Dan neem ik aan dat je het niet eens bent over zijn zwerver-uitstraling. Zwartgalig is hij sowieso. Waarschijnlijk ben je zo ondersteboven van zijn uiterlijk dat je niet naar zijn uitspraken luistert.quote:
Ja en dat herken ik namelijk van mezelf en ik waardeer dat ie eigenlijk altijd zichzelf is en het niet wil verbloemen als ie met zijn kop op tv zijn meningen verkondigd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
zwart·gal·lig bn, bw 1 zwaarmoedig, droefgeestig 2 sarcastisch
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
Deze was weer zeer de moeite waard.
Mooi contrast tussen de stoļcijnse vader en de flamboyante zoon.
BB Kelly???quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mooi verwoordvan je.. Het was een leuke uitzending .Volgende week Kelly
Kraay sr. kan geen warmte tonen en heeft daar ook geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
Deze was weer zeer de moeite waard.
Mooi contrast tussen de stoļcijnse vader en de flamboyante zoon.
Nee bleek wel uit zijn opmerking dat ie niet meer wist over welke wedstrijd het ging.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Kraay sr. kan geen warmte tonen en heeft daar ook geen behoefte aan.
'Hans wil graag aandacht, is ok hoor. Maar er zijn grenzen'quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef DrDentz het volgende:
"Iets wat echt goed is houd je niet tegen."
Pijnlijke uitspraak van de ouwe
Ja en zijn vader is de leukste thuisquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Daar had ie wel gelijk in, Junior hangt op z'n 50ste nog de dorpsidioot uit.
Is Knevel&vd Brink terug te zien ?..al kijk ik alleen om Hugoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Borst zit overal om zijn programma te promoten.
Terecht, want ik vind het een geweldig gegeven, en er zitten een paar prachtige afleveringen tussen!!
Jij kent ook iedere Tokkie in Utreg hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:40 schreef SCH het volgende:
Ben heel benieuwd naar de uitzending van vanavond. Kom Kelly wel eens tegen in de Albert Heijn en zelfs van tomaten kopen weet ze een theatervoorstelling te maken
Haar vader werkt bij ons op het bedrijf, kan ie ook niks aan doen.
Zullen we een fanhyves voor Hugo openen Haaibaaikequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb inmiddels gekeken alleen naar het gesprek met Hugo.. Mooi en openhartig gesprek van Hugo.
Yeah Bluezzquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we een fanhyves voor Hugo openen Haaibaaike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |