Dat jochie klonk inderdaad wel erg wijs voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef Wup het volgende:
Nu Jan Ykema.
deze vind ik dan weer wel mooi.
allen dat jochie is volgens mij zijn teksten een beetje ingefluisterd, maar dat geeft niet zo.
Dan moet je het toch maar even gaan kijken, want dat beroemde was niet per se het probleem.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar het is natuurlijk vrij voorspelbaar dat het niet geweldig is om Herman Brood als vader te hebben als je niet gewend bent dat je vader beroemd is. Voor ons gewone stervelingen is het denk ik uberhaupt lastig om voor te stellen hoe dat is. Ik vraag me af of de zoon van Herman Brood nou zoveel slechter is als een kind van Frans Bauer, qua vader figuur dan. Je hebt toch een pa die vaak weg is en waar door iedereen aan getrokken wordt.
Die heldenstatus heb ik eigenlijk nooit zo begrepen. Naast zanger en kunstenaar was het gewoon een zware junk. Nooit begrepen dat daar zo makkelijk overheen werd gestapt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef shmoopy het volgende:
Nee, dit doet weinig goed aan Hermans heldenstatus.
Even vergeten dat Brood ook nog eens een zware junk was? Bovendien liet hij die jongen compleet links liggen, terwijl die 'dochters' nog wel aandacht kregen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar het is natuurlijk vrij voorspelbaar dat het niet geweldig is om Herman Brood als vader te hebben als je niet gewend bent dat je vader beroemd is. Voor ons gewone stervelingen is het denk ik uberhaupt lastig om voor te stellen hoe dat is. Ik vraag me af of de zoon van Herman Brood nou zoveel slechter is als een kind van Frans Bauer, qua vader figuur dan. Je hebt toch een pa die vaak weg is en waar door iedereen aan getrokken wordt.
Nee Hugo Borst, dat is een leuke man. Ik snap zijn aantrekkingkracht niet. Hij ziet er uit als een zwerver en is zo zwartgalig als de pest.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Nee allebei die mannen niet.
Mss moet je iets met voetbal hebben dat kan natuurlijk ook. Maar wie weet is het een leuk interview.
Ik kijk wel hoor, want je weetzzzz Hugo
De meeste kunstenaars zijn junks. Drugs laat je beter presteren. Of denk je dat Mick Jagger, Tina Turner, Iggy Pop en al die andere sterren die op hun 60ste nog loos gaan, allemaal clean zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die heldenstatus heb ik eigenlijk nooit zo begrepen. Naast zanger en kunstenaar was het gewoon een zware junk. Nooit begrepen dat daar zo makkelijk overheen werd gestapt.
Dat eerste ben ik zeker niet vergeten, maar met junks valt best te leven. Hij kan toch geen geld van zijn zoon jatten en hoeft dat niet omdat wij bereid waren om zijn verslaving voor hem te betalen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:21 schreef marcodej het volgende:
Even vergeten dat Brood ook nog eens een zware junk was? Bovendien liet hij die jongen compleet links liggen, terwijl die 'dochters' nog wel aandacht kregen.
Dat is wel duidelijk. Als je het had gezien had je waarschijnlijk wel een iets andere mening gehad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had namelijk al gezegd dat ik het niet gezien had.
Heb je vorig seizoen dan wel gekeken? Toen ook voornamelijk over bekende vaders hoor:quote:Vorig seizoen waren toch alleen de kinderen bekend? Ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier vind ik dat toch interessanter.
Mooi zo Bluezz, inderdaad Hugoquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Nee allebei die mannen niet.
Mss moet je iets met voetbal hebben dat kan natuurlijk ook. Maar wie weet is het een leuk interview.
Ik kijk wel hoor, want je weetzzzz Hugo
Ben het niet met je eensquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee Hugo Borst, dat is een leuke man. Ik snap zijn aantrekkingkracht niet. Hij ziet er uit als een zwerver en is zo zwartgalig als de pest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |