Sinds ruim twee jaar woon ik met veel plezier weer in Arnhemquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:00 schreef WebForce het volgende:
Jij woont toch niet in Arnhem? Spijkerkwartier is een hele mooie wijk hoor! Zou er best een pand willen hebben!
ach, 's zomers is het er vast heel gezellig met al dat meubilair op straat.quote:Maar Arnhem scoort goed. Rijnwijk staat er niet bij, maar dat is omdat geen onderzoeker daar durft te komen denk ik
Gewoon eng als je er naar binnen rijd
![]()
quote:Het is een wijk vol met mensen die problemen hebben en als die allemaal bij elkaar wonen, dan heb je een probleemwijk
hehe ik kom dagelijks in presikhaaf, en dagelijks in zutphen.. vind zutphen toch iets meer probleemwijkachtigquote:Op zondag 25 maart 2007 11:26 schreef Vork het volgende:
Arnhem Presikhaaf hier. Probleemwijk, nou euh ik zie het probleem niet. Wel mis ik Geitenkamp in het lijstje.
Nee, dacht ik op verjaardagen een leuk woordje mee te kunnen praten over probleemwijken en dat het allemaal wel mee valt in de probleemwijken, blijk ik helemaal niet in een probleemwijk te wonenquote:
Alsof je problemen oplost door de woningen te slopen........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Briljant
Overigens klopt het wel dat Den Haag Zuid-West probleemwijken heeft (Zuid-West is géén wijk). Veel verpaupering e.d.
Het stuk waar ik ga wonen, gaat de komende jaren helemaal op de schop. Ik krijg een geheel gerenoveerde woning, er komt veel nieuwbouw, er is al veel afgebroken. Wordt hard aan gewerkt dus![]()
Vergeet Vinkhuizen niet.Ook niet de meest gezellige wijk van de stad.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, die snap ik ook niet echt, allemaal studenten zo'n beetje. Dan eerder Paddepoel,Lewenborg of Beijum.
In de stad Groningen zijn zo'n 7% van de mensen afhankelijk van een uitkering. In de twee probleemwijken zit dat aantal op 11%. Schijnbaar is dat reden genoeg om er de komende jaren miljoenen in te pompen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef dagizmo het volgende:
Korrewegwijk in Groningen??
Oke de indische buurt, maar over t algemeen is dat redelijk rustig. Ik vind sommige delen van de oosterparkwijk meer probleem geval dat de korrewegwijk.
Ik denk dat de cijfers gebaseerd zijn op het aantal uitkeringen? Dan zou het in dit geval wel kunnen kloppen. Maar op basis van problemen? Ik betwijfel het.
Had er beter in gekunt dan Ondiep (waar ik ook heb gewoond) wat mij betreft.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:39 schreef SnowDoggg het volgende:
Hoograven miste ik inderdaad ook in het lijstje...
Die kunnen ze moeilijk niet op de lijst zetten na afgelopen week....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Had er beter in gekunt dan Ondiep (waar ik ook heb gewoond) wat mij betreft.
Aan de ene kant ben ik het daar mee eens. Aan de andere kant kun je niet een hele wijk beoordelen (of beter: veroordelen) op een dergelijke gebeurtenis. Het is niet zo dat dit normale omstandigheden waren en dat het dus altijd mis is in die wijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die kunnen ze moeilijk niet op de lijst zetten na afgelopen week....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |