Ligt er maar net aan hoe de belastingdienst dit beoordeelt (voornamelijk op tijd en hoogte van verdiensten gebaseerd)quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef 7th_wave het volgende:
volgens mij zijn dit inkomsten uit overige activiteiten ofzo. ik denk overigens dat er wel regelingen voor dit soort dingen zijn.
zie je serieus nergens dat dat bedrijf pas later is opgericht of dat er op latere data mutaties hebben plaatsgevonden? dat is wel heel erg kwalijk, juist in tegenspraak met de processuele functie die het register heeft; er worden leningen, hypotheken etc. etc. verstrekt op basis van de juistheid van onder meer die gegevens.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:48 schreef Johnns het volgende:
een vriend van mij (opereerde eerst met een VAR-verklaring + BTW-nummer) schreef zich ook in met een startdatum in het verleden. dit zodat het niet was alsof het bedrijf net bestond. echter zijn het wel een stelletje naaiers bij de Kamer van Koophandel, want hij mocht wel met terugwerkende kracht ook even het inschrijfgeld betalen.
maakt ook niks uit natuurlijk. Die paar tientjes...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:48 schreef Johnns het volgende:
een vriend van mij (opereerde eerst met een VAR-verklaring + BTW-nummer) schreef zich ook in met een startdatum in het verleden. dit zodat het niet was alsof het bedrijf net bestond. echter zijn het wel een stelletje naaiers bij de Kamer van Koophandel, want hij mocht wel met terugwerkende kracht ook even het inschrijfgeld betalen.
het vertrouwen is gerechtvaardigd, als je je bedenkt dat de rechtspraak ook uitgaat van het vertrouwen daarin, zoals het ook in de wet vastgelegd ligt en ook in de praktijk zou moeten blijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:51 schreef Whatashockr het volgende:
Toch leuk dat mensen zoveel vertrouwen in de KvK hebben, tis echt niks anders dan een veredeld notitieblok.
wel als je voorheen als freelancer (VAR-verklaring + BTW-nummer) werktequote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:49 schreef _-rally-_ het volgende:
Als je je inschrijving zo ver terug legt, zul je van de fiscus een boete krijgen, omdat je geen aangifte hebt gedaan.
als ik OP zo lees, zal dat bij ts niet het geval zijn gok ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:17 schreef Johnns het volgende:
[..]
wel als je voorheen als freelancer (VAR-verklaring + BTW-nummer) werkte
Nee, want met een VAR krijg je geen BTW nummer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:17 schreef Johnns het volgende:
[..]
wel als je voorheen als freelancer (VAR-verklaring + BTW-nummer) werkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |