Dat geld natuurlijk alleen voor de mannenquote:Op maandag 2 april 2007 10:35 schreef peterfan het volgende:
Sowieso hebben die mannen in TI altijd last van een dubbele moraal. Lekker in de whirpool helemaal los met die sletjes, maar o jee als hun vriendin een keer gemasseerd wordt door een van de vrijgezellen![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:51 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Oee vanavond weer![]()
Ik vind het echt weer te leuk![]()
Yoni![]()
Roberto
Joling & Gordonquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:51 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond voetbal en Joling & Gordon. Ik denk niet dat ik het kan zien.
Oooh joepie, een naakt wijf.. hoeraaaaa!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En er gaat iemand naakt poseren!(Volgens mij Nelleke)
Daar gaat het hele programma toch omquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Oooh joepie, een naakt wijf.. hoeraaaaa!
En ja, Nelleke ja.. dat was duidelijk te zien en te horen in de vooraankondigingen.. wat een nieuws.
Ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
het gaat beginnen.. ik zit er klaar voor, wie kijkt en nog meer?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al dat ik alleen was
Trouwens Dave is echt![]()
Nog 1 keer danquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef hannekethemaster het volgende:
oh is het seizoen alweer begonnen! vandaag maar weer eens voor t eerst kijken.
zitten er een beetje lekkere mannen in dit keer?
en ze trapt er nog in ookquote:
Ja precies, Nude Islandquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daar gaat het hele programma toch om
idd, ze lijkt wel een soort mongooltjequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Die Veronique heeft echt een vaag gezicht zeg
ja indd . vind de spelopzet dit jaar wel leuk met die leugendetectors enzo maar de koppels en veel singles zijn waardeloosquote:Op woensdag 4 april 2007 09:24 schreef Camplo het volgende:
Wat een kneuskoppeltjes vind ik het maar.
Die kerels stellen geen flikker voor.
Wat een babyquote:Op woensdag 4 april 2007 09:22 schreef peterfan het volgende:
Die Roberto lekker fake aan het janken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |