Mnee, maar wel een paar straatjes verder daar. Ik zag hem wel eens bij die snackbar, maar durfde niets te zeggen.quote:
Inderdaad, ik had Oud-Krispijn toch wel verwacht...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef methodmich het volgende:
Waarom wel Crabbehof en geen Oud-Krispijn in Dordt?
Al snap ik Wielwijk wel weer. Maar goed, men moest wat.
Wat is er mis met goed weer in je tuin een biertje drinken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef Lithion het volgende:
Ik woon blijkbaar in een probleemwijk. Nu zie je hier bij goed weer rond een uur of tien 's ochtends ook de helft van de buurt op een kratje Bav in de voortuin zitten, maar dat het nou zo'n ontzettende doffe ellende is kan ik ook weer niet zeggen. Maar goed, ik werk ook (ík wel), dan krijg je er natuurlijk sowieso wat minder van mee..
Hm. Veel studenten zonder inkomen, huisbazen die niks in de huizen investeren.. dan kom je idd ver. Het gemiddelde opleidingsniveau zou weer mee moeten vallen.quote:Harde feiten
Bij de selectie van de wijken is volgens Vogelaar gekeken naar harde feiten, zoals de kwaliteit van de huizen, de mate van werkloosheid en het opleidingsniveau en inkomen van de bewoners.
quote:Gemeenten en wijken die niet zijn geselecteerd moeten volgens de minister van goede huize komen om haar ervan te overtuigen dat ze ten onrechte niet op de lijst staan en dus niet in aanmerking komen voor extra geld.
Ik vind het zelf ook geen probleemwijk idd. Ik weet trouwens ook niet precies wat hun definitie van probleemwijk is. Zijn het oude vervallen panden, veel overlast, wat?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:05 schreef Fcuker het volgende:
Rotterdam Vreewijk? Wuahahahahhahahahaha dat is de meest pussy wijk in Zuid![]()
Nieuw-Krispijn ook hoor:quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:13 schreef staticdata het volgende:
waarom staat oud-krispijn de wijk uit dordrecht er niet bij
woon er niet, maar is altijd veel om te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |