Die verrekte clown en die acrobaat hebben hem gevondenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef OA het volgende:
[..]
B2 is trouwens met de noorderzon vertrokken...![]()
Mwaaaa... als we in dit tempo doorgaan nemen we gewoon GC overquote:
drommels, drommels en nog eens drommmmmmeeeeeeeeeelllllllsssssssssssssssss......quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die verrekte clown en die acrobaat hebben hem gevonden
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef OA het volgende:
[..]
drommels, drommels en nog eens drommmmmmeeeeeeeeeelllllllsssssssssssssssss......![]()
Bal gehakt!!!!!! Frikandell!!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef OA het volgende:
[..]
drommels, drommels en nog eens drommmmmmeeeeeeeeeelllllllsssssssssssssssss......![]()
zak patat, als ik je in m'n handen krijg......quote:
General chat georganiseerd door de KOFFIE leuters ik stem wel voor een eigen Subforumquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaaa... als we in dit tempo doorgaan nemen we gewoon GC over
truste buzzerquote:
En we noemen het FOK! KOF!FIEquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
General chat georganiseerd door de KOFFIE leuters ik stem wel voor een eigen Subforum![]()
ik krijg honger van al dat voedsel
trustequote:
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En ik tel 2 MH aanhangers! Wie volgt?![]()
idealisme -> jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En ik tel 2 MH aanhangers! Wie volgt?![]()
eifFOK!! dan....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iefFOK!!!!! op zijn Foks( andersom gespelt )
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
nee ejkab eiffok!
je moet de eerste en laatste letter wel op de goeie plek laten staanquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soalz ijk al zie beh maor een sezej po mijn Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |