Dat is nog géén excuus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
(excuses voor de PI, wist geen toepasselijker)
Drenth? WTF?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die kut Drenth moet echt eens onder z'n eigen naam gaan postenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er zijn er gewoon te weinig, verdomme.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef Dagonet het volgende:
Dat is nog géén excuus.
Ja, Dago, zeg eens even.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Sinds wanneer mogen usericonen trouwens groter dan 100kb zijn?
Niet. Hoezo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen usericonen trouwens groter dan 100kb zijn?
Ik mis <:? enquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn er gewoon te weinig, verdomme.
Ik denk 23!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef seekfaM het volgende:
Weetje hoeveel slimmer ik ben geworden door fok!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mensen uit Assen ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Users met 50kposts zijn kansloosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vroeger had je er wat aan kunnen doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Dagonet het volgende:
Ik mis <:? enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.bijvoorbeeld als PI.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je hoe moeilijk het is om in jouw geval dat níet te worden? Kan je al zelfstandig ademhalen? Heb je al een strikdiploma?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef seekfaM het volgende:
Weetje hoeveel slimmer ik ben geworden door fok!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, toen kon het ook niet. B. is namelijk niet zo van de PI's.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vroeger had je er wat aan kunnen doen.
Je weet wel, vroeger.
Toen paarse paasunit nog postte.
Kabouters.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, toen kon het ook niet. B. is namelijk niet zo van de PI's.
Maat, 6vwo, gem cijfers een 8quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om in jouw geval dat níet te worden? Kan je al zelfstandig ademhalen? Heb je al een strikdiploma?
O.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Dagonet het volgende:
Nee, toen kon het ook niet. B. is namelijk niet zo van de PI's.
Jawel, middelbare school stelt geen fuck meer voor tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:34 schreef seekfaM het volgende:
Maat, 6vwo, gem cijfers een 8om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mekker nou niet, dat ik zo dom ben ofzo.
In rode pyjamas met een hobbitfetishquote:
Ja, in mijn tijd moest je alles tenminste nog overtypen in de bieb.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, middelbare school stelt geen fuck meer voor tegenwoordig.
Beetje alles bij elkaar googlen en wikipedia-en.
Vroegâh, hoogezand, sappermeer, 1600 slag bij nieuwpoort!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, middelbare school stelt geen fuck meer voor tegenwoordig.
Beetje alles bij elkaar googlen en wikipedia-en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop