abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 1999 @ 12:59:00 #26
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_191792
Ja om 12.49 (op mijn computer, loopt niet helemaal goed geloof ik) hoorde ik ruud zeggen dat ze bijna 300 km op de teller hebben staan. 296 zei ie daarna.
We hebben dus weer een tussenstand.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
  dinsdag 28 september 1999 @ 13:24:00 #27
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_191793
Nou Karin gaat denk ik niet meefietsen, want ze ligt op de bank onder een deken met een "dikke nek". Kortom ze is ziek.
Net had de groep het over een huisarts.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_191794
Mischien is die fiets wel express door Veronica in een meuk kwaliteit aangeleverd. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de bb'ers iedere keer hun opdracht halen (kunnen ze strax chinees bestellen en willem wegsturen ).

En zo kunnen ze ook weer een aflevering vullen, met "schrikbarende" beelden dat de fiets kaduuk is. Anders hebben ze weer geen beelden.

Die karin is trouwens wel een probleem-geval qua ziektes he. Eerst de tandarts, nu de huisarts endan?

Al klinkt een gezegde nog zo raar,
als het rijmt is het waar.
pi_191795
Het viel mij al op, toen de 'fiets-opdracht' kwam, dat karin het moeilijkst keek...

maar nu dus ong. 300 km.. mm...

1 mens minder fietsen, dus de rest wat meer...

mm.. dan is de opdracht toch een stuk moeilijker geworden denk ik...

en:

*Fietsen is gezond*
*Eet meer fiets*

May the force be with you

pi_191796
bij barend en van dorp ging het net over bb en toen scakelde ze live naar het huis en wat op viel was dat karin aan het fietsen was (was toch ziek volgens iemand in deze groep ???) en dat de fiets binnen was?????? dat mocht toch niet of heb ik niet goed opgelet???
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_191797
quote:
op 09-27-1999 om 02:08 PM schreef winnie het volgende:
Ik zie ook niets, maar heb nog steeds de melding invalid path. Ik word er ziek van.

heb hier het zelfde probleem heb intotaal 1 keer...( ja ja ) kunne kijken....

Hop, Hop......till you drop....

pi_191798
quote:
op 09-27-1999 om 01:59 PM schreef BigFaymer het volgende:
Ik krijg die godvergeten streams niet eens aan de gang. Ik krijg die klote mededeling van Voo dat dit kanaal niet beschikbaar is.....is er weer iets wat ik niet mag zien/ of ben ik alleen!

Heb hier het zelfde probleem heb maar liefs ( ja ja ) 1 keer kunne kijken en wat zag ik ..die "prachtige" tuin....

Hop, Hop......till you drop....

pi_191799
ik zie het nu ook op de streams en dus vraag ik het maar nog een keer: weet iemand waarom ze binnen mogen fietsen???
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_191800
Anders worden ze net zoals Sabarientje ziekjes en dan moet de dokter komen en kost dat nog meer centjes, en moeten ze dat misschien wel van het weekbudget aftrekken, kunnen ze niet meer eten, worden ze nog zieker enz enz enz.

woensdag 29 september 1999 @ 12:03:00 #35
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_191801
Toen het gisteren regende hebben ze de fiets onder het afdakje gezet. Later sleepte Ruud of Bart (weet ik effe niet meer) de fiets naar beneden, nadat Sabine die met veel geweld had aangepakt. Wellicht hebben ze hem (= de fiets, wat er met Bart en Ruud gebeurde weet ik niet)binnen laten staan, en wachten tot BB ze op de matje roept...
  woensdag 29 september 1999 @ 12:21:00 #36
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_191802
Beneden, binnen bedoel ik dus...
  woensdag 29 september 1999 @ 14:32:00 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_191803
ik heb even beeld en dan zit sabine te fietsen maar wel binnen... hebben ze de regels veranderd of zijn ze gewoon dom of obstinaat?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_191804
En nu wordt het fietsen zo noodzakelijk, want de gist is oa. op, sigaretjes bijna, dus ze moeten toch echt die opdracht afhebben, om meer te kunnen kopen.

en ja.... ze fietsen, slapen eten en monopolyen... genoeg te doen dus.

hoeveel km's inmiddels?

donderdag 30 september 1999 @ 20:41:00 #39
89 Toiletman
lang weggeweest!
pi_191805
Ik bedenk net waarom ze deze weekopdracht hebben: fietsen doe je in je eentje en als je buiten bent kan de rest mooi roddelen.... alleen zie ik niet waarom ze dan nu binnen mogen fietsen?? v had geen rekening gehouden met slecht weer?
Only Dead Fish Go With The Flow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')