rekkeL eh?quote:
is bezween dat dat ehct wekrt...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
je moet de eerste en laatste letter wel op de goeie plek laten staan![]()
Ah, jij knet dat dumconet ookquote:
ja we gaan zo beginnen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
on va pas commencer comme ca hein.....![]()
Ah oui, ca va tres bienquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
on va pas commencer comme ca hein.....![]()
Voort wat hoort wat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
idealisme -> ja
student-proof-ness -> nee
heb ik weneles stjkeus over in de knart gezelen...quote:
dan kun je net zo goed Japans Praten.quote:
maar dat snapt echt (bijna ) niemand...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed Japans Praten.
BArkgara!!!! * idioot * in japans
ArrigettoKawaiiii!!!!!
Er is een heel atkriel oevr grehcesevn op dzee mianerquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:51 schreef OA het volgende:
[..]
heb ik weneles stjkeus over in de knart gezelen...![]()
arrigetto is bedanktquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef OA het volgende:
[..]
maar dat snapt echt (bijna ) niemand...![]()
open er een onzin topic overquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:53 schreef OA het volgende:
ljkit me bset gnieig om zo een heel tpioc vol te lellun...
Dan meot je neit in kifofe zjin, maar in TTKquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:53 schreef OA het volgende:
ljkit me bset gnieig om zo een heel tpioc vol te lellun...
Ja goed, ik zou zeggen, neem nog een bakkiequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komop jongens..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komop jongens..
quote:
Slaapsequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga slapenweltrusten koffieleuters
Leut ze
Tot morgen ochtend
en die koffie meet moet een generale datum voor komen anders weet ik ook niet waar dat heen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |