nog 3quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Op 30k posts ga ik Fok! verlatere !
Wat ik me trouwens afvraag, waarom is borderline en ADHD, 'helemaal' hipquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
seekfaM, heb je toevallig ook nog borderline en ADHD? Dan ben je helemaal van deze tijd.
Ja, dat hoort ook zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er staat spitvodige ipv spitvondige onder je avater.
Zonder deze veelposter was je daar nooit achter gekomen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Agreedquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
50.000 posts of meer. Dan heb je volgens mij echt geen leven.
Gelukkig heb ik er nog 20.000 te gaan.quote:
Je gemiddelde is aardig gezaktquote:Op zondag 20 mei 2007 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leven.!
Ja, en die gaat nog meer zakken komende tijd.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gemiddelde is aardig gezaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef Sebasser het volgende:
Gelukkig heb ik niet zoveel posts.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:#65 Sebasser 51046
Vacature PUB?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, en die gaat nog meer zakken komende tijd.
Festival's, vakantiesquote:Op zondag 20 mei 2007 20:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, en die gaat nog meer zakken komende tijd.
Jij hebt intresse ?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vacature PUB?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jong vuilak, jij zou een eigen forum moeten hebben!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Op 30k posts ga ik Fok! verlatere !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop