Je leest de OP niet. Ten eerste staat er dat de dader al is opgepakt ten tweede staat er niet dat iedereen het goedkeurde, er staat dat er behoorlijk vergoeilijkend over gesproken werd. Zoals de quotes die ik hierboven aanhaalde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom staat het in de OP dat iedereen het goed keurde ?. Het was meer een discussie over de waarheid, bron en totale generalisatie van voetbalsupporters waar calvobbes mee bezig was.
Hopelijk is het gefilmd en kan die kerel opgepakt worden. Dieptriest natuurlijk.
(Betrouwbare) bron?quote:De man zal de rest van zijn leven waarschijnlijk in de ziektewet zitten.
Ah het niveau van de FPquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Cameraman ernstig mishandeld tijdens PSV-Ajax
Goed argument!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef TrenTs het volgende:
Het wordt hier tijd dat ze iets invoeren net als in de UK. Maar die gore schijtjoekels hier durven dat weer niet aan.![]()
![]()
![]()
Ja, door dingen te ontkennen lost alles zich vanzelf op... nietwaar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is niet eens bewezen dat dit verhaal waar is, laat staan die onzin![]()
Dus we moeten voortaan alles gaan geloven wat op internet wordt neergeramd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Andre Meerkerk wel, en die collega cyberjo ook.
Waarom ontken je het zo hardnekkig, waarom wil je niet eens accepteren dat het mogelijk waar is? Is het zó ondenkbaar dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet alles. Maar dit geval is helaas geen 1 april grap.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:38 schreef Nashje het volgende:
Dus we moeten voortaan alles gaan geloven wat op internet wordt neergeramd?
mogelijk... Je geeft het antwoord hier zelf alquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom ontken je het zo hardnekkig, waarom wil je niet eens accepteren dat het mogelijk waar is? Is het zó ondenkbaar dan?
Ik ben wel benieuwd waar de nieuwsposter dat vandaan haalt. De rest van het verhaal is al gebaseerd op heel weinig, maar voor dit soort diagnoses neem ik aan dat de schrijver heeft gebeld met de beste man z'n arts?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Maakt dat de situatie anders?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:39 schreef 026 het volgende:
Ik denk dat de helft van de mensen die hier een mening over hebben nog nooit een stadion van binnen gezien hebben!
Goed argument om het hier maar niet strenger aan te pakken dan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:37 schreef 026 het volgende:
[..]
Goed argument!
Want in de UK is er niks aan het handje!![]()
Want? dit is normaal in een stadion of zo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:39 schreef 026 het volgende:
Ik denk dat de helft van de mensen die hier een mening over hebben nog nooit een stadion van binnen gezien hebben!
Bron?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niet alles. Maar dit geval is helaas geen 1 april grap.
Wat natuurlijk écht nodig is om een mening te hebben over voetbalgeweld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:39 schreef 026 het volgende:
En dat weet jij van horen zeggen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niet alles. Maar dit geval is helaas geen 1 april grap.
Zie de openingspost.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:42 schreef Camplo het volgende:
En dat weet jij van horen zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |