Dan moet je niet in dit topic komen, je kunt toch verwachten dat de laatste afleveringen worden besproken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:54 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Hou eens op met dat gespoiler he, ik ben nog maar bij 73!
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:54 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Hou eens op met dat gespoiler he, ik ben nog maar bij 73!
Wilt u weten hoeveel mensen er bij deze grote brand zijn omgekomen? Kijk dan volgende keer weer!quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Train jezelf erin, iedereen doet. Niet alleen alle Anime series maar ook normale series. Alleen het journaal doet niet aan cliffhangers![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wilt u weten hoeveel mensen er bij deze grote brand zijn omgekomen? Kijk dan volgende keer weer!
SPOILER: bleach 124Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Volgens mij hoogtijd dat chad iets gaat kunnen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef woutabest het volgende:
Tot nu toe vind ik het nog wel meevallen met die 'inflatie', ik neem iig niet aan dat hij met zijn bankai helemaal tot het uiterste gaat. En wellicht dat Sado stiekem wel een grotere kracht in zich heeft dan Ichigo
Pas als Inoue in haar eentje een bankai verslaat heb ik ook zoiets van "wtf"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Een pijnlijk ongeloof in het goede ~
SPOILER: komende 4 episode titels...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:48 schreef wdn het volgende:Nou, ik vond deze aflevering ook niet veel soeps eigenlijk.SPOILER: komende 4 episode titels...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je de aankomende 4 titels zeker nog niet gezien, het filler gehalte druipt er vanaf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |