mogelijk taratrollen uit te schakelen. Niet geschikt voor kinderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |