abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2957437
Ik ken ze verder niet, maar The space between us is wel een heel mooi nummer. Iemand die ze kent?
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_2965530
jeps.. vind het super.. wel ff wennen somige nummers.. maar erg gaaf,..schijnen in Amerika al erg bekend te zijn...
pi_2965546
quote:
Op zondag 27 januari 2002 23:05 schreef Meneer_Aart het volgende:
Iemand die ze kent?
Ik heb ze een keer op Parkpop zien spelen. Meer dan uitstekende muzikanten, maar het is me verder niet echt bijgebleven.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 28 januari 2002 @ 19:49:24 #4
8742 Kelly
Watch the stars
pi_2966142
Ik heb m net opgezet, fantastisch nummer. Ik ken ze verder niet, maar ga binnenkort wel eens kijken hoe de rest van hun muziek is. Ze hebben toch ook eens gespeeld met santana?
If you can keep your head in this confusion, you just don't understand the situation
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 januari 2002 @ 20:00:15 #5
862 Arcee
Look closer
pi_2966245
quote:
Op zondag 27 januari 2002 23:05 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik ken ze verder niet, maar The space between us is wel een heel mooi nummer. Iemand die ze kent?
Yep.

The Best of What's Around had ik op m'n FOK!ZeeDee gezet. Vind ik echt een prachtig nummer. Aanrader dus.

Die komt van hun CD Under the Table and Dreaming (1994), waarvan ook Ants Marching, Satellite en Typical Situation errug mooi zijn.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_2966253
"Crash into me" vind ik persoonlijk hun mooiste nummer
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2966267
quote:
Op maandag 28 januari 2002 19:49 schreef Kelly het volgende:
Ze hebben toch ook eens gespeeld met santana?
Klopt, maar niet helemaal. "Love Of My Life" is alleen met Dave Matthews. Mooi nummer. Verder ken ik weinig van Dave Matthews Band.
pi_2966918
Ik heb ze een tijd geleden een keer in het voorprogramma van de stones gezien, maar toen vond ik het niet bijzonder. Het zijn stuk voor stuk puike muzikanten maar podiumuitstraling hebben ze niet echt.
Veel later hoorde ik opeens een nummer van ze op de radio ("I did it" geloof ik) en dat klonk echt heel goed. Ik heb toen hun cd Everyday gekocht, en ik vind ze toch eigenlijk wel erg goed.
Unox, the worst operating system.
pi_2966934
ik heb TSB (tiësto remix) op de comp van hun

is wel relaxed

DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
  maandag 28 januari 2002 @ 23:50:57 #10
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_2969591
Ik heb hun nieuwste album everyday door het horen van het nummer mother, father was ik zeer van onder de indruk.. the space between is ook erg goed maar verder niet fantastisch maar wel degelijk Goeie zanger iig.

Vind trouwens de versie in die reklame waar een mooie dame op het peron begint mee te zingen met the space between op haar MP3speler(geloof ik?) en iedereen geld begint te geven erg mooi misschien nogwel mooier klinken

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_4145118
ja ik ken het nummer "crush" van hun
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_4145162
ontzettende ruige band... vind vooral het nummer typical situation van Under the Table and Dreaming (geloof ik) erg mooi..
pi_4147285
quote:
Op maandag 28 januari 2002 19:49 schreef Kelly het volgende:
Ik heb m net opgezet, fantastisch nummer. Ik ken ze verder niet, maar ga binnenkort wel eens kijken hoe de rest van hun muziek is. Ze hebben toch ook eens gespeeld met santana?
Inderdaad op supernatural.

Er bestaat ook een hele mooie set van hun in de serie VH1 storytellers( vh1 is een muziekzender in amerika) gewoon ff zoeken bij kazaa, grokster ed

You only live once
pi_4147595
The Space Between (DJ Tiesto Mix)

een AAA plaat

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  zaterdag 11 mei 2002 @ 14:02:31 #15
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4148208
quote:
Op maandag 28 januari 2002 18:44 schreef Zander het volgende:

[..]

Ik heb ze een keer op Parkpop zien spelen. Meer dan uitstekende muzikanten, maar het is me verder niet echt bijgebleven.

Ik vind het wel een POP nummer, waar overigens niet mis mee hoeft te zijn. Volgens mij kunnen ze hier best mee in de top40 komen
  zondag 27 oktober 2002 @ 23:45:11 #16
19862 Short
1 out of 4..
pi_6497551
Mooiste nummer Rythme and Reason van Under the Table and Dreaming. Heb ze zien op treden in Amerika....
Box // Klink // GGJP
  zondag 27 oktober 2002 @ 23:49:19 #17
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_6497599
Een keer gezien als voorprogramma van de Stones. Deed me helemaal niks. Middle of the Road muziek doet 't goed in Amerika, maar hier gelukkig niet. Zie ook bijvoorbeeld Hootie & the Blowfish.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  zondag 27 oktober 2002 @ 23:55:20 #18
26891 killingcupid
are you loathsome tonight?
pi_6497659
Heb een stuk of 6 albums van ze en ik vind het echt geweldig. Een van de beste en meest smaakvolle pop/rock drummers in de 'scene' (carter beaufort) en allemaal GEWELDIGE muzikanten! Soms Victor Wooten mee op bass (mijn god, wat een geweldige bassist!!!).

Check 'lillywhite sessions' ook eens (de cd).

we will become silhouettes.
  maandag 28 oktober 2002 @ 08:11:00 #19
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_6499104
Geniale band, met een combinatie van muziekstromen en stijlen.

Mijn persoonlijke favoriet is eigenlijk de hele CD Before these Crowded Streets, die barst van de inventiviteit en afwisseling.

Naar mijn mening muzikaal gezien een van de beste bands die er op dit moment zijn, zo niet de beste.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_6501052
quote:
Mijn persoonlijke favoriet is eigenlijk de hele CD Before these Crowded Streets, die barst van de inventiviteit en afwisseling.
ook mijn favoriet, ze komen niet snel naar Europa helaas, want er is hier gewoon te weinig belangstelling.
eingenzinnig..............huh?!?!?!
pi_7614450
Weet niet of ik hier naar het Vraag en Aanbod-topic mag verwijzen, maar ik heb daar een cd van de Dave Matthews Band te koop aangeboden. Misschien dat er muziekliefhebbers zijn die geīnteresseerd zijn maar die nooit in dat topic kijken... (Ik keek er zelf tot vandaag eigenlijk ook nooit in, vandaar.)
pi_18561413
Ik heb onlangs de DVD "Live at Central Park" aangeschaft.............. wat een show. Die kleine dikke opdonder met zijn patserige bandleden kunnen er wat van!

Ik ben goed naar Dave Matthews gaan luisteren, sinds de release van "Dave Matthews & Tim Reynolds - Live at Luther College". Vervolgens maar direct de albums "Before these...." en "Under the table and dreaming" aangeschat. Zeer inventieve muziek met een duidelijk eigen geluid; waarvan de nummers makkelijk in het gehoor liggen. Geweldige gitaarriffs en een idioot goeie drummer. Moet wel bekennen, dat ik van hun nieuwere werk nog weinig gehoord heb...
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_18561862
PICS willen we zien....

Dave Matthews:

Carter Beauford:

Boyd Tinsley

Stefan Lessard:

Leroi Moore:

Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  vrijdag 23 april 2004 @ 13:45:27 #24
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_18632303
ja dave rules , ik heb ook onlangs dmb central park op dvd gekocht. Ze zijn gewoon DE live band, ik kan geen andere band bedenken die een beter show zou kunnen leveren. Al hun cd's (behalve everyday BRRR) zijn kickass. Er komt waarschijnlijk deze zomer of dit najaar een nieuwe cd uit, die in de stijl van before these crowded streets moet passen. Ik hoop dat dit weer een knaller word waar je jaren naar kunt luisteren net zoals hun eerste echte 3 cd's.
Widening the bell curve.. one step at a time
  zaterdag 24 april 2004 @ 01:09:47 #25
52704 Kirke
www.kirke.nl
pi_18645495
Ken ze van Crash en Remember Two Things, de latere dingen spreken met niet meer zo aan. Vind je dit leuk, luister naar zijn solo live plaat met Tim Reynolds. Verder komt John Mayer in de buurt...
'T best bewaarde geheim van Nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')