1 grote stad, maar is een keer overal in , veel gebouwen zijn altijd dichtquote:Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef Asmodean het volgende:
Hoe ziet eigenlijk jullie ideale GTA-wereld er uit? Alle gebieden al direct met elkaar verbonden? 1 grote stad? Veel kleine stadjes? Groter dan San Andreas? Platteland?
Ze moeten toch íets hebben om kilometers loze ruimte mee op te vullenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:17 schreef Leonos het volgende:
En die boerenweilanden hoeven van mij niet...
Met de muziek van K-Rose op de achtergrondquote:Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef sander89 het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat open gebied lekker rond scheuren met een jeep door de weilanden enz.
Moet je eens die truckmissies gaan doen en dan over de weilanden gaanquote:Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef sander89 het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat open gebied lekker rond scheuren met een jeep door de weilanden enz.
Dat hele buitengebied vond ik juist geweldig aan SAquote:Op maandag 26 maart 2007 11:17 schreef Leonos het volgende:
En die boerenweilanden hoeven van mij niet...
Ja geweldigquote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met de muziek van K-Rose op de achtergrond.
Louisiana Woman Mississippi Manquote:Op maandag 26 maart 2007 13:43 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ja geweldig
Mama don't let your babies grow up to be cowboys
Don't let 'em pick guitars and drive them old trucks
Make 'em be doctors and lawyers and such
Terwijl je heerlijk door allemaal heuvelachtige landschappen heen aan het rijden bent![]()
Heerlijk idd!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met de muziek van K-Rose op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |