Dat doet toch niks af aan het meeloopgedrag van Eric?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je te weinig rekening houdt met de FEBO. Sinds Huub daar is geweest , met de instructie Billie niet meer te bashen ( dit verzin ik niet, maar kwam overduidelijk over uit zijn bewoordingen) zijn Huub en Eric zo mak als een lammetje. Het hele FOK forum viel over Mevr. D Flens heen , omdat ze het hele concept naar de knoppen hielp, dus ik heb weinig geloof in het oprecht niet meer bashen van Billie. De laatste 2 dagen zijn zo saai, omdat er dus niks meer mag en kan.Tel uit je winst.
Ik weet zeker dat ze als makke lammetjes terugkomen als ze bij de Febo gaan protesterenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
DGK is een bedrijfspand, als iemand wint dan duurt het 6 week voor het een woning wordt. Bij bedrijfspanden is een rokersverbod...
volgens mij is het ook hun huis dus moeten ze dat onderling oplossenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
DGK is een bedrijfspand, als iemand wint dan duurt het 6 week voor het een woning wordt. Bij bedrijfspanden is een rokersverbod...
Hahahah het is een woonruimte, en daarbij is er een contract getekend waar het roken ter sprake kwam als zijnde dat de bewoners het zelf moesten oplossen met elkaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Veelzeggend dat Natasia, Jaap en Brian niet nicotine-afhankelijk zijn en Huub, Sylvia en Eric wel heel erg.
Die zogenaamde vriendelijkheid komt dus gewoon omdat ze met hun gore tanden konstant onder invloed van nicotine zijn.
Jaap en Brian constateren terecht dat de villa nu een bedrijfspand is, en dat je daarin niet mag roken.
Nee hoor, ik zit ook in een bedrijfspand (ben ondernemer) en mag dus gewoon roken. Het gaat er om dat je niet mag roken indien er personeel in dienstbetrekking aanwezig is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Bang voor H. Pietersenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef Prosac het volgende:
Wat heeft Brian gelezen/gespoten nu hij ineens allerlei zaken toe geeft?
Het is GEEN bedrijfspand, omdat de bewoners er eten en slapen. Dat er ook gewerkt wordt is onbelangrijk. Dat zou anders betekenen dat mensen die thuiswerken ook niet mogen roken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat scripten irriteert mij dus ook mateloos, alhoewel ik oprecht denk dat Huub en Eric door 1 deur kunnen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Dat doet toch niks af aan het meeloopgedrag van Eric?
Waarvan ik overigens het vermoeden had dat hij het eigenlijk niet eens echt leuk vond en het zeker niet uit zichzelf geïniteerd zou hebben.
HUH lees jij hier niets??quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:59 schreef cindy10 het volgende:
ben ik nou de enige die zich simpelweg stoort aan het pleeborstel kapsel en bijbehorende suffe blik van brian.
en het uitgestreken smoelwerk van natasiaaa(godsgeschenk voor het moederschap)?????????????![]()
![]()
Je hebt het over de twee kindjes van God.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:59 schreef cindy10 het volgende:
ben ik nou de enige die zich simpelweg stoort aan het pleeborstel kapsel en bijbehorende suffe blik van brian.
en het uitgestreken smoelwerk van natasiaaa(godsgeschenk voor het moederschap)?????????????![]()
![]()
Dat denk ik ook niet en ik denk dat Erik ook wel Huub in de gaten hield dat hij niet te ver ging, om hem dan tegen te houden of toe te spreken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Dat doet toch niks af aan het meeloopgedrag van Eric?
Waarvan ik overigens het vermoeden had dat hij het eigenlijk niet eens echt leuk vond en het zeker niet uit zichzelf geïniteerd zou hebben.
I know, ik typ alleen wat ze hebben gezegd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:00 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit ook in een bedrijfspand (ben ondernemer) en mag dus gewoon roken. Het gaat er om dat je niet mag roken indien er personeel in dienstbetrekking aanwezig is.
Maar laten we daar ook nog even
over gaan zeiken. Altijd dat gezeik over dat roken.........![]()
Dat pesten was niet gescript, hoor. Dat was gewoon een naar trekje van Huub.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat scripten irriteerd mij dus ook mateloos, alhoewel ik oprecht denk dat Huub en Eric door 1 deur kunnen.
ik lees genoeg,maar juist daar word ik zo gaar van....quote:
Ja echt heerlijk, ik lig dubbel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:02 schreef NotoriousJw het volgende:
hahahah heerlijk hoe Brian Huub aanpakt samen met Jaap, HEEEEEERLIJK!!!!
Doe het recht in de smoel van Huub, zoals Huub zelf ook doetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:02 schreef NotoriousJw het volgende:
Staat in het contract, tenminste dat heeft Jaap gezegd. DGK is een bedrijfspand en en duurt 6 weken om het over te zetten naar een woningquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is GEEN bedrijfspand, omdat de bewoners er eten en slapen. Dat er ook gewerkt wordt is onbelangrijk. Dat zou anders betekenen dat mensen die thuiswerken ook niet mogen roken...
laat god het maar niet horen.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt het over de twee kindjes van God.![]()
Ja wat een vrolijk stel is dat...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:02 schreef NotoriousJw het volgende:
Huub Huub Huub, nooit meer naar huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:57 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Waar blijven je positieve posts dan![]()
Dat komt omdat ze haar nepperts eens een keer niet laat zien en iets normaals aan heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:04 schreef Vandaag... het volgende:
Amanda ziet er best leuk ui met dr haar in een staart. Minder ranzig.
Geniaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef Varen het volgende:
Dat andere T-shirt stond R.I.P kabouter op
Dat heeft Jaap gezegd, en Jaap wil de wereldheerser worden, maar zover is hij nog niet hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Staat in het contract, tenminste dat heeft Jaap gezegd. DGK is een bedrijfspand en en duurt 6 weken om het over te zetten naar een woning
Jammer dat die is afgepakt, want ik zou het als ik Huub was ECHT hilarisch vinden..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef Varen het volgende:
Dat andere T-shirt stond R.I.P kabouter op
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe het recht in de smoel van Huub, zoals Huub zelf ook doet![]()
Ja die R.I.P kaboutershirtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef Ning het volgende:
Was er nu toch 1 tshirt van Jaap afgepakt door de febo
Dat dikke varken moet weer even gepest worden, dan houdt hij z'n lelijke smoel wel weer dicht.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe het recht in de smoel van Huub, zoals Huub zelf ook doet![]()
Ik mag het hopen dat RIP Kabouter ging echt te ver.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef Ning het volgende:
Was er nu toch 1 tshirt van Jaap afgepakt door de febo
Zo`n gewaagde tekst, en dat iemand dan de moeite neemt een t-shirt in Jaaps maat met die tekst te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gewoon intresse,maar waarom geniaal?
ook oprecht gemeendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
Het lijkt wel of brian nu een preek zit op te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |