Na het lezen van al die josti reacties hierzo, ben ik het inderdaad met je eens.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:51 schreef alsem het volgende:
wat een kutland is nederland
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
offtopic: Linux is een door hippies bij elkaar geraapt zooitje
En bedankt hequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:02 schreef TrenTs het volgende:
Tilburg.![]()
Alles wat daar vandaan komt is verrot en sneu.
quote:Mandy Pijnenburg wil in hoger beroep haar celstraf van tien jaar ongedaan maken die ze vorige week woensdag kreeg opgelegd door een Dominicaanse rechtbank. Dat heeft haar vader Bart maandagavond gezegd. Op dit moment onderzoekt de familie Pijnenburg samen
Eejquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vind je het gek als je Tilburg in je paspoort hebt staan..
.
.
Houd je de hood net zo nauwlettend in de gaten als mij?quote:
de overgrote meerderheid is inderdaad marokaans, maar dat is geen nieuws. ook turken en antilianen hebben er een aantal. mandy viel voor het antiliaanse soortquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:52 schreef ExtreemRechts het volgende:
loverboys. dat waren toch die marokkaanse jongens.
Dat zegt hij toch niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:43 schreef StefanP het volgende:
Wat is dat voor onzin? Omdat het je eigen kind kan zijn, moet ze maar vrijgelaten worden? Dan kunnen we alle criminelen wel vrijlaten. Je reinste kolder.
Eerlijk gezegd kan ik me ook niet voorstellen dat mijn kinderen zoiets stoms zouden doen. Natuurlijk doen alle tieners wel eens domme dingen, maar dit is wel heel uniek.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik vraag me af hoe de reacties zouden zijn als het jullie eigen kind betrof.....
Zie jij iemand al even 22 kilo aan coke in het vliegtuig door de w.c. spoelen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef Motionblur het volgende:
ze heeft gewoon pech....als ze zich zo onder druk voelde staan bestaat er zoiets als de politie..daarnaast had ze het ook gewoon in het vliegtuig door de wc kunnen spoelen(flesje + coke + water) en door de wc ermee
Ja hoor, ze nam het mee in de handbagagequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef Motionblur het volgende:
ze heeft gewoon pech....als ze zich zo onder druk voelde staan bestaat er zoiets als de politie..daarnaast had ze het ook gewoon in het vliegtuig door de wc kunnen spoelen(flesje + coke + water) en door de wc ermee
Hebben ze in de domincaanse republiek dan gemengde gevangenissen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef DeMeneer het volgende:
wat leuke mannen betreft komt ze daar in ieder geval niks te kort gezien haar smaak.
Lezen was niet je sterkste punt op school ? Kregen jullie bonus punten voor generalisaties?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:09 schreef Elwood1802 het volgende:
Wat was de achtergond van de loverboy? Marokkaans misschien?
tuurlijk denk ik dat niet wat denk jij dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Zie jij iemand al even 22 kilo aan coke in het vliegtuig door de w.c. spoelen?![]()
Bovendien heeft ze het vliegtuig niet eens gehaald.
Niet? Hoe komt ze daar dan volgens jou.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Bovendien heeft ze het vliegtuig niet eens gehaald.
Je hebt gelijk denk ik want coke naar Zuid amerika smokkelen van uit Nederland is natuurlijk veel lucratiever als omgekeerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet? Hoe komt ze daar dan volgens jou.![]()
Iddquote:Op zondag 1 april 2007 18:40 schreef ASroma het volgende:
lekker beetje chillen in dat relaxte klimaat daar![]()
Ik zou haar niet missen!quote:Op zondag 1 april 2007 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze zei dat als ze echt alle 10 jaren moet zitten ze zichzelf waarschijnlijk ophangt ofzo.
quote:De politie is in een onderzoek naar loverboys mogelijk gestuit op de loverboy van Mandy Pijnenburg uit Tilburg. De 18-jarige Mandy werd verleden maand tot tien jaar cel veroordeeld op de Dominicaanse Republiek wegens cocaïnesmokkel.
De politie van Breda arresteerde deze week drie personen. Een 30-jarige man uit Papendrecht, een 21-jarige man uit Utrecht en een 25-jarige vrouw uit Rotterdam. De politie vermoedt dat Mandy één van de slachtoffers is van deze groep.
Dominicaanse autoriteiten troffen vorig jaar juli 22 kilo cocaïne aan in de koffer van Pijnenburg. Volgens de Tilburgse heeft een loverboy haar gedwongen de drugs te smokkelen. Deze zou hebben gedreigd de familie iets aan te doen als ze zou weigeren. Volgens de ouders van Mandy was hun dochter al sinds haar 13e in de ban van oudere Antillianen met een slechte reputatie.
Dit omschrijft de situatie wel zo'n beetjequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef l3laster het volgende:
geen medelijde met naiefe meisjes die graag met uitschot gezien willen worden!
Overdenk je zonde maar bye bye!
Wat ik al vermoedde, vrijwel kansloos verhaalquote:Volgens de ouders van Mandy was hun dochter al sinds haar 13e in de ban van oudere Antillianen met een slechte reputatie.
Waarom zou je zo'n dom wijf moeten steunen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:16 schreef Drugshond het volgende:
http://www.helpmandy.nl/
Voor wie het meiske wat steun wil geven.
Als het mijn kind was, dan was ze niet naar de Dominicaanse Republiek gegaan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:23 schreef PLAE@ het volgende:
ach als t jouw kind was piepte je wel anders.
Daarom wil ik geen kinderenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:23 schreef PLAE@ het volgende:
ach als t jouw kind was piepte je wel anders.
Ik zag je zusje gister nog in die garageboxquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:17 schreef Panick het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n dom wijf moeten steunen.
Wijven die zo dom zijn om in een loverboy te trappen verdienen het gewoon om misbruikt te worden..
Ah, goed zo! Ook de bak in, op de Antillen, en Mandy terughalen en hier proberen haar liefde voor die criminele negertjes te ontzenuwen!quote:
Ja vast.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:24 schreef Panick het volgende:
[..]
Als het mijn kind was, dan was ze niet naar de Dominicaanse Republiek gegaan.
Period.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |