abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47564303
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, in mijn tijd moest je alles tenminste nog overtypen in de bieb.
Op een officiele stoomtijpmachine!
Of, als je mazzel had, kon je het uitprinten op een matrix-printer met kettingpapier, dan kwamen de pagina's op een gegeven moment niet meer uit.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_47564308
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jawel, middelbare school stelt geen fuck meer voor tegenwoordig.
Beetje alles bij elkaar googlen en wikipedia-en.
Hmm wikipedia is geen premaire informatie bron, dus die valt af, dus weet waar je je bronnen vandaan haalt.

Ach ja het is altijd zo van, dat alles niks meer voorsteld.
het komt er op neer dat je niet zo moet blaaskaken. Over 'hoe slim' mensen zijn, want ik weet best veel meer dingen nu ik een tijd op Fok! rond lurk enzo, dan daarvoor ( en dan heb ik het vooral over algemene kennis, en vaardigheden )
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:38:49 #153
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_47564349
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Op een officiele stoomtijpmachine!
Of, als je mazzel had, kon je het uitprinten op een matrix-printer met kettingpapier, dan kwamen de pagina's op een gegeven moment niet meer uit.
Of alles bewaren op een pons kaart van 2 bij 2 decimeter.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_47564365
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Toen je de canon van Fokke en Sukke nog kon lezen zonder dat je op moest zoeken waar het over ging.
Hmm, dat is gewoon een beetje besef hebben van nieuws, en actueel blijven, heb namelijk geen enkele moeite om de grappen van Fokke en Sukke te kunnen snappen
pi_47564368
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:37 schreef seekfaM het volgende:
Hmm wikipedia is geen premaire informatie bron, dus die valt af, dus weet waar je je bronnen vandaan haalt.

Ach ja het is altijd zo van, dat alles niks meer voorsteld.
het komt er op neer dat je niet zo moet blaaskaken. Over 'hoe slim' mensen zijn, want ik weet best veel meer dingen nu ik een tijd op Fok! rond lurk enzo, dan daarvoor ( en dan heb ik het vooral over algemene kennis, en vaardigheden )
Alleen je spelling behoeft nog wat finetuning.
pi_47564432
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Alleen je spelling behoeft nog wat finetuning.
Klopt,
Best moeilijk, Dyslextie.
Dus ga maar niet zueren over mijn spelling daar laat ik inderdaad een aantal steken hangen.
*vandaar dat de talen ook wat minder gaan
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:41:33 #157
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_47564468
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:39 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Hmm, dat is gewoon een beetje besef hebben van nieuws, en actueel blijven, heb namelijk geen enkele moeite om de grappen van Fokke en Sukke te kunnen snappen
Ik heb het dan ook over de geschiedeniscanon.

Hier:
Fokke en Sukke bekijken de canon
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:42:22 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47564504
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Op 30k posts ga ik Fok! verlatere !
Dat duurt heul nie lang meer jewaids!1!!1!!1!!
pi_47564531
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef seekfaM het volgende:
Klopt,
Dus ga maar niet zueren over mijn spelling daar laat ik inderdaad een aantal steken hangen.
*vandaar dat de talen ook wat minder gaan
.
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:43:35 #160
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_47564552
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Uiteraard.

Vroeger was je gewoon lui als je niet goed je best deed met nederlands, nu heb je gelijk dyslectie.
On my sleeve.....
pi_47564576
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:41 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb het dan ook over de geschiedeniscanon.

Hier:
Fokke en Sukke bekijken de canon
Whehe.e.
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:44:56 #162
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_47564622
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

Uiteraard.

Vroeger was je gewoon lui als je niet goed je best deed met nederlands, nu heb je gelijk dyslectie.
Wel handig, had ik ook willen hebben vroeger, da's gewoon een briefje van de dokter voor je Nederlands.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_47564701
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

Uiteraard.

Ah, ik laat dus ook expres mijn boek heen en weer bewegen, zodat het lijkt dat de letters bewegen. Nee, ik hou het boek gewoon toch stil, en toch zie ik ze springen.
ga nou niet mekkeren dat ''het heel snel is'' want dan mekker je echt.

Ja mag ik nu even taalkundig lui zijn, gewoon even niet inspannen en zeggen wat je denkt, hopend dat je niet word afgekraakt doordat de spelling niet helemaal correct is.
Ik kijk liever naar de inhoud
pi_47564738
Ag ja, nedurlands iz tog totally overrated.
Sjeweetz.
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:50:43 #165
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_47564839
seekfaM, heb je toevallig ook nog borderline en ADHD? Dan ben je helemaal van deze tijd.
On my sleeve.....
pi_47565002
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
seekfaM, heb je toevallig ook nog borderline en ADHD? Dan ben je helemaal van deze tijd.
nee daar ben ik te oud voor
pi_47565137
Dit topic gaat best interessante kanten op!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_47565166
links of rechts?
Back to the 70's
pi_47565184
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef arnold-d het volgende:
links of rechts?
of dwars over schuin?
Back to the 70's
pi_47568421
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef arnold-d het volgende:

[..]

of dwars over schuin?
Echt niet
Verklaart zich solidair met Aramot, de luie veldreus.
pi_47568484
Mensen zonder leven moeten allemaal dood .
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:59:10 #172
170577 bugeye1
Dit is een ondertitel
pi_47568930
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:33 schreef Intxaurraga het volgende:
Mensen zonder leven moeten allemaal dood .
nou ga dood dan

Dit is een signature
pi_47568960
Krijg zelluf de hik.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 01:06:12 #174
170577 bugeye1
Dit is een ondertitel
pi_47569026
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 01:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Krijg zelluf de hik.
hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik! hik!
......................................
hmmmm.... ik leef nog

Dit is een signature
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 maart 2007 @ 01:08:51 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_47569059
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
50.000 posts of meer. Dan heb je volgens mij echt geen leven.
Er staat spitvodige ipv spitvondige onder je avater.

Zonder deze veelposter was je daar nooit achter gekomen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')