Jarno pleurt lekker een eind op.quote:
Ik probeer het begrijpelijk te houden voor mensen die in het weekend vandaaltje spelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan voetbalsupporters primaten noemen, maar wel hetzelfde niveau hanteren...
En wat doe jij in het weekend? Fokken of rukken? Of allebei?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik probeer het begrijpelijk te houden voor mensen die in het weekend vandaaltje spelen.
Die zul je op dit forum niet vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik probeer het begrijpelijk te houden voor mensen die in het weekend vandaaltje spelen.
En nu wel. Deal with it. 't Is een openbaar forum. De status aparte die VBL heeft komt me toch al de strot uit, zal ik nog wel eens een FB topic aan wagen tzt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef PyTh het volgende:
Wat the fuck kom je in VBL doen?
Je komt hier anders ook niet.
Volgens mij ben jij woordblind. Je hebt het over de kosten, maar als iemand zegt dat deze niet opwegen tegen de opbrengsten dan krijgt deze een dom antwoord terug. Maar goed blijf maar lekker de media geloven en je eigen superieur voelen. Als je zelf een keer in de buurt van een stadion durft te begeven zul je merken dat er niets aan de hand is. Of huil je in de kroeg ook als je een druppeltje bier op je jas krijgt?quote:
Och, we hebben er al een paar die geweld tegen cameramannen toch erg begrijpelijk vinden hoor.quote:
Ben je echt zo dom of wil je alleen maar elke discussie over dit soort dingen onmogelijk maken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Oh het was een heel team dat toeliet dat hun collega afschopt werd![]()
haha ja doen eens, kunnen wij ook lachenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
En nu wel. Deal with it. 't Is een openbaar forum. De status aparte die VBL heeft komt me toch al de strot uit, zal ik nog wel eens een FB topic aan wagen tzt.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, we hebben er al een paar die geweld tegen cameramannen toch erg begrijpelijk vinden hoor.
quote:
Er is niet eens een officiele nieuwsbron, hoe kun je dan in godsnaam verwachten dat het serieus genomen wordt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, we hebben er al een paar die geweld tegen cameramannen toch erg begrijpelijk vinden hoor.
Idioot. Als er 1 kliek is hier, is het wel dat clubje van jou, Yvonne, etc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
En nu wel. Deal with it. 't Is een openbaar forum. De status aparte die VBL heeft komt me toch al de strot uit, zal ik nog wel eens een FB topic aan wagen tzt.
Wij proberen het begrijpelijk te houden voor ene Jarno die doordeweek 5 dagen voor minder bedeelde speelt. Althans zo komt het overquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij staat er genoeg info op dat forum. Dus ik zou niet weten welke uitspraken van Mart Smeets daar iets aan kunnen veranderen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Calvobbes op dat psv forum dat je steeds aanhaalt gaat het erover dat Mart Smeets er iets over gezegd heeft, zoek eens op dan... kun je ons allemaal de mond snoeren
Welk kliekje betreft dat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idioot. Als er 1 kliek is hier, is het wel dat clubje van jou, Yvonne, etc.
Als je het niet serieus neemt, waarom hier dan nog blijven kloten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef PyTh het volgende:
Er is niet eens een officiele nieuwsbron, hoe kun je dan in godsnaam verwachten dat het serieus genomen wordt?
Zo'n topic is er al een paar keer geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
haha ja doen eens, kunnen wij ook lachen![]()
Het groepje oldbies, vooral te vinden in ONZ en FB.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Welk kliekje betreft dat?
Licht me in.
Geloof me, ik zit NIET met yvonne in een kliekje.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idioot. Als er 1 kliek is hier, is het wel dat clubje van jou, Yvonne, etc.
owjee. Nu is het ineens een stuk minder erg dat TV ploegen bij voetbalstadions vaak als paria worden behandeld...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Al bijna een heel topic vol over een cameraman die (misschien) een schop gekregen heeftIn een gemiddelde discotheek/club worden er op 1 zaterdagavond wel 5 mensen geslagen of geschopt.
Is het hele voorval niet geregistreerd door een collega? Dat zou wel mooi zijn nl.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je het niet serieus neemt, waarom hier dan nog blijven kloten?
Negeer het dan gewoon....
Nee helaas. Niet door collega's, maar wel door bewakingscamera's. Maar die zullen wel niet openbaar worden gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef Jarno het volgende:
Is het hele voorval niet geregistreerd door een collega? Dat zou wel mooi zijn nl.
Barpersoneel, hulpverleners en uitsmijters hebben het nog wel zwaarder te voorduren, geloof me. Wil niet zeggen dat ik het niet erg vind dat er camera-personeel mishandeld wordt door een stel debielen, maar je doet alsof dit een grote ramp is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
owjee. Nu is het ineens een stuk minder erg dat TV ploegen bij voetbalstadions vaak als paria worden behandeld...
Nou goed, maar bij een eventuele aangifte zullen deze toch zeker openbaar moeten worden gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee helaas. Niet door collega's, maar wel door bewakingscamera's. Maar die zullen wel niet openbaar worden gemaakt.
Kloten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef calvobbes het volgende:
Als je het niet serieus neemt, waarom hier dan nog blijven kloten?
Negeer het dan gewoon....
Ik weet toevallig dat je hier al heel lang post en een redelijk bekende fokker bent, dus ik ging er vanuit dat je ook bij dat groepje hoorde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geloof me, ik zit NIET met yvonne in een kliekje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |