Absoluut! Hij heeft het uitgevonden volgens mij. En hij is ook erg dom. "daarentegen ben je wel erg knap"quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:03 schreef amaranta het volgende:
roberto is gay! zeker weten.
Alleen is hij een latino en dus not done....
Die serie met die Katrien en Ralph, dat waren leuke koppelsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:44 schreef Jenny_ het volgende:
Ik vind het geen leuke koppels. Maar ja, ik blijf toch kijken![]()
Ik vind dat ene meisje zo irritant die heel de dag ligt te janken op d'r nest, blehh. Die Dave is trouwens![]()
jah ik zag het.... thx...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:21 schreef BonJovi het volgende:
Ja en kijk nog paar posts ik heb de afleveringen site gepost
Ik kan ze gewoon bekijken...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Lotjeb het volgende:
Weet iemand wanneer ze de aflevering van gisteravond online zetten? Hij doet nu nog niks, behalve dan de laptop hier over de zeik maken![]()
"liebiedos"!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:56 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Takis is echt om te huilenen Frederik met zijn 'liebiedoow' vult ook geen theaters.
Ik vind het lachwekkende kandidaten.
werd ook tijdens de promo film voor maandag gezegdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:53 schreef piertje2 het volgende:
Nelleke gaat de playboy in ... Stond in Spits!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |