Moet je eens een ander boek dan het telefoonboek proberenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar heb ik nou geen zin in. Heb niet zo'n leuke, ik doe er ook al anderhalve maand over, lees alleen in bed
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je eens een ander boek dan het telefoonboek proberen
/Daf
Ja, ranzigquote:
Het schokt. Dat is de nieuwswaarde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, ranzig
Alleen, wat is nou precies de nieuwswaarde? Gebeurt vast wel vaker, hoe smerig ook
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
De mens houdt nou eenmaal van absurd en absurd nieuws...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:00 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
en dit is mijn poezebeest (een hele tijd terug):
[afbeelding]
en dees ook:
[afbeelding]
quote:
En daar ging m'n drinkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
De kat van een maat van me
[afbeelding]
Lui dingquote:
Absurd prima, maar niet als het ook echt ranzig isquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
De mens houdt nou eenmaal van absurd en absurd nieuws...
wat is je genre? Ik kijk meestal horrors en thrillers. Alhoewel het verhaal eenvoudig was voelde ik toch de spanning, die ik in veel horror's mis. Bovendien ben ik claustrofobisch en deze film paktte mij daar goed opquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zal er wel anders over denken dan
Ik vond het acteerwerk verschrikkelijk en het verhaal ook niet echt denderend.
Ik heb niet echt een vast genre. En horror en thrillers kan ik zeker naar kijken hoor. Maar de horror van tegenwoordig is al vaak 3 huppelkutten met grote tieten die heel dom het HELE huis gaan doorzoeken als er op de grond een lijk in stukken ligt in plaats van weg te rijden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
wat is je genre? Ik kijk meestal horrors en thrillers. Alhoewel het verhaal eenvoudig was voelde ik toch de spanning, die ik in veel horror's mis. Bovendien ben ik claustrofobisch en deze film paktte mij daar goed op
Ik ben een flink eind onderwegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |