Dat gebit van die gast ook....quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind die RObertoooecht een gladjanus die voor Bianca ging.
Hij had haar wel "in de pocket"quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind die RObertoooecht een gladjanus die voor Bianca ging.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Ja-Ik het volgende:
Ligt het aan mij of heeft die Ciska echt een groot hoofd ?!?
Neehee..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef staticdata het volgende:
gisteren toch geleerd dat een penis in belgie ook wel een duikboot wordt genoemd
Inderdaad, het is vragen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef Ja-Ik het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen aan zo'n programa meedoen.
Je weet toch dat je relatie kapot gaat als je hieraan begint![]()
Die zich nergens voor schaamde en vol met der memmen in beeld kwam.. die?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef chatter het volgende:
Zijn er al mannen of vrouwen die qua uiterlijk goed liggen bij de mensen hier op FOK! ???
En daar bedoel ik dus de vrijgezelle mannen en vrouwen van Temptation Island mee.
Ik heb snel even gekeken en heb niet alles en iedereen goed kunnen zien, maar voor wat ik zag is er een dametje met kort blond haar bij, die er niet slecht uit zag.
Zodra ik een naam gevonden heb, kan ik zeggen wie ik ermee bedoel.
Ja, voor ieder van die 8 Jamaicaanse dragers mogen ze mij 's nachts wakker maken!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef chatter het volgende:
Zijn er al mannen of vrouwen die qua uiterlijk goed liggen bij de mensen hier op FOK! ???
Dat is wel tof van ze, gewoon op eigen site de aflevering kunnen kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef BonJovi het volgende:
http://www.temptation-island.nl/aflevering
Ja preciesquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:08 schreef avotar het volgende:
[afbeelding]
Hij is toch net een junk..
Jankerd.. ja .. ik ben boos, want ik hoor nou ineens dat ik niet meer met andere meisje mag zoenen...
Wie is dat dan?? En ik vind het allemaal 3x niks.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:54 schreef Rhanna het volgende:
Ik vond het allemaal waardeloos om naar de kijken.
Alleen die extra mannelijke vrijgezel : Dave.
Die mag mij wel eens alle hoeken van het resort laten zien. Wooha
Alleen komt hij dan echt voor een .. ehm ja. Ik heb geen woorden voor Rachel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |