Al die vakanties en auto's hebben toch geen invloeg op de verhouding huizenprijs/inkomen. Die is volgens mij toen ietsje beter dan nu. Alleen geven mensen nu meer uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kom op, je kan toch werkelijk waar niet verwachten dat mensen met een Ikea keuken genoegen gaan nemen he
[..]
Helemaal niet. Ik denk zelfs makkelijker. Huizen waren toen goedkoper ja. Maar de inkomsten waren ook een heel stuk minder. Ik denk dat er tegenwoordig heel wat subsidietjes en andere voordelen zijn om nu makkelijker aan een woning te kunnen komen dan vroeger. Alleen namen mensen vroeger met minder genoegen, was max. 1 vakantie per genoeg en twijfelde men over een 1e auto ipv een 3e. En dan blijft er geld over voor andere dingetjes.
Ja, maar Delft isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Ienepien het volgende:
Best aan de prijs???
Ik heb zo'n tweekamerwoning van 57 m2, in Delft, dat is dus een huis van 136.000, dank u.
Delft is inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, maar Delft is, en door de TU is Delft onbetaalbaar... Ik schrik ook elk jaar weer van de WOZ en huizenprijzen...
Idd. Ben er dan ook maar één keer geweestquote:
De Waag kwam ik "vroegah" regelmatig. Na het opslurpen van de cocktailsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Idd. Ben er dan ook maar één keer geweest
Koornbeurs(vroegah dan...)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |