Ik had em anders wel willen reviewen...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee hij is pas net binnen, dus de review is niet klaar
Daarnaast review ik hem niet
Ik heb hem wel wat uurtjes gedaan en ik gok dat het wel een 8,5-9,0 gaat worden
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:10 schreef Helo het volgende:
[..]
Ik wil dit als niet mod ook even benadrukken heren.
pff 4 dagen en dan me preorder ophalenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:00 schreef Crazykill het volgende:
Woehoeww hij is nu bezig. Ff testen en dan over paar weekjes alsnog kopen
Dat had ik ook met de demoquote:Op maandag 26 maart 2007 21:06 schreef Crazykill het volgende:
Leuke spel, alleen tis echt wennen met de Scrin en die maps. En al die units/gebouwen herkennen is niet zo makkelijk als in Generals..![]()
Hoe zien de MP maps eruit dan? Voornamelijk open maps?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef Cheiron het volgende:
Wow, die buzzers van de Scrin zijn echt geweldig tegen infanterie. Een beetje die robots uit de Matrix idee als ze en masse zo een robot te grazen nemen. Mooi gedaan
-edit-
De MP maps vallen nogal tegen. Ik had graag meer Urban omgevingen gezien!
Bootjes, alleen in Red Alert serie...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:48 schreef Steve-O het volgende:
Hoe zit het met bootjes en C&C 3 ?
knappe jongens de preorder actie is al bijna 15 dagen afgelopenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kreeg vandaag een mail van Bartsmit dat ik de Kane edition welke ik had gereserveerd kon bestellen op de site. Leuk als het ook echt mogelijk zou zijn op de site.
[afbeelding]
En dan ook heel droog dit plaatje erbij op de site met een link waarop het niet te bestellen is.![]()
BS zal waarschijnlijk veel Kane edities ingekocht hebben met de verwachting dat het hard zo lopen. Maar met bovenstaande bestel direct plaatje komt het toch wat wanhopig over.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
knappe jongens de preorder actie is al bijna 15 dagen afgelopen(bij EA althans, en veel zaken deden mee met EA)
Voor zover je het kan voertuigen en gebouwen kunt noemenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef Steve-O het volgende:
Tering wat vet zeg
Ff met de Scrin gespeeld vele malen sterker als Gdi(nod ook maar heb ik nog niet tegen gespeel)
Wel wennen met al die voertuigen en gebouwen zien er compleet anders uit als de andere 2 partijen
Bloopers? Dat haalt alle fun eruit. Kane is echtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kreeg vandaag een mail van Bartsmit dat ik de Kane edition welke ik had gereserveerd kon bestellen op de site. Leuk als het ook echt mogelijk zou zijn op de site.
[afbeelding]
En dan ook heel droog dit plaatje erbij op de site met een link waarop het niet te bestellen is.![]()
meningen verschillen, ik vind de SP vaak ook erg goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:37 schreef Species8472 het volgende:
Damn wat noob wij moeten veel langer wachten op cnc3. En dan zijn er van die mensen die denken op te schieten met een singleplayer game :S
Met RTS is alleen maar multiplayer leuk, de rest sucks.
Right onquote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:37 schreef Species8472 het volgende:
Met C&C nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:37 schreef Species8472 het volgende:
Damn wat noob wij moeten veel langer wachten op cnc3. En dan zijn er van die mensen die denken op te schieten met een singleplayer game :S
De SP in dat soort games is dan ook voornamelijk handig om te wennen aan een nieuwe engine, voor het geval dat je nog nooit een deel in de series gespeeld hebt. Aan de andere kant vind ik de SP van eerdere delen in de serie(de Red Alert serie erbij genomen, en deel 2 uitgesloten) toch best wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:37 schreef Species8472 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:37 schreef jogy het volgende:
Net even de demo gespeeld, ik vond de demo-missie op normal al moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |