abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191863
Voorstel om vanaf heden het woord Tara tot officieel scheldwoord te deponeren bij de Dikke van Dale. Als je iemand
tegenkomt doe ontzettend verwend is, opppervlakkig als een stoeprand, bang is om een nagel te breken bij het
afwassen en geen drie dagen zonder hond kan, mag je zeggen:"Wat ben jij een ontzettende Tara!"

De hierbovenstaande omschrijving is voor discussie vatbaar, dus graag reactie. Ik denk dat we samen wel tot een goeie
omschrijving vanm een "Tara"kunnen komen.

Groeten, Eric

pi_191864
Vergeet er niet bij te vermelden dat schijnheiligheid een vereiste is om een echte Tara te zijn.
Verder is het denk ik ook zaak dat je veel domme vriendinnetjes op het Leidseplein hebt.
"Wordt geen slachtoffer van uw eigen beperkingen" // " Een probleem hoeft geen probleem te zijn als je er geen probleem van maakt"
pi_191865
Wat zou je ervan denken om de uitdrukking:
"een Tara maken" of "Tara'en" er aan toe te voegen.
Een Tara maken betekent dan dat je totaal ongefundeerd een uitspraak doet over iets of iemand waarbij je zeer duidelijk laat merken dat je meer lucht in je hoofd hebt dan een leerdammer kaas.
En Tara'en houdt in zeuren over allerlei onbenulligheden die een normaal mens dat ook wel eens de krant leest nooit eens op zouden vallen.
pi_191866
Ook heel irritant: TARATATA!!!! roepen als er een prototype tara de kamer binnen komt. Doet het goed op feestjes.

pi_191867
Of. Een Tara nemen...
Daar zet je in ieder geval jezelf mee voor schut.
I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_191868
Een Tara: "een leuke meid om naar te kijken en een zeer potentiele wip, waarschijnlijk bij iedere gelegenheid, maar een gesprek is bijkans onmogelijk"
pi_191869
Heel goed ipv dom blondje gewoon een Tara
when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
pi_191870
Met dat verschil dat Tara niet blond is.
Tara is het donkere equivalent van een dom blondje.
Jammer dat we van haar niet meer te ZIEN hebben gekregen.
  maandag 27 september 1999 @ 14:55:00 #9
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_191871
En ondertussen ook nog ongeloveloos zelfingenomen zijn...
pi_191872
Dat is denk ik het keyword : Genomen
Zelfin-genomen
Wordt graag genomen
vul aan...
pi_191873
Hee, Danny, hebben we al een hit van Tara..!?

Och nee, natuurlijk niet, die weet zelfs nieteens wat electriciteit is...

pi_191874
Geen commenTARA
Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_191875
Electriciteit zal ze wel kennen.
Hoe moet ze anders haar haar fohnen?
pi_191876
Goede ideetjes allemaal...

Ben wel benieuwd of onze lieve Tara nog bij Paul de Leeuw komt..dat wordt lachen..

moet je eigenlijk met een groepje op de tribune gaan zitten...om de mening van Nederland op Tara te verkondigen..
Ideetje?

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  maandag 27 september 1999 @ 15:29:00 #15
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191877
Als je haar maar lang genoeg blijft volgen word ze vanzelf Taranoia
pi_191878
Ach, Paul de Leeuw kennende zal hij best wel voorzichtig omgaan met zo'n teer zieltje...

Kick ass!

pi_191879
Straks vindt hij haar nog aardig ook...als Amsterdammers onder mekaar, yuk

dat kan echt niet dus he...no way

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  maandag 27 september 1999 @ 15:39:00 #18
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_191880
Ik weet dat ik nu de kans loop om gebanned te worden, maar....

.... is Tara niet ook een klein beetje slim.

Het is toch fijn dat je nooit iets in het huishouden hoeft te doen omdat "Roy-the-human-bijzettafel" (=quote van iemand hier) alles voor je doet.

Wel lusten, geen lasten. Ik neem aan dat die vriend van haar niet eens zo nu en dan aan haar mag zitten, maar dat ze dat gerief wel bij haar stoere vriendjes op het Liedscheplein haalt.

Ik zou het wel weten. Huishoudelijk werkt zuigt en als iemand anders dat volcontinu voor je doet is dat alleen maar tof.

pi_191881
Paul de Leeuw Amsterdammer, alleen om dat daar meer homo's roldlopen dan toch zeker. Hij komp harstikke uit Rotterurdam, ech wel!

pi_191882
om precies te zijn komt ie uit Lekkerkerk, nog geen 10 kilometer hier vandaan, en zijn pa heeft nog iets voor Feyenoord gedaan ooit
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_191883
Ook leuk, om ff terug te komen op het onderwerp:

(snel uitspreken)"Tjonge, wat ben jij Taraag van begrip vandaag zeg!" (=niet van begrip)

Moeten ze op 't Leidse een BB-cafe openen met een Taras, weet je meteen waar je NIET zitten wil!

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_191884
Nieuw spel: Tararmagaddon!

rijd met de hoofdpersoon Roy op een stofzuiger door een 3 kamerflat en probeer onderweg zoveel mogelijk taratrollen uit te schakelen. Niet geschikt voor kinderen!

maandag 27 september 1999 @ 17:04:00 #23
248 CAT
World Traveller
pi_191885
Of wat dacht je van een TARAgotchi, moet je goed verwennen anders gaat ze dood!
-=***One nation under a groove***=-
pi_191886
ff lekker de boel taraniseren
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.

pi_191887
Taramisu.....een zoet lijkend nagerecht met een ontzettend bittere nasmaak.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')