Nou zo vergezocht lijkt dat me niet als die poster voor zover bekend alleen in New York zijn gezocht. Of zit Rockstar misschien in New York zelf?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:51 schreef Simsfan88 het volgende:
Nog een weekje voor de trailer!![]()
Zóóóó benieuwd
GTA IV teaserposters in New York
Rockstar is begonnen met reclame voor Grand Theft Auto IV. Er zijn namelijk teaserposters verschenen in New York. Posters waar de gemiddelde New Yorker waarschijnlijk niets van snapt, omdat er alleen het nieuwe "IV" logo opstaat, een url naar de site van Rockstar, een Rockstarlogo en de tekst "coming soon".
[afbeelding]
Een bericht als dit vraagt natuurlijk een beetje om loze speculatie, dus laat ik zelf de aftrap maar doen: aangezien de posters voor zover bekend alleen in New York zijn gespot, is dat misschien een hint dat GTA IV zich afspeelt in New York. Vergezocht, ik weet het, maar nu kunnen we nog speculeren. Over precies een week verschijnt de eerste GTA IV-trailer, en dan weten we waarschijnlijk meer.
Van InsideGamer
Het klinkt inderdaad nog niet zo heel vreemd...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:58 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou zo vergezocht lijkt dat me niet als die poster voor zover bekend alleen in New York zijn gezocht.
DaT Vertellen we je oP een ander moment nog wel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
EN WAT DE NAAI IS DAT TVP STEEDS!!!?????
AAAAHHH :|
Dan moeten ze er ook wel van die MMO shizzle in gooien.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik hoop dat hij minimaal 3 keer groter wordt. Het zou fantastisch zijn als je de weg gewoon nog niet weet na maandenlang spelen, zo groot. En lesauto, das natuurlijk de bom
![]()
PS3 en Xbox360 gelijk, PC later.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef Steve-O het volgende:
Is het met IV net zoals met de vorige delen dat erst op de ps3 gereleased word en na een half jaar pas op de Pc of gaan ze dat eens een keer gelijktrekken die data ?
Dat is kut ik een half jaar trek ik niet weer ik heb dat al 3 keer eerder moeten meemaken , Straks moet ik noodgedwongen nog een ps3 halen .quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
PS3 en Xbox360 gelijk, PC later.
Helaas.
Ja, we zitten volgens mij als PC-gamers te hopen op iets wat ergens in juni 2008 gaat gebeuren...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat is kut ik een half jaar trek ik niet weer ik heb dat al 3 keer eerder moeten meemaken , Straks moet ik noodgedwongen nog een ps3 halen .
Alles om het geld helaas. Je fans plezieren is er allang niet meer bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom ze het tegelijkertijd uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |