dat jij nu na 1 biertje niet meer kan typen kunnen we ook niks aan doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef Sebasser het volgende:
1236 alcolisten bedoel je?
Nee nog geen 360 met de xbox gaat het goed zit weer PGR2 te doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al nieuws over je xbox?
Ik krijg die Laguna btw volgende week pas, hij moet eerst voor een beurt etc.
Hopen dat ze er nu ook wat mee gaan doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:55 schreef kepler het volgende:
http://www.ipetitions.com/petition/reclamertlgp/index.html
petitie tegen de reclame tijdens F1
*33 cl flesje Grolsch openschroeft*quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
*25cl flesje Heineken openschroeft*
Nog 10 min wachten dan gaat de mijne er ook in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:28 schreef kepler het volgende:
*pizza in oven gooit
Wanneer gaan jullie nou eigenlijk trouwen dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:30 schreef ChOas het volgende:
*slokje neemt uit half literje Grolsch*
Precies. Geef eens wat terug aan de gemeenschap.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:53 schreef Bastard het volgende:
JOh betaal gewoon die 330 euro, doe niet zo moeilijk.,
Neequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. Geef eens wat terug aan de gemeenschap.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:53 schreef Bastard het volgende:
JOh betaal gewoon die 330 euro, doe niet zo moeilijk.,
Dan ga je weer bij je mammie wonen !!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:33 schreef kepler het volgende:
trouwens, ik zit nu qua inkomen onder het bijstandsniveauDus ik heb ook echt recht op kwijtschelding
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:18 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Dan ga je weer bij je mammie wonen !!
Of via de post.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:18 schreef QueenR het volgende:
weet hier toevallig iemand hoe je een email adres of 06 van iemand kan vinden?? Ik heb best veel gegevens, maar wil gewoon ff briefje sturen en bangebroek die ik ben durf niet te bellen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:18 schreef QueenR het volgende:
weet hier toevallig iemand hoe je een email adres of 06 van iemand kan vinden?? Ik heb best veel gegevens, maar wil gewoon ff briefje sturen en bangebroek die ik ben durf niet te bellen
www.ikhebje.nlquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:18 schreef QueenR het volgende:
Zie je vanavond vertrek 16.00 uur uit Z'Broekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:21 schreef Bastard het volgende:
Hehe bijna weekend.
Hoe laat ben je in Alphen denk je?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zie je vanavond vertrek 16.00 uur uit Z'Broek
Verkoop je lego star wars 2 los ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:53 schreef QueenR het volgende:
is er hier toevallig iemand geinteresseerd in een Wii met 4 controllers/4 nunchucks met gekleurde hoesjes, de spellen ultimate alliance, play, and sports?
En/of een Xbox 360 premium pack, 3 controllers twee wireless eentje met kabel, extra kabel vga. 4 demo spellen en reviews disks, 5 spellen:
- fight night 3
- saints row
- splinter cell double agent (incl faceplate)
- call of duty3
- lego star wars 2
Dat moet ik aan onze gamert vragen, maar ik geloof dat ie het vooral in package wil verkopen omdat je dan eenmaal in verhouding toch beter zit dan los. (denk ik)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:11 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Verkoop je lego star wars 2 los ?
Ja, der neefjes hadden het daar heeft ze het vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
Dat moet ik aan onze gamert vragen, maar ik geloof dat ie het vooral in package wil verkopen omdat je dan eenmaal in verhouding toch beter zit dan los. (denk ik)
En wat wordt Tess al een hele dame!! Zielig he als ze de waterpokken hebben.heeft ze ze trouwens wel vroeg gehad.
Hopen dat ze niet nog een keer de klos is dan.
![]()
*meldt*quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:53 schreef QueenR het volgende:
- lego star wars 2
ik weet niet eens wat die biedt? hehehquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
En ik bied hoger dan Struik!![]()
Niet veel waarschijnlijk na al die verkeersboetes.quote:
tja dan wordt het ook niet echt interessant he.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet veel waarschijnlijk na al die verkeersboetes.![]()
ik gok alleen dat als ik alles opdeel ik uiteindelijk de console voor geen ene flikker kan verkopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:35 schreef Magneet het volgende:
als we dan toch aan het bieden zijn wil ik wel cod3 en een wireless controller
Vuile NSB-erquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
En ik bied hoger dan Struik!![]()
Hebben ze na het eerste jaar wel nut danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:25 schreef Magneet het volgende:
yup, waterpokken in het eerste jaar hebben geen nut, dan kunnen ze gewoon terugkomen
neuh maar goed jij hebt ook geen nut.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:09 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Hebben ze na het eerste jaar wel nut dan![]()
Sterke comeback !quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
neuh maar goed jij hebt ook geen nut.
Dat heeft mn pa ook thuis, vrouw, dochter, 3 katten en 2 honden, allemaal vrouwelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:02 schreef Bastard het volgende:
Mn katten schijnen al de hele dag met elkaar in gevecht te zijn
Tam durft geen van de 3 op te pakken omdat ze er helemaal gestresst uit zien..
Ik zei al.. schop er 1, de gekste, naar boven op een kamer en laat r daar afkoelen.. komt er weer wat rust in de tent.. maar durft ze niet
Tijd dat de baas weer van zich laat horen
5 vrouwen thuis![]()
En jou dan natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heeft mn pa ook thuis, vrouw, dochter, 3 katten en 2 honden, allemaal vrouwelijk![]()
Ik woon niet meer thuisquote:
Maar je ontkent niet je vrouwelijke kant?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik woon niet meer thuis
dat is wel een biertje waardquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Tis weer vrijdag, veilig thuis gekomen, geen bekeuring
* plop *
Ik zat ff te kijken of ik wel in het juiste topic was.. het nieuwe seizoen is namelijk vorige week al begonnen met de crash van hamsterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:48 schreef -Struikrover- het volgende:
B, vanavond komt op Veronica de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Top Gear
En de Lama`s is vorige week weer begonnentien over negen op ned 3
Net gekeken.quote:
Bij UWV welquote:Op maandag 26 maart 2007 09:13 schreef Bastard het volgende:
Weekend was inderdaad zo om.. is goeie vrijdag een vrije dag eigenlijk?
In de bouw welquote:Op maandag 26 maart 2007 09:13 schreef Bastard het volgende:
Weekend was inderdaad zo om.. is goeie vrijdag een vrije dag eigenlijk?
Kom je dan langs en breng je games mee ?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:31 schreef kepler het volgende:
ik heb twee weken 'vrij'
tentamens en opdrachten afmaken
na mn tentamen kan ik dat wel doenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:26 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Kom je dan langs en breng je games mee ?
Nee heb 2 handen.quote:
Zal mmn verzekering ook es bellen danquote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee heb 2 handen.
Verzekering heb ik al op naam dus je kan je eigen opzeggen.
Heb je de auto al?
Ziet er inderdaad wel erg knap uitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:09 schreef Magneet het volgende:
C&C 3 alhoewel ik daarvan eerst wil lezen hoe de bediening is
Mario Party 8 voor de Wii.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:58 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Komen er nog leuke games uit binnenkort?
op forza na dan !
Is Halo wars nu hetzelfde concept of niet ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:09 schreef Magneet het volgende:
C&C 3 alhoewel ik daarvan eerst wil lezen hoe de bediening is
Ja lijkt er op ja.. zelfde type game.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:22 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Is Halo wars nu hetzelfde concept of niet ?
Ook leuk inderdaadquote:
Tja, als het goed verkoopt breng je elk jaar een vervolg uit he. Niet dat ze inhoudelijk veel veranderen, men koopt het toch wel. Deel 6 had wel een microfoon als extraatje, maar die was niet leuk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook leuk inderdaad
Verbaast me alleen dat ze al op deel 8 zitten.. 1 op iedere console zou voldoende zijn..
Dat zegt meer wat over de koper dan.. zelfs een racespel, wat ongeveer eens in de 2 jaar een vervolg kent heeft allerlei nieuwe features en tracks... dus dat is wel de moeite waard om aan te schaffen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, als het goed verkoopt breng je elk jaar een vervolg uit he. Niet dat ze inhoudelijk veel veranderen, men koopt het toch wel. Deel 6 had wel een microfoon als extraatje, maar die was niet leuk.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:07 schreef kepler het volgende:
http://pong.no/~opyrt/Terrible-F1-accident.jpg
Whahahahquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:07 schreef kepler het volgende:
http://pong.no/~opyrt/Terrible-F1-accident.jpg
nou, in dit geval vind ik het terecht hoor. Supertof dat hij het slachtoffer een nieuwe PS3 heeft gegeven, maar dat maakt zijn actie om 's nachts open te gaan niet opeens legaal natuurlijk. Als hij gewoon die vergunning had aangevraagd was de politie misschien wel in de buurt geweest omdat ze er vanaf wisten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)inkelier.html?p=12,1
Vraagt de pliesie zich nog af waarom er een toenemende aggresie naar hun toe is
Zo kwam ik gisteren toen ik naar huis reed met het mooie weer een jong broekie tegen, schuin zittend achter het stuur van zijn pliesiewagen, met het raam open en de zwaailichten aan.... nou wat een ventje joh![]()
opzich wel, maar die overvaller is helemaal sneuquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Bastard het volgende:
Ja terecht misschien, maar vind het wel een sneue actie ook hoor
Goed gedaan gijsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:43 schreef kepler het volgende:
[..]
opzich wel, maar die overvaller is helemaal sneu
Wie gaat er nu een PS3 jatten...
Wel de goeie?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:52 schreef gijsje79 het volgende:
Auto op marktplaats gezet.
Kijken of ik hem nog kwijt kan.
Ja zag het staan jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep de toledo vraagprijs 350,-
Binnen 5 min had ik al 3 gesprekken.
Poe dat ziet er vermoeiend uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:55 schreef Magneet het volgende:
http://www.airsoftadventure.nl/
daar ga ik me over een paar weken eens lekker vermaken met het werk
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
wat een k*tdag(en).Nieuwe project waar ik aan deelneem blijkt niet bespaard te zijn van het eeuwige geneuzel binnen UWV. Deze maand zoveel rekeningen binnengekregen dat ik mijn loon meteen kwijt ben. ![]()
Mijn Apple heeft kuren en moet voor reparatie weg. Kuiken heeft nu al een deukje in de auto gereden, gelukkig in de kunstof achterbumper.
Mijn leven
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
wat een k*tdag(en).Nieuwe project waar ik aan deelneem blijkt niet bespaard te zijn van het eeuwige geneuzel binnen UWV. Deze maand zoveel rekeningen binnengekregen dat ik mijn loon meteen kwijt ben. ![]()
Mijn Apple heeft kuren en moet voor reparatie weg. Kuiken heeft nu al een deukje in de auto gereden, gelukkig in de kunstof achterbumper.
Mijn leven
Sterkquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Stop the world, I want to get off
Het ging 2 jaar probleemloos. Maar nu.quote:
1 is iets wat altijd kan gebeurenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het ging 2 jaar probleemloos. Maar nu.
Probleem 1: Hij start niet op.
HD in mijn laptop is waarschijnlijk naar de klote. Al is me aangeraden om eerst een herinstall te proberen. Als dat niet lukt gaat het me ¤ 250 kosten.
Probleem 2: soms blauwe strepen door het scherm. Tik aan de zijkant lost het wel op.
Kabeltjes die door de schanieren lopen zijn waarschijnlijk beschadigd. Repareren gaat niet aangezien Apple alleen complete display units à ¤ 1000 levert.
Mijn liefde voor Apple begint te bekoelen.
Ik gebruik hem heel intensief. Elke dag staat hij wel een uurtje of 4 à 5 aan. Een een HD in een laptop gaat meestal eerder stuk, aangezien de warmte minder goed wegkan. Dat kan inderdaad wel gebeuren. Het komt deze maand alleen even niet goed uit!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef Bastard het volgende:
1 is iets wat altijd kan gebeuren
Het is meer irritant. Het gebeurt soms en is makkelijk op te lossen middels een tik tegen de zijkant.quote:2 is een bouwfout, eigenlijk een juiste duurzaamheidstest had kunnen schelen, maar het is denk ik meer de vormgeving waar je voor betaalt.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:24 schreef Bastard het volgende:
Laptop die ik hier heb staat al 2 jaar lang minimaal 8 uur per dag aan, geen problemen mee geweest...
Powerbook 17"quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:00 schreef Magneet het volgende:
welke heb jij strol macbook pro?
http://www.ifixit.com/Guide/Mac/MacBook-Pro/
Dat is inderdaad een eitje om te doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:28 schreef Magneet het volgende:
dan zou http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=111925 moeten werken denk ik. Contact ChOas anders ff die zal het ook wel weten denk ik.
dat heb ik ook een half jaar met mijn monitor gedaan, dat hield tie niet lang volquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Het is meer irritant. Het gebeurt soms en is makkelijk op te lossen middels een tik tegen de zijkant.
Ja inderdaad.. het zegt namelijk dat je geen vertrouwen hebt in je apparaatquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wel veelzeggend dat je meteen van het ergste uitgaat omdat een crash zo zeldzaam is.
Meer dat MacOS X zo betrouwbaar is dat je een softwareprobleem uitsluit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef Bastard het volgende:
Ja inderdaad.. het zegt namelijk dat je geen vertrouwen hebt in je apparaat
gewoon aansluiten, en dan vraagt tie of tie mag syncen (geloof ik, niet boos worden als al je muziek dadelijk weg isquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Choas: hoe krijg ik muziek van mijn iPod weer op mijn laptop?
Nee dwaas. Dan zet je alleen maar gekochte muziek terug. En als hij daarna gaat synchroniseren ben je de rest van je muziek kwijt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:26 schreef kepler het volgende:
gewoon aansluiten, en dan vraagt tie of tie mag syncen (geloof ik, niet boos worden als al je muziek dadelijk weg is)
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb al een programma gevonden: ipodrip
waarom vraag je het dan johquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee dwaas. Dan zet je alleen maar gekochte muziek terug. En als hij daarna gaat synchroniseren ben je de rest van je muziek kwijt!
Heb al een programma gevonden: ipodrip
Ja voor hoe lang.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
Net een PM van Sjo. Hij leeft nog en geniet van zijn nieuwe PS3.
Wie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
Net een PM van Sjo. Hij leeft nog en geniet van zijn nieuwe PS3.
Eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:41 schreef gijsje79 het volgende:
Ja voor hoe lang.
De WII was ie ook zo op uitgekeken.
Vind het een beetje zonde van me geld om een PS3 te halen, zoveel goeie titels hebben ze ook niet meer.
Ik onderschat hem ook niet, maar het heeft niet meer mijn soort games.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 walst strax over alles heen jongens... God of War, Heavenly Sword, Final Fantasy XIII... Onderschat m niet hoor
Maak me even wakker als het me wat kan schelenquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 walst strax over alles heen jongens... God of War, Heavenly Sword, Final Fantasy XIII... Onderschat m niet hoor
quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maak me even wakker als het me wat kan schelen
Ziet er leuk uit, maar 360 heeft Forza, PGR, GTR, CMR, Burnout, NFS etc.quote:
Niet te vergeten Halo en Live.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar 360 heeft Forza, PGR, GTR, CMR, Burnout, NFS etc.
Niet geheel onbelangrijk neequote:
Dat denk ik niet. De PS3 zal wel snel marktaandeel veroveren, vooral in Europa en Japan. Maar ze zullen niet meer zo domineren als de vorige generatie. Zeker nu er steeds minder third exclusives zijn. Ik denk wel dat de Wii over de 360 en de PS3 gaat walsen, maar dat is meer door de aantrekkingskracht voor casual gamers. Maar die zullen weer minder games kopen dan de eigenaren van de 360 en de PS3.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
HS is van Sony, die sowieso nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
En trouwens. Kans is groot dat Ninja Gaiden Sigma, Metal Gear Solid 4, Heavenly Sword en Final Fantasy XIII ook naar de 360 komen.
Als een schaap (Capcom) over de dam is.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
HS van van Team Ninja en is mede-gefinancierd door Sony. Je weet niet wat voor constructie erachter zit. Misschien een tijdelijke exclusive? Sony is deze generatie niet echt scheutig met de geldzak. Overigens was Team Ninja de ontwikkelaar voor Kung Fu Chaos op de Xbox. Dus de lijntjes liggen er wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
HS is van Sony, die sowieso niet
Juist.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:42 schreef Bastard het volgende:
Overigs vind ik die hele console oorlog eigenlijk niet boeiend maar vrij kinderachtig.
"Ik wals over jou heen" "ik reageer op jou" "ik heb een grotere piemel"
Who the fuck cares?? Als ik maar spellen kan gamen die ik leuk vind.
Hoogquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oi, wat is eigenlijk de contrastratio van jou tv?
Je maakt een foutje tussen dynamisch en statisch contrast denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:26 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het contrastratio schrikbarend laag.. die ik wil hebben heeft 5000:1
Maar dat wil dus zeggen.. in vergelijking met die van Struik.. dat ik ook een mindere kan zoeken dan.. 3000:1 volstaat dan ook. Want als die Sony al zo'n prachtig beeld geeft.. ik dacht dat die ook op 5000:1 zat
Enlighten mequote:Op donderdag 29 maart 2007 09:31 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Je maakt een foutje tussen dynamisch en statisch contrast denk ik
quote:Mijn Samsung heeft zelfs 5000:1
Samsung maakt gebruikt van Dynamische Contrast.
Dynamisch contrast is een trukje waarbij de backlight wat minder fel wordt gezet als er niks wits weergegeven moet worden, zodat het contrast hoger lijkt dan het is bij donkere beelden.
Het werkelijk contrast van de Samsungs liggen tussen de 1000:1 en 1200:1
Dus gelijk aan die van de Philips.
Aha okequote:Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Onze sony heeft dus 1700:1 statisch. Da`s best hoog dus
Gast, dat lijkt wel op waar wij zijn geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef kepler het volgende:
deze is veel cooler
http://www.break.com/index/whales_ruin_fishing_trip.html
ja, dat zat ik dus ook al te denkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:00 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Gast, dat lijkt wel op waar wij zijn geweest![]()
Canada !!
Alert bay !quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, dat zat ik dus ook al te denken
maar er zullen vast heel veel van zulke plekken zijn
dat grote witte gebouw lijkt wel heel erg op dat cafe waar we toen zatenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Alert bay !
Ja idd maar als je die huisjes zo ziet![]()
die komt goed weg dat die piloot z'n vliegtuig goed onder controle houd en niet aan de knuppel gaat sleuren. A10 mist duidelijk ergens power.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:10 schreef Bastard het volgende:
http://www.break.com/index/plane_flies_just_over_dudes_head.html
Dan blijf je ook wel ff achter je scherm hangenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef Bastard het volgende:
http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?p=83990#post83990dammm..
Strol, ik moet weer denken aan je tekst... stop the world, I want off.
Misschien wel meer... mn schoonzus woonde begin dit jaar nog een paar maanden in het buitenland (canada) en heeft daarna gewerkt hier. Krijgt omdat ze geen inkomsten heeft gehad in het begin van het jaar 1250 euro terug van het rijk. Vind het ook vreemd maar goed, zo ligt dat dan..quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:07 schreef kepler het volgende:
volgens eigen berekening krijg ik iets meer dan 600 euro terug van de belasting
nu maar wachten of het klopt
ze kunnen net schaatsenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:04 schreef Bastard het volgende:
http://www.break.com/index/pee_wee_hockey_brawl.html
Whoehahhaha, dat weg kruipen ook
ik ben trainer geweest van een e-tjes voetbalteam ( 8-10 jaar ) en zelfs daar gebeurd dat nog regelmatig, best grappig. Bij de hele kleintjes staan er regelmatig van die mannetjes bloemetjes te pplukken of naar de wolken te kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. en die gast valt zn eigen teammaat aan![]()
inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. en die gast valt zn eigen teammaat aan![]()
FUUUUUUUUUCKquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZlinTiIqJXg&mode=related&search=
Deze is ook best lachen![]()
![]()
Tis een nare ziekte.. maar kon het niet helpen om te lachen
Ik was kapot Gijs.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Tis weer bijna weekend.
Gisteren nog vermaakt B.
Vanacht om 2 uur gecheckedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:08 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. ik check de treeler straks op mn werk wel
Niet normaal hoor.. ik heb voor het eerst in 6 weken de hele nacht doorgeslapen tot aan mn wekkerquote:
Gijs, in die kaart zit een sleutel voor als die kaart kapot is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:40 schreef Bastard het volgende:
Ook leuk zo'n laguna waar geen contactslot in zit maar een kaart.
Ik krijg de auto niet meer openKan straks een collega uit Haarlem komen met een andere sleutel van de auto
Ja gijs.. die sleutel had ik vrij snel gevonden.. maar krijg hem dan nog maar eens open!!quote:
Het is te hopen dat je nooit een sloot inrijdt met zo'n systeem.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef Bastard het volgende:
Ja gijs.. die sleutel had ik vrij snel gevonden.. maar krijg hem dan nog maar eens open!!
Bleek dus dat ik ergens een dopje af moest trekken om vervolgens de sleutel er in te doen.. mooi... auto open. Behalve de achterdeuren dan, dus Jasmijn voor ingezet .. moeten ze hier maar ff checken voor een andere kaart.
Ik denk dat het weinig nut heeft om je autodeur open te gaan maken als hij toch al in de sloot staat, laat staan starten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat je nooit een sloot inrijdt met zo'n systeem.
Je hebt toch een knop voor de centrale vergrendeling in je auto. Dan gaan de achterdeuren toch ook openquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gijs.. die sleutel had ik vrij snel gevonden.. maar krijg hem dan nog maar eens open!!
Bleek dus dat ik ergens een dopje af moest trekken om vervolgens de sleutel er in te doen.. mooi... auto open. Behalve de achterdeuren dan, dus Jasmijn voor ingezet .. moeten ze hier maar ff checken voor een andere kaart.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig nut heeft om je autodeur open te gaan maken als hij toch al in de sloot staat, laat staan starten.
Ik bedoelde meer met eruit komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat het weinig nut heeft om je autodeur open te gaan maken als hij toch al in de sloot staat, laat staan starten.
Ja dicht bedoel je.. op die knop drukken gaat alles dichtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:53 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Je hebt toch een knop voor de centrale vergrendeling in je auto. Dan gaan de achterdeuren toch ook open![]()
Druk je nog een keer op die knop gaat alles weer open gijsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dicht bedoel je.. op die knop drukken gaat alles dicht![]()
Opa !quote:Ach maakt niet uit... baas regelt maar een andere kaart/sleutel.
Voor de rest is het een enorm fijne bak.. geweldige radio erin, zit relaxd, zit alles op en aan... nu nog er aan denken dat ik hem in zn 6 zet op de snelweg.
Hier niet dacht ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Druk je nog een keer op die knop gaat alles weer open gijs
[..]
Opa !
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:03 schreef gijsje79 het volgende:
Vanacht Just Cause besteld op Play.com
Vandaag zonder na te denken het spel gekocht.
Kan bij Play de bestelling niet meer stoppen.
Ik bied 10 euroquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:03 schreef gijsje79 het volgende:
Retourzenden als je het ontvangt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:03 schreef gijsje79 het volgende:
Detailquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meer dan de helft Xbox 360\'s gaat stuk
Jump in
2247 mensen die hebben meegedaan aan het onderzoek, weet ik het hoeveel miljoen er zijn verkocht.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meer dan de helft Xbox 360\'s gaat stuk
Jump in
Wat is dat nou voor slechte instelling?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:10 schreef Bastard het volgende:
Ach en wat dan nog.. je krijgt gewoon weer een ander, support is prima geregeld
Gijs dan koop ik gewoon weer een andere, zeik toch niet zoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor slechte instelling?Gewoon een slecht product accepteren omdat je toch wel een nieuwe krijgt
Wat als je garantie voorbij is? Dan krijg je opzeker gezeik...
Ik vind de 360 een tof ding, maar nu ook de mijne kuren gaat vertonen (half jaar oud) vrees ik het ergste...
Ik haal ook meteen een andere, maar daar GAAT het niet overquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs dan koop ik gewoon weer een andere, zeik toch niet zo
Je gunt me watquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik haal ook meteen een andere, maar daar GAAT het niet over![]()
![]()
Feit is gewoon dat de hardware KUT is. Ik wil je wel ns horen als de jouwe kapot gaat als Forza 2 in de winkels ligt
![]()
Nee, dat nou ook weer nietquote:
Ik paas mijn last dan wel door aan mn dochterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer nietIk gun je hoogstens een klein beetje last, bijv een van je dochters die de stekker eruit heeft gehaald als jij F2 wil gaan spelen
Link?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check mn 360 blog en je ziet hoeveel ik nog game
Goh, worden ze eindelijk na 30 jaar eens wakker.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:22 schreef Bastard het volgende:
'Probleem Marokkaanse jeugd groter'
"probleem groter dan gedacht" .. ja bij de PVDA stemmers
Ben zelf ook een weekend gamer geworden..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.360voice.com/blog.asp?tag=notoriousroy
Een week geleden ofzo dus
Ja jijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Tis al maanden geleden dat ik op Live ben geweest geloof ik
Speel alleen worms![]()
vorige week trouwens CoD 3 nog ff uitgespeeld, kutspel![]()
Zei ik toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
vorige week trouwens CoD 3 nog ff uitgespeeld, kutspel![]()
Ja je zeikt zeker!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeik ik toch.
Die ga je zeker niet op Veteran uitspelen?Ik vond zelf Hard al teveel moeite (niet te verwarren met te moeilijk).
inderdaad zeg, alleen maar zeikenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:22 schreef Bastard het volgende:
Zeikerds hier allemaal eigenlijk zeg.. Roy, Strol, Struik..
T'is een mooie console met goede games. Alleen bouwtechnisch is het een ramp.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:22 schreef Bastard het volgende:
Zeikerds hier allemaal eigenlijk zeg.. Roy, Strol, Struik..
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
T'is een mooie console met goede games. Alleen bouwtechnisch is het een ramp.
Het is net een Franse auto uit de jaren '80 zeg maar.
2248 nuquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
2247 mensen die hebben meegedaan aan het onderzoek, weet ik het hoeveel miljoen er zijn verkocht.
dolle dagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:20 schreef Magneet het volgende:
zow, ff een oud buro van mij voor de buurvrouw der deur neergezet
Ja ik stond er ook al van te kijken... Jasje heeft van die 'zootjes' nu, meen 18 euro ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef Magneet het volgende:
mén van de week schoenen gekocht voor Merlijn. Ik wist dat het duur zou zijn maar zo duur
zootjes had Merlijn ook maar nu hij echt aan het lopen is en het mooier weer wordt ( wat inhoud dat wel heel veel voor buiten zijn ) zullen die te hard slijten. Echte schoentjes kosten vlot 60 euroquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik stond er ook al van te kijken... Jasje heeft van die 'zootjes' nu, meen 18 euro ofzo![]()
Ze heeft van Gijsje79 echte Nike Air Max gekregen![]()
Tess der puma`s waren ook 35 euro hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik stond er ook al van te kijken... Jasje heeft van die 'zootjes' nu, meen 18 euro ofzo![]()
Ze heeft van Gijsje79 echte Nike Air Max gekregen![]()
Of je gewone cam gewoon kut foto'squote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En dat voor een mobiele telefoon.
Maakt goeie foto's.
Oude aflevering dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, net bij wegmisbruikers.
Marco ramt met zijn BMW eerst de vangrail en vervolgens nog een andere auto. Zetten ze hem aan de kant van de weg.
Weetjewel...beetjerijden...schnellnaarbenzinepompweetje.
Met een kapot achterlicht maar daar zeggen ze niks van.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Oude aflevering dus.
Dat was in R'dam, nog een buitenlander ook.
Was bij Den Bosch, afslag Nijmegenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Oude aflevering dus.
Dat was in R'dam, nog een buitenlander ook.
Zijn geen leuke geintjes.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:46 schreef Magneet het volgende:
frmbl, kutkoters, vannacht van minimaal 8 auto's de spiegels vanaf getrapt waaronder Miranda's auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |