quote:
Alleen in fanfictions gok ik zoquote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]die vice captain natuurlijk.
doen captains wel aan sex eigenlijk en gebruiken ze weleens hun bankai? :s
Maar de vader van Ichigo is ook shimigami, dus dood. Wat is ichigo dan? En hoe heeft ie dan 3 kinderen kunnen krijgen... Ik neem aan dat hij niet al die jaren een gigai is.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:53 schreef outcast_within het volgende:
lol oja ze zijn dood helemaal vergeten.
shinigami's doh
zekerquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef wdn het volgende:
Oh en die shrimp was maar wat bang zeg toen Ichigo even de controle verloor![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet wel, als ik eventjes wacht ga ik ze allemaal achter elkaar kijken en is mijn hele dag of weekend verpestquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk gewoon dat ik de komende 10 afleveringen niet ga kijken voorlopig, elke keer die klotecliffhangers tijdens zo'n show-off, wordt je niet vrolijk van...
Train jezelf erin, iedereen doet. Niet alleen alle Anime series maar ook normale series. Alleen het journaal doet niet aan cliffhangersquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk gewoon dat ik de komende 10 afleveringen niet ga kijken voorlopig, elke keer die klotecliffhangers tijdens zo'n show-off, wordt je niet vrolijk van...
Nou ik kijk anders nog elke dag met spanning hoe de serie: Bush in Iraq afloopt hoor!quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef ImmovableMind het volgende:
Train jezelf erin, iedereen doet. Niet alleen alle Anime series maar ook normale series. Alleen het journaal doet niet aan cliffhangers![]()
Precies. Cliffhangers en subplotten zijn het middel om je kijker volgende week terug te laten keren. En worden dus door bijna alle series (met een doorlopend verhaal) gebruikt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Train jezelf erin, iedereen doet. Niet alleen alle Anime series maar ook normale series. Alleen het journaal doet niet aan cliffhangers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er zit kennelijk een beetje filler inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boze fan spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |