Goed brood is inderdaad niet te vinden of te betalen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:01 schreef Plasterk het volgende:
Starbucks vond ik tegenvallen, maar dat had ik met koffie in het algemeen in de USA. Goede kofie is daar ontbetaalbaar, netzoals brood (ik dwaal af)
explainquote:Maar SB is gewoon iets anders dan koffie.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Das de eerste keer via die site dat t niet werkt
dan maar de kleine versienu doet ie 't wel als 't goed is
SB's succes draait niet op de "bak pleur" maar op het aanbod van speciale smaakjes en producten(frappucinos etc),cakejes etc etc.quote:
mwah, bij Cafe-T kan ik ook smaakjes bestellen, niet bijzonder. Maar het is denk het Amerikaans gevoel van een bakje koffie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SB's succes draait niet op de "bak pleur" maar op het aanbod van speciale smaakjes en producten(frappucinos etc),cakejes etc etc.
En dat is nou precies waar de mensen tegen ageren.
Wij zijn hier gewone bakkies koffie gewend. Lekker. Maar dat is niet waar SB om draait.
We hadden ook nog z'n roodharige broertje, maar die is een keer zomaar verdwenenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ze zijn leuk. Ik heb liever kortharig, maar das persoonlijk natuurlijk
Wat een mooi monsterquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ons monster
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zwarte beest van jou is op bepaalde fotos meer monster hoorquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
De kat van een maat van me
[afbeelding]
mooiquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
De kat van een maat van me
[afbeelding]
Toegegeven..ik hem 'm gephotoshoppedquote:
Mooi gedaan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toegegeven..ik hem 'm gephotoshopped
Maar je kunt het beest oppakken - zoals het nu ligt - en dan helemaal uitrekken. Vind 'ie geweldig
Die film is slechtquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Plasterk het volgende:
Ben The Descent aan het kijken
ik ben claustrofobisch en deze film bevestigd dat nog eensquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die werd bij ons in de sneak juist heel goed gewaardeerd!
Ja..en xXx ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die werd bij ons in de sneak juist heel goed gewaardeerd!
Dat probleem heb ik nu ook..dus ik zit een boek te lezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik dacht, ik ga lekker tv kijken. Niks leuks op en de films ken ik al
Daar heb ik nou geen zin in. Heb niet zo'n leuke, ik doe er ook al anderhalve maand over, lees alleen in bedquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu ook..dus ik zit een boek te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |