Elke verkrachter mag aan z'n ballen opgehangen worden, ongeacht afkomst.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is zeer slecht. Maar om dat slecht te vinden enkel om de Marokkaanse daders![]()
Het gaat er vooral om dat deze Marokkaanse daders hun religie opvoeren als goedmakertje voor hun wandaden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is zeer slecht. Maar om dat slecht te vinden enkel om de Marokkaanse daders![]()
Dit nú aan de orde stellen is offtopic. Hoe verhoudt jouw opmerking zich tot deze topic?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het over onze Nederlandse medeburgers die kinderen aan het misbruiken zijn over het gehele wereld.
Ik heb het over een Nederlandse meneer die met hun 2 kinderen door de trein gaat springen.
En dan nog zeuren om een verkrachting en eenzijdig blijven kijken![]()
Gebaseerd op the film, escape from New york, met Kurt Russel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een goed plan voor. Ik ga misschien later er een soort boek over schrijven (serieus!). Het heeft niets met Mein Kampf te maken omdat je geen bepaalde bevolkingsgroepen ermee benadeeld. Het is namelijk het principe zoals in een film waarvan ik de naam niet meer weet. Escape from Absolom ofzoiets. De overheid moet gewoon een kunstmatig eiland 100 km van bijv. Scheveningen aanleggen, en daar dan alle criminelen van zware delicten (zoals moord/verkrachting/pedofielen) op dat eiland plaatsen. En dan mogen ze zelf uitzoeken hoe ze moeten overleven. Er zijn dan geen bewakers aanwezig op dat eiland, alleen schepen van de Marine en radars die de boel in de gaten houden op dat eiland. Aan de andere kant heeft het ook een positief effect, criminelen zijn dan als het ware weer vrij, maar vallen op deze manier de "normale" samenleving niet meer lastig. De titel van het boek wordt denk ik: Mijn Eiland
Het feit dat deze knulletjes aan hun verklaring toevoegen dat ze het niet bij eenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:36 schreef Fcuker het volgende:
Goed dat er wordt vermeld dat het marrokaantjes zijn en moslims, om het allemaal erger te maken, met al die kutracisten hier. Ik keur het natuurlijk niet goed wat er is gebeurd, laat ze maar verotten in de cel!! maar om gelijk met moslimS te schelden en te doen, vindt ik overdreven, want Niet-moslims doen dit natuurlijk NOOIT..en die zijn goed geintegreerd. Nogmaals ik keur het niet goed afschuwelijk dit..maar om gelijk iedereen over 1 kam te scheren en uit te schelden gaat nergens over
![]()
Erg scherp. Dat geef ik je toe.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er staat een niet kloppend bijvoeglijk naamwoord in. "Moslimse" moet "islamitische" zijn.²
Hoe ze zijn opgevoed? Dat is het probleem juist, ze zijn niet opgevoed. Zo duidelijk genoeg voor je?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Het feit dat deze knulletjes aan hun verklaring toevoegen dat ze het niet bij een
islamitisch meisje gedaan zouden hebben zou je toch in elk geval aan het denken moeten zetten
hoe deze jongens opgevoed zijn, zeker gezien hun leeftijd.
Maar natuurlijk. Een WO2 vergelijking. Godwin enzo is het niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar moeten we dus voor gaan oppassen.
<blaat blaat huil>
Neen, het zet me niet aan het denken. Geen enkele ouder zou hun kinderen hiertoe aanmoedigen. Ik geloof zelfs dat Dutroux, de (voor sommigen sensuele) Belg met het 3 harige ruwe torso, heeft zeer waarschijnlijk een stabiele en degelijke opvoeding gehad.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Het feit dat deze knulletjes aan hun verklaring toevoegen dat ze het niet bij een
islamitisch meisje gedaan zouden hebben zou je toch in elk geval aan het denken moeten zetten
hoe deze jongens opgevoed zijn, zeker gezien hun leeftijd.
Of ze zijn juist heel goed opgevoed en hebben heel goed opgelet bij de koranlessen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
Hoe ze zijn opgevoed? Dat is het probleem juist, ze zijn niet opgevoed. Zo duidelijk genoeg voor je?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |