Absoluut! Hij heeft het uitgevonden volgens mij. En hij is ook erg dom. "daarentegen ben je wel erg knap"quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:03 schreef amaranta het volgende:
roberto is gay! zeker weten.
Alleen is hij een latino en dus not done....
Die serie met die Katrien en Ralph, dat waren leuke koppelsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:44 schreef Jenny_ het volgende:
Ik vind het geen leuke koppels. Maar ja, ik blijf toch kijken![]()
Ik vind dat ene meisje zo irritant die heel de dag ligt te janken op d'r nest, blehh. Die Dave is trouwens![]()
jah ik zag het.... thx...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:21 schreef BonJovi het volgende:
Ja en kijk nog paar posts ik heb de afleveringen site gepost
Ik kan ze gewoon bekijken...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Lotjeb het volgende:
Weet iemand wanneer ze de aflevering van gisteravond online zetten? Hij doet nu nog niks, behalve dan de laptop hier over de zeik maken![]()
"liebiedos"!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:56 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Takis is echt om te huilenen Frederik met zijn 'liebiedoow' vult ook geen theaters.
Ik vind het lachwekkende kandidaten.
werd ook tijdens de promo film voor maandag gezegdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:53 schreef piertje2 het volgende:
Nelleke gaat de playboy in ... Stond in Spits!
Ik vind Danny ook wel leuk... zijn vriendin is echt raar vind ik...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:47 schreef maaike1987 het volgende:
Ikvind die Danny er niet slecht uit zienmisschien dat ik eens op internet naar de herhalingen ga kijken..
Waar heb je die bekeken als ik vragen mag?quote:Op zondag 1 april 2007 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Aflevering 2 op internet gezien.
Die Robertooo is zo stom heBianca smelt voor hem en dan doet hij zo iets...
Hij moet ook naar de kapper
Hans Teeuwen idd.. vond hem ook al ergens op lijken, maar wist niet meer op wie of wat.quote:Op zondag 1 april 2007 23:58 schreef Tim86 het volgende:
haha die Takis lijkt echt op een vieze, gladde versie van Hans Teeuwen inclusief zweterigheid
Je kunt de herhalingen op de website bekijken.quote:Op maandag 2 april 2007 10:48 schreef Camplo het volgende:
Wanneer was die herhaling ook weer?
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Je kunt de herhalingen op de website bekijken.
Danny is toch die gabber met z'n onregelmatige baardgroei?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:44 schreef Franneh het volgende:
Danny is wel sexy..Alleen zijn vriendin heeft zo een half mongolen gezicht.
Ze heeft wel een lekkere verleiding uitgekozen.
Whehe, die gozer is lache man.quote:Die Takis vind ik trouwens maar een irritant homo mannetje!
Gouden tip merci.quote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Je kunt de herhalingen op de website bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |