quote:Ik heb ze een keer op Parkpop zien spelen. Meer dan uitstekende muzikanten, maar het is me verder niet echt bijgebleven.
Op zondag 27 januari 2002 23:05 schreef Meneer_Aart het volgende:
Iemand die ze kent?
quote:Yep.
Op zondag 27 januari 2002 23:05 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik ken ze verder niet, maar The space between us is wel een heel mooi nummer. Iemand die ze kent?
The Best of What's Around had ik op m'n FOK!ZeeDee gezet. Vind ik echt een prachtig nummer. Aanrader dus.
Die komt van hun CD Under the Table and Dreaming (1994), waarvan ook Ants Marching, Satellite en Typical Situation errug mooi zijn.
quote:Klopt, maar niet helemaal. "Love Of My Life" is alleen met Dave Matthews. Mooi nummer. Verder ken ik weinig van Dave Matthews Band.
Op maandag 28 januari 2002 19:49 schreef Kelly het volgende:
Ze hebben toch ook eens gespeeld met santana?
is wel relaxed
Vind trouwens de versie in die reklame waar een mooie dame op het peron begint mee te zingen met the space between op haar MP3speler(geloof ik?) en iedereen geld begint te geven erg mooi misschien nogwel mooier klinken
quote:Inderdaad op supernatural.
Op maandag 28 januari 2002 19:49 schreef Kelly het volgende:
Ik heb m net opgezet, fantastisch nummer. Ik ken ze verder niet, maar ga binnenkort wel eens kijken hoe de rest van hun muziek is. Ze hebben toch ook eens gespeeld met santana?
Er bestaat ook een hele mooie set van hun in de serie VH1 storytellers( vh1 is een muziekzender in amerika) gewoon ff zoeken bij kazaa, grokster ed
een AAA plaat
quote:Ik vind het wel een POP nummer, waar overigens niet mis mee hoeft te zijn. Volgens mij kunnen ze hier best mee in de top40 komen
Op maandag 28 januari 2002 18:44 schreef Zander het volgende:[..]
Ik heb ze een keer op Parkpop zien spelen. Meer dan uitstekende muzikanten, maar het is me verder niet echt bijgebleven.
Check 'lillywhite sessions' ook eens (de cd).
Mijn persoonlijke favoriet is eigenlijk de hele CD Before these Crowded Streets, die barst van de inventiviteit en afwisseling.
Naar mijn mening muzikaal gezien een van de beste bands die er op dit moment zijn, zo niet de beste.
quote:ook mijn favoriet, ze komen niet snel naar Europa helaas, want er is hier gewoon te weinig belangstelling.
Mijn persoonlijke favoriet is eigenlijk de hele CD Before these Crowded Streets, die barst van de inventiviteit en afwisseling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |