En toen werd het pas echt gezellig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zeiden ze zeventig jaar geleden bij de buren ook.
Er zijn dus problemen met betrekking op de participatie in de samenleving. Mensen die zich afzetten tegen die samenleving en critici daarover bedreigen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:06 schreef IHVK het volgende:
Als ze verder participeren in de samenleving zie ik geen verdere problemen.
Origineel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Amerikanist,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:58 schreef Triggershot het volgende:
Wtf is trouwens een Arabist... Ik bedoel hebben we ook een Turk-ist/oloog?
In het Oosten is er ook niet zoiets als Nederlanderoloog/ist. Westerist
Schrik niet...er schijnen er een hoop te zijn....en wat denk je....je kan er zelfs een salaris aan overhouden. Gat in de markt, niet ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:58 schreef Triggershot het volgende:
Wel dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:58 schreef Triggershot het volgende:
In het Nederlands? Welnee joh.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In het Nederlands? Welnee joh.
Dan is het dus niet zo dat ze zeventig jaar geleden bij de buren ook: Dat vindt jij. Ik zie dat anders. En heel, heel veel met mij. Ik zie een land steeds verder vervreemden van zijn oorspronkelijke bevolking' zeiden.quote:
Niets persoonlijks, maar ik word onpasselijkquote:
Misschien verstond ik het verkeerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan is het dus niet zo dat ze zeventig jaar geleden bij de buren ook: Dat vindt jij. Ik zie dat anders. En heel, heel veel met mij. Ik zie een land steeds verder vervreemden van zijn oorspronkelijke bevolking' zeiden.
Das kann naturlich passieren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien verstond ik het verkeerd.
Kan jij op een normaal manier reageren, sukkel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wel dus.
He, omdat iets niet in de knoran te vinden is wil nog niet zeggen dat het niet bestaat hoor.
Sorry, dit moet zo van mijn religie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan jij op een normaal manier reageren, sukkel.![]()
Ja, joh, Oosten zou er ook mee mogen beginnen dan. Overigens bestaat Arabische wereld uit meer dan 20 landen (waar Arabisch gesproken wordt) dus is het niet zo algemeen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Schrik niet...er schijnen er een hoop te zijn....en wat denk je....je kan er zelfs een salaris aan overhouden. Gat in de markt, niet ?
Luister, als ik me beschikbaar stel als studieobject, en jij meldt je aan als cursist Kaaskopist, ga jij dan akkoord met een fifty-fifty split van de subsidie die daar voor staat ?
Ok, hou je dan maar eens het FOK! beleid. djeez.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sorry, dit moet zo van mijn religie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |