zonde van de stofquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo`n gewaagde tekst, en dat iemand dan de moeite neemt een t-shirt in Jaaps maat met die tekst te maken.
Vanwege een spelfout, had KABOUTAH moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:07 schreef beequeen het volgende:
Blijkbaar heeft er iemand ingegrepen , het T-shirt met de teskt.....R:I.P.Kabouter.... gaat dus niet door.
Die zes weken hebben ze hard nodig om alle technische installatie's en het z.g. technisch dorp af te breken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:06 schreef bloodymary het volgende:
Er bestaat helemaal geen kwalificatie van panden als bedrijfspand of woning, dat is een boekhoudkundige kwestie. Ze zullen dat in het contract hebben staan zodat ze tzt zes weken de tijd hebben om de overdracht te regelen bij de notaris en dergelijke.
hij kan zich voeden met voeding(snacks) maar zn ego groeit naar mate hij bijval krijgt.....al met al onzeker typje dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat dikke varken moet weer even gepest worden, dan houdt hij z'n lelijke smoel wel weer dicht.
Nope maar staat het voor later iig wel op internetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heeft Jaap gezegd, en Jaap wil de wereldheerser worden, maar zover is hij nog niet hoor.
Verrek, dat is het!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze haar nepperts eens een keer niet laat zien en iets normaals aan heeft
Zijn er nog mensen die daar aan twijfelen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat scripten irriteert mij dus ook mateloos, alhoewel ik oprecht denk dat Huub en Eric door 1 deur kunnen.
Huub en NatasJa gaan naar "achter" vlak voor het eten. Tijdens het eten beginnen Huub en NatasJa ruzie te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Dat pesten was niet gescript, hoor. Dat was gewoon een naar trekje van Huub.
En Eric liep mee, omdat Huub de leider is.
Ja, dat geneuzel over doodsverwensingen, het is daar FOK niet, en er stond "kabouter" niet "Huub"quote:
dat is haar niet verteldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:11 schreef schatje het volgende:
Amanda vertelt niet dat Huub een ontslagronde voor Jaap heeft aangevraagd.
Hij lijkt wel verliefdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:12 schreef Sporti het volgende:
Die Huub lult wel heeeeeeeeeeel erg veel over Lieke![]()
Waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:12 schreef Sporti het volgende:
vindt je het gek? tis ook zo'n leuk meisjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:12 schreef Sporti het volgende:
Het Bureau Herintredende Vrouwen heeft wederom voortreffelijk werk afgeleverd!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zowaar Brainless-loze streams!
Hulde aan de regie!!!
Is mevrouw Pannekoek eindelijk herplaatst, als afwashulp in de Pannekoekerie?
Heb je Jaap en Brian dan niet vreselijk zien pesten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:03 schreef Day het volgende:
[..]
Dat pesten was niet gescript, hoor. Dat was gewoon een naar trekje van Huub.
En Eric liep mee, omdat Huub de leider is.
Hebben ze dat wel verteld dan?? Ik dacht dat Huub alleen zei dat hij geen ontslagronde voor Natasia had aangevraagd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:11 schreef schatje het volgende:
Amanda vertelt niet dat Huub een ontslagronde voor Jaap heeft aangevraagd.
ja ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
Dat tata vind ik zo dom
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:12 schreef Sporti het volgende:
a/DELquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:16 schreef Polonium-120 het volgende:
eric vindt het beetje soppig en sylvia vindt het lekker nat. (weet niet waar ze het over hadden)
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:13 schreef Casshern het volgende:
[..]
vindt je het gek? tis ook zo'n leuk meisje![]()
![]()
![]()
Nee dat hebben ze idd niet verteldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Hebben ze dat wel verteld dan?? Ik dacht dat Huub alleen zei dat hij geen ontslagronde voor Natasia had aangevraagd.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
Als iemand toch al van plan was om een kaartje naar Jaap te sturen, doe er dan ook deze even bij.
[afbeelding]
Ik denk dat mijn soort humor iets (veel) dieper gaat. R.I.P. Kabouter en R.I.P. Fatso zou mij nou niet bepaald in lachen doen uitbarstenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat geneuzel over doodsverwensingen, het is daar FOK niet, en er stond "kabouter" niet "Huub"
Als Huub een shirt met "R.I.P. Fatso" had gekregen dan was de hele COS vanmorgen omgevallen van het lachen en was de FEBO voor incompetent uitgemaakt omdat het afgepakt was.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
Als iemand toch al van plan was om een kaartje naar Jaap te sturen, doe er dan ook deze even bij.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:59 schreef cindy10 het volgende:
ben ik nou de enige die zich simpelweg stoort aan het pleeborstel kapsel en bijbehorende suffe blik van brian.
en het uitgestreken smoelwerk van natasiaaa(godsgeschenk voor het moederschap)?????????????![]()
![]()
ach ik ben 1 van de weinige die er wel een beetje vertrouwen in heeft en die denkt dat lieke oprecht en eerlijk is tegenover huub.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |