Daar heb ik ook een goed plan voor. Ik ga misschien later er een soort boek over schrijven (serieus!). Het heeft niets met Mein Kampf te maken omdat je geen bepaalde bevolkingsgroepen ermee benadeeld. Het is namelijk het principe zoals in een film waarvan ik de naam niet meer weet. Escape from Absolom ofzoiets. De overheid moet gewoon een kunstmatig eiland 100 km van bijv. Scheveningen aanleggen, en daar dan alle criminelen van zware delicten (zoals moord/verkrachting/pedofielen) op dat eiland plaatsen. En dan mogen ze zelf uitzoeken hoe ze moeten overleven. Er zijn dan geen bewakers aanwezig op dat eiland, alleen schepen van de Marine en radars die de boel in de gaten houden op dat eiland. Aan de andere kant heeft het ook een positief effect, criminelen zijn dan als het ware weer vrij, maar vallen op deze manier de "normale" samenleving niet meer lastig. De titel van het boek wordt denk ik: Mijn Eilandquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat doe je dan met de Sjonnies en andere autochtone criminelen? Je kunt niet een beleid gaan vormen dat onderscheid maakt op basis van afkomst. Dat is discriminatie en bij wet verboden.²
Wel? Wie respecteert die zaken dan niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef Hayek het volgende:
[..]
net alsof mensen eisen dat ze geen kabab mogen eten of ramadan moeten vieren..
het gaat hier om de erkenning van democratie, rechtstaat, gelijkwaardigheid man/vrouw, vrijheid van meningsuiting enzovoort.. als ze die zaken respecteren (zoals de italianen, spanjaarden, chinezen, koreanen, en vele anere immigranten) hoor je niemand klagen
Maar serieus, ik ben heus geen racist, want ik ben zelf ook allochtoon (100%). Maar dit lijkt mij gewoon een zeer reëele oplossing voor bijvoorbeeld het cellen-tekort, TBS, doodstraf, etc. Je vangt meerdere vliegen in 1 klap.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een goed plan voor. Ik ga misschien later er een soort boek over schrijven (serieus!). Het heeft niets met Mein Kampf te maken omdat je geen bepaalde bevolkingsgroepen ermee benadeeld. Het is namelijk het principe zoals in een film waarvan ik de naam niet meer weet. Escape from Absolom ofzoiets. De overheid moet gewoon een kunstmatig eiland 100 km van bijv. Scheveningen aanleggen, en daar dan alle criminelen van zware delicten (zoals moord/verkrachting/pedofielen) op dat eiland plaatsen. En dan mogen ze zelf uitzoeken hoe ze moeten overleven. Er zijn dan geen bewakers aanwezig op dat eiland, alleen schepen van de Marine en radars die de boel in de gaten houden op dat eiland. Aan de andere kant heeft het ook een positief effect, criminelen zijn dan als het ware weer vrij, maar vallen op deze manier de "normale" samenleving niet meer lastig. De titel van het boek wordt denk ik: Mijn Eiland
Meki to the rescue!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef Meki het volgende:
Reageren tot je bloeddruk omhoog is.
waar waren jullie gebleven bij Nederlandse pedofielen ?? in Thailand ??.
Je vervangt het woord Joden voor Marokkanen en je zou het boek anno 2007 als non fictie en wetenschappelijk recent onderzoek kunnen bestempelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een goed plan voor. Ik ga misschien later er een soort boek over schrijven (serieus!). Het heeft niets met Mein Kampf te maken omdat je geen bepaalde bevolkingsgroepen ermee benadeeld.
duurde lang een reactie van jouw kant, wilde de dertienjarige niet meewerken vanavond?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef Meki het volgende:
Offtopicquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef Meki het volgende:
dat laat nou zien hoe eenzijdig veel mensen hier zijn.quote:
Erg overdreven zo niet verwerpelijk, juist omdat antisemitisme binnen de Arabische wereld haast gemeengoed is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je vervangt het woord Joden voor Marokkanen en je zou het boek anno 2007 als non fictie en wetenschappelijk recent onderzoek kunnen bestempelen.
Veel mensen zijn ook voor gelijke bestrafing voor verkrachters en pedofielen, ongeacht afkomst.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
dat laat nou zien hoe eenzijdig veel mensen hier zijn.
dit is absoluut vreselijk diep triest en de doodstraf staat hier alleen maar op.
maar om wakker te worden bij dit topic en bij Nederlandse pedofielen door te slapen is ook not done of wel
Laat me niet lachenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:26 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Veel mensen zijn ook voor gelijke bestrafing voor verkrachters en pedofielen, ongeacht afkomst.![]()
Dan mis jij heel wat topic's.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Laat me niet lachen
bij dat soort topics komen de reacties nooit boven de 10
en dit vliegt erdoor heen.![]()
In België is de doodstraf afgeschaft (1996) en pedofilie is een ernstig delict.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
dat laat nou zien hoe eenzijdig veel mensen hier zijn.
dit is absoluut vreselijk diep triest en de doodstraf staat hier alleen maar op.
maar om wakker te worden bij dit topic en bij Nederlandse pedofielen door te slapen is ook not done of wel
Daar moeten we dus voor gaan oppassen. Je zou toch denken dat de schuldgevoelens die Nederland aan hun verraard hebben overgehouden in de 2de wereldoorlog ze tot slimmere wezens heeft gemaakt, maar helaas. Juist Nederland moet geleerd hebben van de geschiedenis. Gedurende 40-45 werden de Joden massaal aangegeven bij de Duitsers, vaak in ruil voor een degelijke knijpkat of een verse hyacintenbol. De gevolgen kennen we: 2-6 miljoen joden hebben een lijdzame dood tegemoet kunnen zien. En het is allemaal begonnen met dit soort ideeën. Ik reken op je begrip en ga er vanuit dat je meewerkt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ohjawel hoor, dat gaan we op termijn gewoon doen. Moet jij eens opletten.
ik mis geen enkele topic op NWSquote:
Inderdaad helaas, voor multicultureel tuig tenminste.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Je zou toch denken dat de schuldgevoelens die Nederland aan hun verraard hebben overgehouden in de 2de wereldoorlog ze tot slimmere wezens heeft gemaakt, maar helaas.
Ik heb het over onze Nederlandse medeburgers die kinderen aan het misbruiken zijn over het gehele wereld.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In België is de doodstraf afgeschaft (1996) en pedofilie is een ernstig delict.
We dwalen weer af.
Dat is het verschil, ik heb het gehad met elk tuig, jij alleen met Marokkaans tuig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen kaalkoppie hoor. Gewoon een hele nette aardige hoogopgeleide jongeman die het zolangzamerhand een beetje gehad heeft met die multikulcrap, en met Marokkaans tuig in het bijzonder.
Ja, wat wordt er gezeurd zeg, waar gaat het over? Een verkrachting van een 13- jarig meisjequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
En dan nog zeuren om een verkrachting en eenzijdig blijven kijken![]()
Ik hoor eigenlijk bijna alleen maar van Marokkaans tuig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is het verschil, ik heb het gehad met elk tuig, jij alleen met Marokkaans tuig.²
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Ja, wat wordt er gezeurd zeg, waar gaat het over? Een verkrachting van een 13- jarig meisje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |