Ik snap er ook geen drol van. Heb op de Wesselerbronx gewoond en daar was elke week bij ons in de straat wel weer een schiet of steekpartij. Dat was wel ff wat erger dan Deppenbroek volgens mij.quote:
Duizend maal erger, the bronx is echt wel harder dan deppenbroek, maar ook the bronx is een dikke wijk, binnenkort weer naartoe verhuizenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen drol van. Heb op de Wesselerbronx gewoond en daar was elke week bij ons in de straat wel weer een schiet of steekpartij. Dat was wel ff wat erger dan Deppenbroek volgens mij.
Ik heb vier jaar in Boswinkel gewoond maar ik vond het eigenlijk wel meevallen. Achteraf was het natuurlijk best wel kut.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend werd 20 jaar geleden (toen hij 10 was) in Boswinkel al bedreigd met een mes, omdat een pauperpuber zijn step () wilde stelen. En die wijk is nu alleen maar erger geworden.
Wij wonen gelukkig in een heel goede wijk, het lijkt me echt niet leuk om mijn kind groot te moeten brengen in zo'n probleemwijk.
Precies!!, Geen krispijn eropquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef methodmich het volgende:
Waarom wel Crabbehof en geen Oud-Krispijn in Dordt?
Al snap ik Wielwijk wel weer. Maar goed, men moest wat.
Waar woon je in enschede?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend werd 20 jaar geleden (toen hij 10 was) in Boswinkel al bedreigd met een mes, omdat een pauperpuber zijn step () wilde stelen. En die wijk is nu alleen maar erger geworden.
Wij wonen gelukkig in een heel goede wijk, het lijkt me echt niet leuk om mijn kind groot te moeten brengen in zo'n probleemwijk.
Ja, die snap ik ook niet echt, allemaal studenten zo'n beetje. Dan eerder Paddepoel,Lewenborg of Beijum.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:00 schreef Renesite het volgende:
Korrewegdijk?
(Het is korrewegwijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, die snap ik ook niet echt, allemaal studenten zo'n beetje. Dan eerder Paddepoel,Lewenborg of Beijum.
Vreewijk is de laatste jaren wel achteruit gegaan hoor. Ik heb er gewoond tot 2001 maar sindsdien is er wel een toename van hangjeugd en drugsoverlast (rond de Brink/Dreef), en toen waren er al erg veel inbraken, autoinbraken en berovingen (vooral veel vlakbij het tunneltje naar de Clara...). Ik woonde in de Nieuwe Dalenwijk, maar die oudere straten vond ik toen al niks, bij de Molenwei en zo). Verder kwamen er veel rare types onder 't tunneltje door 's avonds en vanuit Feyenoord... Maar goed, om dat nou als probleemwijk te zien en Zuidwijk en Pendrecht niet, vind ik een beetje vreemd. Ik zou toch 's avonds laat niet achterin Pendecht willen wandelen, bij de Yersekestraat en de Rilland-Bathstraat en zo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook geen probleemwijk idd. Ik weet trouwens ook niet precies wat hun definitie van probleemwijk is. Zijn het oude vervallen panden, veel overlast, wat?
Whehehe, da's een zwaar kutgebied ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef Beach het volgende:
Gouda Korte Akkeren
Wat is er mis met paddepoel dan? Korrewegwijk kan ik me ook niet zo heel veel bij voorstellen al heb je echt wel stukken waar je liever niet wil wonen, De Hoogte kan ik me wel wat bij voorstellen, maar is eigenlijk ook gewoon een gezellig volksbuurtje. Lewenborg en beijem zijn idd in mijn ogen echte probleemwijken, en dat is niet omdat ik daar echt keer op keer verdwaal maar ik zou daar in het donker niet graag alleen op straat willen lopen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, die snap ik ook niet echt, allemaal studenten zo'n beetje. Dan eerder Paddepoel,Lewenborg of Beijum.
De jongeren die daar hangen en beroven zijn van andere wijken, als je dat bekijkt dan kan je mischien wel zeggen dat vreewijk een probleemwijk is, maar ik vindt van niet..aangezien ik zelf al heel me leven in de buurt van maashaven, laantje en zuidplein woon.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef Maeghan het volgende:
M'n vriendje woont in Rdam Oude Noorden en ik voel me daar nou niet echt onveilig als ik naar z'n huis loop om tien uur 's avonds. De wijk waar ik ga wonen (Pendrecht) is volgens deze lijst geen probleemwijk, maar dat komt waarschijnlijk omdat vrijwel alles al platgegooid is of het binnenkort zal worden.
[..]
Vreewijk is de laatste jaren wel achteruit gegaan hoor. Ik heb er gewoond tot 2001 maar sindsdien is er wel een toename van hangjeugd en drugsoverlast (rond de Brink/Dreef), en toen waren er al erg veel inbraken, autoinbraken en berovingen (vooral veel vlakbij het tunneltje naar de Clara...). Ik woonde in de Nieuwe Dalenwijk, maar die oudere straten vond ik toen al niks, bij de Molenwei en zo). Verder kwamen er veel rare types onder 't tunneltje door 's avonds en vanuit Feyenoord... Maar goed, om dat nou als probleemwijk te zien en Zuidwijk en Pendrecht niet, vind ik een beetje vreemd. Ik zou toch 's avonds laat niet achterin Pendecht willen wandelen, bij de Yersekestraat en de Rilland-Bathstraat en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |