abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47727618
Wie noemt z'n kind nou Gringo, zo noem je een hond man! Ook een verschrikkelijke kerel Voor de rest vind ik die Frederik wel grappig

En van de vrouwen vind ik alleen die Bianca wel redelijk, de rest zijn van die vieze varkens

En omg, die vrijgezelle vrouwen!!! Wat hard
pi_47727879
Whahah die Belgische gast die gaat moeilijk krijgen
AFC AJAX
pi_47728323
Ik dacht dat zijn vriendin iets heel anders bedoelde met: "als je het even moeilijk hebt, moet je apart gaan"
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:57:15 #54
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47728753
Woehahaha, wat een sukkels allemaal!

• Ik heb geen waarzegster of kaarten nodig om te zien welke van de twee heren iin ieder geval vreemdgaan!
  • Ok, het is waanzinnig slechte televisie, maar dat er was gesneden in die leugendetectortest was wel heel duidelijk!
  • De verleidermannen zijn weer erg vol van zichzelf. Ik werd er niet heel warm van. Maar doe mij zo'n drager! Ik zat erg Julia-Roberts-in-pretty-woman voor de tv: "whoo-whoo-whoo-whoooo!"

Mooie quote:

Veronique [met zo'n meewarige blik]: "Ach ja, zijnen duikboot"

• Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_47728943
    Ben ik de enige die me stoorde aan de uitspraak:

Born to be temptation

Of Love you to
    op de spiegel?

Help. Maar wat is het toch lekker leedvermaak. Trouwens, met die Dave zou ik ook niet meer moeilijk doen !
    pi_47729015
    T zou mij niets verbazen als alleen Veronique niet vreemd ging
    Al acht ik toch wel de kans groot dat iedereen een misstap zet
      dinsdag 27 maart 2007 @ 22:07:55 #57
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_47729286
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 22:00 schreef Rhanna het volgende:
    Of Love you to
    op de spiegel?
    Die zag ik ook ja...
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_47729386
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 21:48 schreef Gershom het volgende:
    Ik dacht dat zijn vriendin iets heel anders bedoelde met: "als je het even moeilijk hebt, moet je apart gaan"
    WHahah ja dat dacht ik ook gelijk
    AFC AJAX
      dinsdag 27 maart 2007 @ 22:14:29 #59
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_47729563
    Volgens mij bedoelde ze dat ook!
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_47730359
    Zo op het oog niet écht aansprekende mensen, er zit bv geen Andries of andere ex-BNner in, helaas.

Alleen maar een of andere vieze Belg, Gringo (zn echte naam ja), met een sikje, van wie je nú al weet dat ie zn vriendin, een Belgische moeke met de gezellig naam Ciska, gaat bedriegen. Dat was namelijk al te zien in die flash-forwards.

Dan nog een Belg, een bouwvakker genaamd Frederik met teveel tandvlees en een niets-zeggende tattoeage, die naar eigen zeggen 3x per seconde (!) aan sex denkt en het ook nog doet ook, met zn vriendin wiens ogen te dicht bij elkaar staan. En ze heet Veronique. Op het eiland zal hij hét wel niet 3x per seconde doen, maar hij giechelt wel 3x per seconde (als een meisje) na elke zin die ie zegt. Bloedirritant.

Dan een man met oorbellen en dat vind ik altijd zielig. Hij heet Danny en gaat met een soort vrouwelijke Shrek, Rachel. En ze gaan het denk ik wel redden, tenzij Rachel valt voor de charmes van Dave, de schijnbaar lekkerste man van NL.

En tot slot een griekse vent, Takis, type surferboy met te brede kaak en te vlotte babbel, die de laatste avond gebruikte om ruzie te maken met zijn Bianca, een niet onaantrekkelijke brunette, omdat zij nog even last-minute wat extra 'regeltjes' bedacht waar Sirtakis zich aan moest houden, waaronder bv het 'niet in bed liggen met een verleider'. En wat wil het Jamaicaanse lot? Nog diezelfde avond ligt mevrouw Takis samen met een of andere Roberto of Romario juist... in bed.

Oh ja, en ze hebben ook nog een leugendetector met een soort Dr. Phil erachter. Kijken dus, dinsdag en donderdag op Veronica!!!
    En vast!
    pi_47730731
    Het is mij eigenlijk wel opgevallen dat die Ciska een veel groter hoofd heeft dan haar vriend Gringo! Ook als je de foto's op de site bekijkt.
    Of ligt dit aan mij?
    pi_47731658
    Ik vraag mezelf echt af waarom ik weer kijk
    Het niveau ligt weer lager dan voorgaande edities (en undercover lover reken ik niet mee).
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      dinsdag 27 maart 2007 @ 23:05:30 #63
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_47732071
    Het valt altijd zo op dat zelfs de meest grote loser bij de mannen zich na de eerste avond de koning voelt omdat er een meid met een bikini haar tieten in z'n gezicht duwt.
    Hebben ze eerdere seizoenen niet gezien ofzo? Niet begrepen dat die meiden dat niet doen omdat ze hem de meest sexy god allertijden vinden, maar omdat ze... tja, waarom eigenlijk!?
    pi_47733144
    Omdat ze ervoor betaald krijgen.
    Het zijn dus geen vrijgezellen maar .. hoertjes ja.
    pi_47733352
    Die Frederik, verschrikkelijke kerel zeg! Met zijn irritante gegiechel.. foei toch!
    pi_47733589
    Renker-de-kenker vanwege verjaardag vergeten te kijken

Morgen maar ffies nieuwsgroepen checken afgelopen seizoen kwam er ook te staan.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_47735065
    Ik vond die leugendetectortest eigenlijk een beetje flauw, later in het spel is het misschien best leuk.
    pi_47735326
    Shit, gemist
    pi_47737293
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 23:05 schreef Hik het volgende:
    Het valt altijd zo op dat zelfs de meest grote loser bij de mannen zich na de eerste avond de koning voelt omdat er een meid met een bikini haar tieten in z'n gezicht duwt.
    Hebben ze eerdere seizoenen niet gezien ofzo? Niet begrepen dat die meiden dat niet doen omdat ze hem de meest sexy god allertijden vinden, maar omdat ze... tja, waarom eigenlijk!?
    nou volgens mij hebben die meiden dit keer wel heel specifiek opgekregen dat welke jongen ze moeten gaan versieren. vanaf dat die frederik met zijn libido in de kooi stond, werd er al verteld dat die melissa hem gek ging maken. Nou ben ik niet een deskundige op mannen gebied, maar hij lijkt me nou niet de meest aantrekkelijke om te kiezen.

Die leugendectector was eigenlijk te kort. je kon gewoon al weten wat ze gingen antwoorden.
    pi_47737575
    Wat een grap een van de vrijgezellen jongens ken ik, hij was gister niet veel in beeld maar eens kijken of ie op tv ook zoveel domme praat doet
    Cuore Sportivo
    pi_47739088
    Is donderdag niet de herhaling? Of dan al weer een andere aflevering?
    pi_47739714
    nieuwe aflevering
    pi_47739719
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 00:38 schreef Moja het volgende:
    Shit, gemist
    pi_47740886
    http://www.temptation-island.nl/info:
    quote:
    Elke dinsdag en donderdag om 20.30 uur en herhaling maandag rond 23.00 uur
    pi_47746924
    Ik vind die RObertooo echt een gladjanus die voor Bianca ging.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')