Vanaf red Alert 2 werd het makkelijk idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind de singleplayer van de C&C juist het leukst van de games. In C&D TD en RA1 vanwege het campaign gevoel met de kaart en de foute filmpjes. Hartstikke leuk vanwege Kane, Stalin, foute Sovjet babe uit RA2, etc. En natuurlijk de missies. Hoe moeilijker, hoe leuker. Aan het begin waren de C&C games echt niet zo makkelijk als nu. Kreeg gewoon enkele units en dat was het dan.
ik vond van alle delen juist de SP er leuk gedaan, op de commando only missies na (die in RA1 met tanja ben ik nooit voorbij gekomenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De SP in dat soort games is dan ook voornamelijk handig om te wennen aan een nieuwe engine, voor het geval dat je nog nooit een deel in de series gespeeld hebt. Aan de andere kant vind ik de SP van eerdere delen in de serie(de Red Alert serie erbij genomen, en deel 2 uitgesloten) toch best wel meevallen.
C&C TD Covert Operations was erg. Met één Stealth tank een MCV in een vijandelijke basis proberen te bevrijden en een Mammoet tank achter de hielen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vanaf red Alert 2 werd het makkelijk idd.
TS had makkelijke en moeilijke missies. RA 1 en C&C1 waren op hard echt verschrikkelijk, vooral sommige missies met Nod![]()
ach de enige reden dat ik het vind meevallen om dat ik meer liefhebber ben van TBS spellen (als Civ of HoMM) dan van RTS, maar true vooral RA1 en RA2 vond ik qua setting en SP behoorlijk tofquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond van alle delen juist de SP er leuk gedaan, op de commando only missies na (die in RA1 met tanja ben ik nooit voorbij gekomen)
en ja de FMV's die erbij horen zijn natuurlijk wel vet![]()
generals viel erg uit toom, maar desondanks vond ik em redelijk geslaagd.
de MP doe ik alleen met Skirmish , ben geen online gamer
Ja nou, ik heb al zo lang niet gespeeld dat ik het helemaal kwijt was, dat RTS gedoequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
Kanniet wachten tot dat ik em kan spelen
Wie zegt dat het alleen SP is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:37 schreef Species8472 het volgende:
Damn wat noob wij moeten veel langer wachten op cnc3. En dan zijn er van die mensen die denken op te schieten met een singleplayer game :S
Met RTS is alleen maar multiplayer leuk, de rest sucks.
Oja de covert idd, de teringquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
C&C TD Covert Operations was erg. Met één Stealth tank een MCV in een vijandelijke basis proberen te bevrijden en een Mammoet tank achter de hielen.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef apensnot het volgende:
ik heb hem vandaag opgehaald bij de intertoys.
Hij installeerd nu!
jaa ik ging vragen wanneer die binnenkwam, zei die vrouw zo van: 'ja er is net een vrachtbinnen, even kijken of die daarbij zit.' zij maakt die doos open en sja ze verkocht hem meteen aan mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
hoe krijg je dat voor elkaar??
foto voor bewijs
11 mei volgens Dimensionplusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:12 schreef Markster het volgende:
xbox360 releasedate?
Ik heb Covert Operations hier nog origineel op cd liggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
C&C TD Covert Operations was erg. Met één Stealth tank een MCV in een vijandelijke basis proberen te bevrijden en een Mammoet tank achter de hielen.![]()
Ik was nogal jong toen ik TD speelde, en niet eens bij release enzo, paar jaartjes later (ik was nog steeds versch vroeg met die spellen:p) Dus het was altijd te moeilijk voor me hehe.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb Covert Operations hier nog origineel op cd liggen![]()
Helemaal scheel gespeeld![]()
Hoop dat EA daar niet achterkomtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef apensnot het volgende:
[..]
jaa ik ging vragen wanneer die binnenkwam, zei die vrouw zo van: 'ja er is net een vrachtbinnen, even kijken of die daarbij zit.' zij maakt die doos open en sja ze verkocht hem meteen aan mij.
Niet mijn probleem toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoop dat EA daar niet achterkomt
Verkopen voor release kan hoge boetes opleveren.
Nee idd...quote:
dat hoeft niet, moet er namelijk door EA wel een embargo op worden gezet...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoop dat EA daar niet achterkomt
Verkopen voor release kan hoge boetes opleveren.
Defineer pimpen met warez?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef Fliepke het volgende:
Pimpen met warez is not done, de volgende pipo doe ik een banaanvraag voor
Er waren al meer winkels die hem eerder verkochten. Veel plezier ermee in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef JK het volgende:
Hij is nu ook aan het installeren.. duurt wel even. Ben ook benieuwd naar de Scrin.. alle units staan in elk geval beschreven in het boekje.
Werd gisteravond al kwaad dat ik 'm al op usenet zag rondslingeren (dat 'misdaad' dus loont, omdat je 'm dan eerder hebt dan de winkelversie). Waarom ik 'm nu op 27 maart al heb weet ik niet, volgens mij is de release pas over 2 dagen ?
Naja, ik heb 'm in elk geval hier voor me liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |