Ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:46 schreef tong_poh het volgende:
Ondanks dat ik al jaren doorhad, dat roken een domme verslaving was, begon ik pas de absurditeit van het roken te zien toen ik of naar een vies rokerig kamertje moest gaan of buiten in de kou moest gaan staan om mijn fix te krijgen.
Als ze enkel in die kampen mogen roken zullen ze staan springen om binnen te mogenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:11 schreef fransbreda het volgende:
maak een kamp voor de rokers
breng ze er met treinen heen
laat ze een button dragen met ik rook
....
Ik vraag me af hoeveel van de rokers echt zullen stoppen als dit het geval zou zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:15 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Als ze enkel in die kampen mogen roken zullen ze staan springen om binnen te mogenZulke zwakkelingen zijn het
Dit zullen er waarschijnlijk een hele hoop zijn wat er eigenlijk op wijst dat ze roken niet nodig hebben om normaal te kunnen functioneren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:24 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel van de rokers echt zullen stoppen als dit het geval zou zijn.
Mensen kunnen zich ook gewoon nu door de kop schieten. dat scheelt ook weer een hoop gezeik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:35 schreef fransbreda het volgende:
op tijd dood gaan om niet als oud versleten mens de zorgsector op kosten jagen.
zouden jullie eens een voorbeeld aan mogen nemen
Kijk, nu beginnen rokers elkaar al tegen te spreken. Op pagina 2 van dit topic post een bepaalde roker dit bericht:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:35 schreef fransbreda het volgende:
op tijd dood gaan om niet als oud versleten mens de zorgsector op kosten jagen.
zouden jullie eens een voorbeeld aan mogen nemen
Wie jaagt de zorgsector nu op kosten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten stoppen met roken? Ben ik ineens een slechter mens omdat ik rook? Ik bepaal zelf wel wat ik doe en laat. Ik betaal niet voor niets iedere maand een dikke premie voor m'n ziektekostenverzekering. Daar wil ik in de toekomst wel wat voor terug zien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |