Ja, Nellekequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef chatter het volgende:
Zijn er al mannen of vrouwen die qua uiterlijk goed liggen bij de mensen hier op FOK! ???
En daar bedoel ik dus de vrijgezelle mannen en vrouwen van Temptation Island mee.
Ik heb snel even gekeken en heb niet alles en iedereen goed kunnen zien, maar voor wat ik zag is er een dametje met kort blond haar bij, die er niet slecht uit zag.
Zodra ik een naam gevonden heb, kan ik zeggen wie ik ermee bedoel.
Dat vind ik ook. En hij heeft een super irrritant lachje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef MissX het volgende:
Die Takis is echt heel eng.
Ik vind het echt zo een figuur die als die je in een club probeert te versieren, geen nee snapt. En waarbij je heeel snel weg wilt rennen. En de hulp van alles en iedereen inschakelt om maar van hem af te komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. En hij heeft een super irrritant lachje.
Wat is dat trouwens met die eau de toilette?. Zal iemand dat kopen?
Ik word daar nu al schijtziek van, libido komt in elke zin over Frederik voorquote:
Ja als je zo overtuigd bent van je eigen mening zou de mening van van die twee flapdrollen toch echt niks uitmaken lijkt mij. Mutsquote:
'omdat jullie mij niet liggen'quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef amaranta het volgende:
waarom zou je ons niet kussen...
quote:ondertitel Schildpadje:
Het schijnt dat fitness en in het bijzonder het fenomeen joggen populair is gemaakt door de Amerikaan Jim Fixx. Hij overleed in 1984 aan een hartaanval. Tijdens het joggen.
ow danquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
'omdat jullie mij niet liggen'![]()
voor meer info: Jim Fixxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |