abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47565054
Fijn zeg, religie.
pi_47565114
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef CasB het volgende:
Fijn zeg, religie.
Wat heeft dit te maken met religie?
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_47565213
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef retteketet het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met religie?
Jij bent echt dom. LEES:

De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:01:45 #54
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47565340
Wow, dit is weer een nieuw onbetwist dieptepunt.
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:02:42 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_47565375
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

flikker eens op als je echt niks toe te voegen hebt
Tja, wat valt er over te zeggen. Die jongens zaten fout, ze worden bestraft. Maar een logisch denkend iemand, iemand met hersens, een man of vrouw van de ratio, zullen dit slechte gedrag van deze jongens niet koppelen aan een religie.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:04:05 #56
13462 BansheeBoy
pi_47565429
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Jij bent echt dom. LEES:

De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.
Dus? Wat heeft het dan met religie te maken?

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_47565432
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tja, wat valt er over te zeggen. Die jongens zaten fout, ze worden bestraft. Maar een logisch denkend iemand, iemand met hersens, een man of vrouw van de ratio, zullen dit slechte gedrag van deze jongens niet koppelen aan een religie.
˛
Daar gaat het hier niet om.

Het gaat er om dat die jongens bij het plegen van hun misdrijf die koppeling juist wel maakten.
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:04:09 #58
125878 Gabry
Lento Violento
pi_47565433
Alsof Christenen zelf nooit met twee broers een meisje van dertien uit de straat herhaaldelijk verkrachten met religieuze argumenten om het te rechtvaardigen
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:04:21 #59
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47565444
quote:
Maar een logisch denkend iemand, iemand met hersens, een man of vrouw van de ratio, zullen dit slechte gedrag van deze jongens niet koppelen aan een religie.
Klopt, maar gelukkig doen ze dat dit keer zelf al voor ons en hoeven wij het niet te doen:
quote:
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_47565500
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus? Wat heeft het dan met religie te maken?

˛
Voor die drie kerels kennelijk alles, en ipv de zaak hier te bagetaliseren zou je je beter druk maken om mensen (zoals die drie uit het bericht) die jouw geloof vervuilen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:05:46 #61
3185 Adelante
To let it go now
pi_47565513
quote:

[..]

˛
Die jongens zijn gewoon racisten, zij maakten een uitzondering op basis van religie. Verder zijn ze ziek en moeten ze behandeld worden, maar bovenal bestraft.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47565518
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Jij bent echt dom. LEES:

Ík, dom? Ooit wel eens van religieus geďnspireerde verkrachtingen gehoord? En kom nu niet aan met gevallen uit Pakistan, want dat is iets achterlijks dat voortkomt uit een pre-islamitische stammencultuur.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_47565546
Jullie vrouwen zijn (als) akkers voor jullie, komt dan tot jullie akkers zoals jullie wensen. (soera 2:223)
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:06:49 #64
3767 Herald
Come get some
pi_47565564
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef Gabry het volgende:
Alsof Christenen zelf nooit met twee broers een meisje van dertien uit de straat herhaaldelijk verkrachten met religieuze argumenten om het te rechtvaardigen
inderdaad, dat praat het weer helemaal goed. Straffen is onnodig want anderen doen het ook!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:07:55 #65
13462 BansheeBoy
pi_47565613
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Daar gaat het hier niet om.

Het gaat er om dat die jongens bij het plegen van hun misdrijf die koppeling juist wel maakten.
Het feit dat ze zulke daden verrichten zegt toch wel wat over hun intelligentie (het gebrek daar aan) en hun geestelijke gesteldheid. Mensen die dan waarde hechten aan hun uitspraken moeten bij hunzelf te raden gaan. Ze willen dingen zien of horen en hun selectiebeleid is zeer soepel, alles wat maar enigzins negatief is dat ter sprake wordt gebracht over de Islam wordt direct (maar al te graag) voor waarheid aangezien.

˛
pi_47565635
Dat is niet vreemd, bedoel ik. Hoho!
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:09:52 #67
13462 BansheeBoy
pi_47565694
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Voor die drie kerels kennelijk alles, en ipv de zaak hier te bagetaliseren zou je je beter druk maken om mensen (zoals die drie uit het bericht) die jouw geloof vervuilen.
Nee hoor, ze geven aan dat ze het niet zouden doen met een Islamitisch meisje. Wat heeft dit dan van doen met de Islam zelf? Niets!

˛
pi_47565700
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef retteketet het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat vreemd. Wat een achterlijke, arrogante opmerking. Nationalisme dat tot in het absurde doorgedreven wordt.
Dat heeft helemaal niets met nationalisme te maken. Als iemand een misdaad pleegt dan wordt diegene toch ook onmiddelijk uit de samenleving verwijdert? (behalve in NL, want daar krijg je TBS en dan kan je alsnog mensen verkrachten/moorden)
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:10:24 #69
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_47565719
Gelukkig was het meisje geen moslim.

Niks aan de hand dus, slotje.

-edit- ohw dit is geen KLB
FCT
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 23:10:24 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47565720
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:21 schreef yvonne het volgende:
Gelukkig doen blanke europeanen dit nooit
Nou ja, ik begin toch langzamerhand een patroon te ontdekken...
pi_47565742
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee hoor, ze geven aan dat ze het niet zouden doen met een Islamitisch meisje. Wat heeft dit dan van doen met de Islam zelf? Niets!

˛
alles
pi_47565763
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef Hayek het volgende:

[..]

als ik mensen bij mij thuis uitnodig verwacht ik ook dat ze zich netjes aan de regels houden.. blijkbaar ben ik ook een extreme nationalist volgens jou, maar ik vind dat vrij normaal om te eisen..
Je netjes aan de regels houden is niet meer dan normaal, en daar ben ik het ook roerend mee eens. Totale aanpassing eisen van immigranten vind ik echter uit den boze, en ik sta daar niet alleen in; in het grondvest van de EU is vastgelegd dat de lidstaten van de Unie de in hun land aanwezige etnische diversiteit moeten bewaken. Assimilatie is dus not done.
pi_47565863
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

˛
Ze schijnen te denken dat moslim zijn inhoudt dat je onbeperkt mag afgeven op en je mag vergrijpen aan niet-moslims. Bizar, gewoon.
  Donald Duck held donderdag 22 maart 2007 @ 23:14:51 #74
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47565901
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Herald het volgende:

[..]

volgens de Linkse Garde is het juist wel aangepast gedrag omdat niet-moslims ook 13jarige meisjes verkrachten. Eigenlijk zouden die jongens dus een lintje moeten krijgen.
nee, een vlinderjacht in hun thuisland!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47565937
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef retteketet het volgende:

[..]

Je netjes aan de regels houden is niet meer dan normaal, en daar ben ik het ook roerend mee eens. Totale aanpassing eisen van immigranten vind ik echter uit den boze, en ik sta daar niet alleen in; in het grondvest van de EU is vastgelegd dat de lidstaten van de Unie de in hun land aanwezige etnische diversiteit moeten bewaken. Assimilatie is dus not done.
net alsof mensen eisen dat ze geen kabab mogen eten of ramadan moeten vieren..

het gaat hier om de erkenning van democratie, rechtstaat, gelijkwaardigheid man/vrouw, vrijheid van meningsuiting enzovoort.. als ze die zaken respecteren (zoals de italianen, spanjaarden, chinezen, koreanen, en vele anere immigranten) hoor je niemand klagen
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')