Nee idd...quote:
dat hoeft niet, moet er namelijk door EA wel een embargo op worden gezet...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoop dat EA daar niet achterkomt
Verkopen voor release kan hoge boetes opleveren.
Defineer pimpen met warez?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef Fliepke het volgende:
Pimpen met warez is not done, de volgende pipo doe ik een banaanvraag voor
Er waren al meer winkels die hem eerder verkochten. Veel plezier ermee in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef JK het volgende:
Hij is nu ook aan het installeren.. duurt wel even. Ben ook benieuwd naar de Scrin.. alle units staan in elk geval beschreven in het boekje.
Werd gisteravond al kwaad dat ik 'm al op usenet zag rondslingeren (dat 'misdaad' dus loont, omdat je 'm dan eerder hebt dan de winkelversie). Waarom ik 'm nu op 27 maart al heb weet ik niet, volgens mij is de release pas over 2 dagen ?
Naja, ik heb 'm in elk geval hier voor me liggen
Een banaanvraag! Waarom zijn bananen krom?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef Fliepke het volgende:
Pimpen met warez is not done, de volgende pipo doe ik een banaanvraag voor
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:37 schreef fallrite het volgende:
[..]
Een banaanvraag! Waarom zijn bananen krom?![]()
Als er nu niet een map is die onderussen mijn neus uitkomt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:53 schreef mschol het volgende:
ik ga morgen eens met dynabyte bellen, ondertussen:
[[url=http://i3.tinypic.com/30jtg0x_th]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als er nu niet een map is die onderussen mijn neus uitkomt.![]()
mijn idee is dat de scrin echt WAY overpowerd is, maar wel ubercool (1 unit, mothership, is langzaam maar zodra die kan aanvallen is ook echt alles rondom dat schip weg...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn die Scrin nu echt f*cking veel sterker dan de NOD en GDI. Ik had op andere fora gelezen dat mensen in no-time 2 vijanden van de skirmishmap vaagden met The Scrin, combinatie van superweapons en units die compleet je infantry van GDI of NOD aan gort helpt, zonder ook maar een druppeltje zweet..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn idee is dat de scrin echt WAY overpowerd is, maar wel ubercool (1 unit, mothership, is langzaam maar zodra die kan aanvallen is ook echt alles rondom dat schip weg...
super weapon is een soort van zwart gat, cool maar minder cool dan ion cannon
ook worden er stats bijgehouden (win, lose streaks etc, echt VEEL) voor online, netwerk, skirmish en SP.
Voordat ik 'm openschroef....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef mschol het volgende:
videokaart (ventillator) schoonmaken?
lijkt op een hitte probleem, deed ie namelijk bij mij ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |