Nou en? Het is een slowchat topicquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef Plasterk het volgende:
Ik wil een heel verhaal over Amerikaanse fastfoodketens gaan ophangen maar dan zijn we er 2 topics later er nog steeds over aan het praten
Er lebtquote:
Dan deel ik die morgen uitquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik hou niet zo van mokka. Eigenlijk heb ik wel zin in rijstevlaai nu.
Volgens mij was hij er in het begin van mijn AKQ-tijd heel ff. Das dus al een half jaar geledenquote:
Oeehh, hope for the best dan maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Etcetera het volgende:
ik heb de cijfers van m'n tentamen van een andere klas gezien
van de 17 mensen hebben 10 een onvoldoende
ik ging toch al niet meer heen met de intentie om het te halenquote:
Ja, ik las het. Hoe is het nou?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ging toch al niet meer heen met de intentie om het te halen
ik ging heen om te kijken wat voor vragen er werden gesteld (vooral na afgelopen nacht!)
Dat zegt soms niet zoveel. Misschien heb jij het wel gewoon gehaaldquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Etcetera het volgende:
ik heb de cijfers van m'n tentamen van een andere klas gezien
van de 17 mensen hebben 10 een onvoldoende
Succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zegt soms niet zoveel. Misschien heb jij het wel gewoon gehaald![]()
Iedereen is hier zo fanatiek bezig met tentamens, dat ik ook maar eens heb uitgezocht wanneer m'n tentamens zijn. Moet nog steeds 2 boeken regelen voor een vak...4 april m'n eerste tentamen en daarna 12 april.
Vrijdag gelijk die boeken halen en dan maar weer afgesloten van alles en iedereen in de UB.![]()
ik zal het doorgevenquote:
alvast veel succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zegt soms niet zoveel. Misschien heb jij het wel gewoon gehaald![]()
Iedereen is hier zo fanatiek bezig met tentamens, dat ik ook maar eens heb uitgezocht wanneer m'n tentamens zijn. Moet nog steeds 2 boeken regelen voor een vak...4 april m'n eerste tentamen en daarna 12 april.
Vrijdag gelijk die boeken halen en dan maar weer afgesloten van alles en iedereen in de UB leren.![]()
lolquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat je toch wel een pc weet te vinden
Captain Jack Sparrowquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, dit wilde ik eigenlijk posten:
De trailer van POTC3 is uitik heb er zin in
Ik moet 2 ook nog steeds zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, dit wilde ik eigenlijk posten:
De trailer van POTC3 is uitik heb er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |