vreselijk hequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:08 schreef SIRA het volgende:
meteen dat jij-en en jou-en van Brian, lekker beleefd weer
Ik gok dat Brian dat stukje even geblocked heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:09 schreef Prosac het volgende:
Henk legt uit dat hij niet zulke positieve berichten over Brian heeft gekregen
Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oooooooo mooooooooooooooi pieterse zegt berichten over brian te hebben gekregen
![]()
High Five, beeb!quote:
Huh ? Das mafquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:09 schreef Prosac het volgende:
Henk legt uit dat hij niet zulke positieve berichten over Brian heeft gekregen
Goed gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:10 schreef schatje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik een mailtje heb gestuurd.
Ja joh, spam die man z'n mailbox nog een keer vol........quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:10 schreef Brici het volgende:
Strax bedankmailtjes sturen
Wat is zijn email adres?
Volgens mij is hij daarvoor te dom. Gewoon totaal geen verstand die jongen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:13 schreef Varen het volgende:
Wat een schijnheil is die Brian toch
doet de redaktie met opzet, ze zijn erg dol op de fokkers dat weet jequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:12 schreef beequeen het volgende:
GVD wat is dit nou, kut Pannekoek.
Vergeet de filmpjes van Jaap vooral niet, het onderwerpquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Prosac het volgende:
eigenlijk moet Brian, meneer Henk nu overhalen en dan sturen wij even wat linkjes met filmpjes van Brian naar Henk
Tuurlijk, 1 brief heeft zoveel impact... het is juist prachtig dat BANJ dat door 1 brief al denkt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Nee maar door de brief van Peter denken hun dat veel mensen dat wel doen
O das domquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Nee maar door de brief van Peter denken hun dat veel mensen dat wel doen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:15 schreef waxmask het volgende:
Heeft iemand die foto nog dat Brian op Jaap staat met al dat voedsel op hem? Tijd om die eens naar Pieterse te sturen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |