Wat heeft dit te maken met religie?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef CasB het volgende:
Fijn zeg, religie.
Jij bent echt dom. LEES:quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef retteketet het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met religie?
Tja, wat valt er over te zeggen. Die jongens zaten fout, ze worden bestraft. Maar een logisch denkend iemand, iemand met hersens, een man of vrouw van de ratio, zullen dit slechte gedrag van deze jongens niet koppelen aan een religie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
flikker eens op als je echt niks toe te voegen hebt![]()
Dus? Wat heeft het dan met religie te maken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. LEES:
De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.
Daar gaat het hier niet om.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tja, wat valt er over te zeggen. Die jongens zaten fout, ze worden bestraft. Maar een logisch denkend iemand, iemand met hersens, een man of vrouw van de ratio, zullen dit slechte gedrag van deze jongens niet koppelen aan een religie.˛
Klopt, maar gelukkig doen ze dat dit keer zelf al voor ons en hoeven wij het niet te doen:quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar een logisch denkend iemand, iemand met hersens, een man of vrouw van de ratio, zullen dit slechte gedrag van deze jongens niet koppelen aan een religie.
quote:De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.
Voor die drie kerels kennelijk alles, en ipv de zaak hier te bagetaliseren zou je je beter druk maken om mensen (zoals die drie uit het bericht) die jouw geloof vervuilen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus? Wat heeft het dan met religie te maken?˛
Die jongens zijn gewoon racisten, zij maakten een uitzondering op basis van religie. Verder zijn ze ziek en moeten ze behandeld worden, maar bovenal bestraft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tja, wat valt er over te zeggen. Die jongens zaten fout, ze worden bestraft. Maar een logisch denkend iemand, iemand met hersens, een man of vrouw van de ratio, zullen dit slechte gedrag van deze jongens niet koppelen aan een religie.˛
Ík, dom? Ooit wel eens van religieus geďnspireerde verkrachtingen gehoord? En kom nu niet aan met gevallen uit Pakistan, want dat is iets achterlijks dat voortkomt uit een pre-islamitische stammencultuur.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. LEES:
De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.
inderdaad, dat praat het weer helemaal goed. Straffen is onnodig want anderen doen het ook!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef Gabry het volgende:
Alsof Christenen zelf nooit met twee broers een meisje van dertien uit de straat herhaaldelijk verkrachten met religieuze argumenten om het te rechtvaardigen
Het feit dat ze zulke daden verrichten zegt toch wel wat over hun intelligentie (het gebrek daar aan) en hun geestelijke gesteldheid. Mensen die dan waarde hechten aan hun uitspraken moeten bij hunzelf te raden gaan. Ze willen dingen zien of horen en hun selectiebeleid is zeer soepel, alles wat maar enigzins negatief is dat ter sprake wordt gebracht over de Islam wordt direct (maar al te graag) voor waarheid aangezien.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Daar gaat het hier niet om.
Het gaat er om dat die jongens bij het plegen van hun misdrijf die koppeling juist wel maakten.
Nee hoor, ze geven aan dat ze het niet zouden doen met een Islamitisch meisje. Wat heeft dit dan van doen met de Islam zelf? Niets!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Voor die drie kerels kennelijk alles, en ipv de zaak hier te bagetaliseren zou je je beter druk maken om mensen (zoals die drie uit het bericht) die jouw geloof vervuilen.
Dat heeft helemaal niets met nationalisme te maken. Als iemand een misdaad pleegt dan wordt diegene toch ook onmiddelijk uit de samenleving verwijdert? (behalve in NL, want daar krijg je TBS en dan kan je alsnog mensen verkrachten/moorden)quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef retteketet het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat vreemd. Wat een achterlijke, arrogante opmerking. Nationalisme dat tot in het absurde doorgedreven wordt.
Nou ja, ik begin toch langzamerhand een patroon te ontdekken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:21 schreef yvonne het volgende:
Gelukkig doen blanke europeanen dit nooit
allesquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoor, ze geven aan dat ze het niet zouden doen met een Islamitisch meisje. Wat heeft dit dan van doen met de Islam zelf? Niets!˛
Je netjes aan de regels houden is niet meer dan normaal, en daar ben ik het ook roerend mee eens. Totale aanpassing eisen van immigranten vind ik echter uit den boze, en ik sta daar niet alleen in; in het grondvest van de EU is vastgelegd dat de lidstaten van de Unie de in hun land aanwezige etnische diversiteit moeten bewaken. Assimilatie is dus not done.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef Hayek het volgende:
[..]
als ik mensen bij mij thuis uitnodig verwacht ik ook dat ze zich netjes aan de regels houden.. blijkbaar ben ik ook een extreme nationalist volgens jou, maar ik vind dat vrij normaal om te eisen..
Ze schijnen te denken dat moslim zijn inhoudt dat je onbeperkt mag afgeven op en je mag vergrijpen aan niet-moslims. Bizar, gewoon.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoor, ze geven aan dat ze het niet zouden doen met een Islamitisch meisje. Wat heeft dit dan van doen met de Islam zelf? Niets!˛
nee, een vlinderjacht in hun thuisland!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens de Linkse Garde is het juist wel aangepast gedrag omdat niet-moslims ook 13jarige meisjes verkrachten. Eigenlijk zouden die jongens dus een lintje moeten krijgen.
net alsof mensen eisen dat ze geen kabab mogen eten of ramadan moeten vieren..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef retteketet het volgende:
[..]
Je netjes aan de regels houden is niet meer dan normaal, en daar ben ik het ook roerend mee eens. Totale aanpassing eisen van immigranten vind ik echter uit den boze, en ik sta daar niet alleen in; in het grondvest van de EU is vastgelegd dat de lidstaten van de Unie de in hun land aanwezige etnische diversiteit moeten bewaken. Assimilatie is dus not done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |