abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191767
Hier wordt vanaf nu het fietsverslag bijgehouden... gaarne de tijd erbij wanneer je verslag op beeld - tijd hebt opgemerkt.

zie volgende !!!

May the force be with you

pi_191768
klokTijd . - - - 13:12
Kandidaat Ruud
fietstijd 1.10
km pp. 36
totaalstand km. 81

pi_191769
81 kilometer in 1 uur en 10 minuten?? Dat is onmogelijk behalve als je een prof wielrenner bent (en dat is Ruud zeker niet...). En zelfs dan...

Dat betekent dat ie 69,43 kilometer per uur heeft gefietst! JAAAAH hoor! Not dus.

Ze hebben Martin niet nodig om aan die kilometerstand te prutsen, die is al van slag.

Boeiend hoor: met 10 uur per dag fietsen in dat tempo ben je volgens deze calculatie al 700 kilometer verder. Dat twee dagen lang et voila: weer op de lauweren rusten want de weekopdracht is vervuld.

Sorry hoor veronica, waarom laat je die mensen niet een geheel nieuw gezinsspel verzinnen? Of kilo's handgemaakte pasta (kliederboel!)? Of stort ladingen auto-onderdelen de tuin in en laat ze een auto reconstrueren? Voor een jonge, snelle en wilde omroep vind ik het nogal lame hoor...

pi_191770
even voor de duidelijkheid:

ik heb gekeken op de bewuste tijd, en dan zie ik staan:

km pp. dat is km's per persoon
en totaal km's

dus wie er voor ruud gefietst heeft, heb ik niet gezien...

dus lees nu nog eens, en doe een aanvulling

pi_191771
waar zie je dat staan???
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  maandag 27 september 1999 @ 13:50:00 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_191772
ik kan me vaag iest herineren dat gezegd werd dat er al 35 km op de teller stond voordat ze begonnen... zeker tara haar aandeel??.. klopt dit?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_191773
weet iemand voor de volle 100% zeker dat de gegevens die ik bovenstaand heb verstrekt, na dit op de camera te hebben gehoord, omdat Ruud dat zei, anders is, bericht dat dan !!!

nogmaals:

1. tijd van zien/horen op webcam
2. kandidaat die op dat moment fietst.
3. tijd van fietsen van DIE persoon.
4. km's door die persoon binnen DIE tijd.
5. totaal aantal km's die gefietst zijn.

pi_191774
Ik krijg die godvergeten streams niet eens aan de gang. Ik krijg die klote mededeling van Voo dat dit kanaal niet beschikbaar is.....is er weer iets wat ik niet mag zien/ of ben ik alleen!
"hadden we maar allemaal op Tara gestemd"
Maurice 26/09/99
pi_191775
Ik zie ook niets, maar heb nog steeds de melding invalid path. Ik word er ziek van.
Een orakel heeft geen ramen nodig om de toekomst te zien.
  maandag 27 september 1999 @ 14:09:00 #10
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191776
Er stond al 35KM op de teller en da's niet Tara's aandeel...die 35KM moeten ze van de totaalstand aftrekken.
Sabine is toen naar de DB kamer gegaan en vroeg of ze 'm mocht resetten.
Dat mocht wel maar als de teller het niet meer zou doen was de opdracht mislukt.
De groep heeft toen besloten de teller maar niet te resetten voor de zekerheid.
pi_191777
V ging er dus vanuit dat de aangeleverde spullen zo op sterven na kapot zijn dat ze niet durven te verzekeren dat ie het na resetten (toch vrij simpele functie) nog steeds doet!
JEETJE WAT ZIELIG
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_191778
wat is dat nou weer van geintje bij V.
om die km teller op 35 km te zetten of heeft het hele V. team gisteren geprobeert of die fiets het nog wel deed? Anyway die opdracht moet toch makkelijk lukken. Doe zelf ook weleens wat aan fietsen (Cardio Fitnis) dus ik schat de kans toch wel redelijk dat het lukt.
when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
pi_191779
ja ze halen het heus wel...
en die 35 kilometer...ja euh....misschien was rolf er daarom niet toen T pleituh ging, hij zat net op die fiets

maandag 27 september 1999 @ 15:33:00 #14
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_191780
Wie zegt trouwens dat V van de kilometers in het metrische stelsel uitgaat.
Het is toch al veel vaker bewezen dat er in het BB-huis bijzondere natuurwetten heersen en dat een uur, nee zelfs een dag, veel langer of korter kan duren dan bij ons gewone stervelingen.

Nee, het is eigenlijk allemaal een aflevering van the X-files.
-> Trust no one

maandag 27 september 1999 @ 16:21:00 #15
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_191781
Dat ze de deelnemers nu l;aten fietsen is logisch, Ruud heeft zijn eerste zaadlozing al gehad, maar door al dat energieverspillende fietsen zullen de andere zaadlozingen even worden uitgesteld!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_191782
Volgens mij is dit een nieuwe manier van V. om de jongens aan hu trekken te laten komen. Die gasten zijn helemal niet gewend om zeer veel te fietsen. Door al dat trappen worden hun ballen dan zo gemasseerd dat ze waarschijnlijk direct een lozing krijgen. :O

Mogen ze trouwens alleen in de tuin fietsen ofzo? Als ik hun was zou ik dat ding in de woonkamer zetten!

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

pi_191783
Het is nu bijna 10.45 en er zit nog niemand op die fiets!! Willen ze die 1281 Km wel halen Volgens mij niet
pi_191784
dat vroeg ik me nou ook al af! of fietsen ze zo hard dat ze denken het ook wel te halen met drie uurtjes fietsen per dag????
  dinsdag 28 september 1999 @ 11:09:00 #19
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_191785
Ehhh nu ongeveer 11.00 uur werd weer de hulp van de dagboekkamer ingeroepen omdat de fiets kapot is.
Helaas, ruud zal nog even moeten wachten

Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
  dinsdag 28 september 1999 @ 11:23:00 #20
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191786
Is ie alweer kapot? Gister deed de kilometerteller het niet.
pi_191787
Ach, dan zegt V. gewoon dat ze maar 1000 km hoeven of zo...

maar ja, ook dan moeten ze nog behoorlijk doortrappen, vergeet niet dat 2 dagen na een sportinspanning die je niet gewent bent, pas echt de spierpijn begint te werken.

Dus dan fietsen ze niet meer wat ze tot nog toe hebben gedaan...
moeheid slaat toe...
men wil er minder tijd aan besteden...
men raakt ietwat geirriteerd...

misschien een volgende topic:

aantal opmerkingen n.a.v. irritaties top 7?

dinsdag 28 september 1999 @ 11:54:00 #22
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_191788
Net weer beeld gekregen. Op dit moment zit Bart weer op de fiets. Die schijnt weer gemaakt te zijn.
pi_191789
Goed, om dan verder in deze topic te gaan:

laten de eerste die nu iets over km's enz. opvangt even een aanvulling doen...

We hebben helemaal geen gegevens sinds de eerste posting !!!

pi_191790
Huis studio etc heeft 12 miljoen gekost
en dan nog niet eens een goeie fiets aan kunnen schaffen
V dit is waardeloos nu weer een kabel gebroken
  dinsdag 28 september 1999 @ 12:54:00 #25
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_191791
Bart heeft toch ruim een half uur in aardig tempo gefietst. Ik begreep trouwens van de officiele bb site dat er een nieuwe fiets is geleverd.
Ik heb helaas nog niets opgevangen over een kilometerstand.
Ik wacht af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')