Hilversum in dit geval , daar woont Kel. Ik mag Kel zeggen. Ze is veel vrouwelijker dan... ach laat maarquote:
Vergelijk je mij nou met RJquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Er zeggen wel meer mensen Kel tegen haar zoals Robert Jensen destijds.
Ik zit alle afleveringen te kijken al een paar uur.En wat een verhaal van John van Lottum. 2 jaar geleden was ie bij ons op de tannisbaan met een clinick.Toffe jongen/man en schatje om te zienquote:Op donderdag 12 april 2007 08:25 schreef Os__ het volgende:
Gister om 21.30 ingeschakelt en echt een fantastische aflevering. John is sowieso een geweldige man en die ontmoeting tussen die twee was helemaal kippenvel.
Chapeau voor Hugo.
Vroeger wist ik dat je Radio-1 bedoelde nu heb ik geen ideequote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:40 schreef SCH het volgende:
Ben heel benieuwd naar de uitzending van vanavond. Kom Kelly wel eens tegen in de Albert Heijn en zelfs van tomaten kopen weet ze een theatervoorstelling te maken
Haar vader werkt bij ons op het bedrijf, kan ie ook niks aan doen.
Ja en dan Haaibaaike de teksten laten doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we een fanhyves voor Hugo openen Haaibaaike
NED-2 22.50 dacht ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Op welke zender komt dit en hoe laat? Ik kan er niks over vinden in de tv-gids.
Edit: ik zie het al. Wat laat!
Als ik zelf doorheb wat ik aan het doen ben, dan ben je de eerste. Okay?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger wist ik dat je Radio-1 bedoelde nu heb ik geen idee
Ok. Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik zelf doorheb wat ik aan het doen ben, dan ben je de eerste. Okay?
Laat ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Op welke zender komt dit en hoe laat? Ik kan er niks over vinden in de tv-gids.
Edit: ik zie het al. Wat laat!
Ja, wij ook, hoezo?quote:
Ja,zonde van haar lippen,en haar vaders verdriet zie je in z'n gezicht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Mooi portret. Jammer dat Kelly is blijven doordokteren; die bovenlip met botox is zó verschrikkelijk lelijk.
Schei daar toch eens mee uit!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
'Ze' ................ 'haar'
Nee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Schei daar toch eens mee uit!
Ook al is Kelly een domme doos, dan hoef je nog niet zo onrespectvol steeds te benadrukken dat je haar seksualiteit niet kunt accepteren. Bovendien vind ik het oerdom als mannen weer eens zo bevooroordeeld reageren.
Heb je homoseksualiteit al wél geaccepteerd als zijnde normaal?
Pffff.
Dat is wel interessant, want Kelly was al eens eerder gevraagd voor dit programma. Ze had toen nee gezegd, juist vanwege dat 'zonen'. Maar omdat ze de reeks de moeite waard vindt, heeft ze uiteindelijk toch toegestemd. Ze is immers ooit als zoon begonnen, hè.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:18 schreef DrDentz het volgende:
'Ze' zit ook niet voor niets in Vaders & Zonen hè. 't Blijft 'n vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |