Dat heeft Stevie Nicks (van Fleetwood Mac) tijdens haar vorige US-tour gespeeld. Staat op een live-DVD die volgende week uitkomt. In de VS is haar versie vorige week op single uitgebracht (althans op single voor airplay bij de radio-stations)...vind het wel een cool nummer en ga binnenkort eens het origineel en wat meer van Dave Matthews beluisteren...quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:35 schreef Nirak het volgende:
Weet niet of er vanavond meer fokkers zijn geweest in de HMH, maar ik heb ervan genoten
achter mij heb ik ook pools en russisch gehoordquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef jeoff het volgende:
Aan de uitverkochte zaal te zien stijgt de populariteit in Nederland in ieder geval (ondanks dat er ook heel wat Engels/Duits werd gesproken in de HMH)
quote:Op zondag 31 januari 2010 09:26 schreef Kaptein het volgende:
*Kick*
3 maart 2010, Heineken Music Hall, kaartjes zijn binnen
Wie gaat er meer?
Busted Stuff vind ik ook hun beste studio-album, maar live doet me toch echt veel meer. Ik houd van mijn nachtrust, maar voor #41 live wil ik te allen tijde wakker gemaakt wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef kreuk050 het volgende:
Toen ik in 2002 in Canada (Toronto) was, kocht ik na kort luisteren in de platenwinkel de cd Busted Stuff, geweldige cd en een geweldige herinnering aan die tijd in Canada. Ik denk dat ik die cd als ik 80 ben nog mooi vind...
Live hebben ze nog niet die sfeer bij me opgeroepen die ik heb bij het beluisteren van die cd.
Nieuwe cd vind ik ook onwijs tof btw, rest ken ik nog niet zo heel goed.
Ga helaas niet naar het concert...
Dat van die nachtrust komt ook lekker geloofwaardig over, zo om half 5quote:Op woensdag 10 februari 2010 04:31 schreef Kaptein het volgende:
[..]
Busted Stuff vind ik ook hun beste studio-album, maar live doet me toch echt veel meer. Ik houd van mijn nachtrust, maar voor #41 live wil ik te allen tijde wakker gemaakt worden
Wild Horses met de Rolling Stones, van de Bridges to Babylon-tour! Daardoor ben ik DMB gaan waarderenquote:Op woensdag 10 februari 2010 04:36 schreef DrDentz het volgende:
Die gast heeft wel een fantastische stem.![]()
Ik ken ze niet solo, alleen van zijn optredens met The Rolling Stones en laatst met Neil Young gezien op tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |