abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 24 maart 2007 @ 21:21:47 #101
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47622965
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:17 schreef VAgeNERATION het volgende:
[..]
Kom maar met puffs, krijg jij hybrids , anders moet je ze zelf maar kweken.
Wil ook nog wel eens hybrid's weggeven, maar dat doe ik alleen bij mensen die ook heel lief voor MIJ zijn , heb jouw notabene nog nooit online ontmoet , je mag ook wel een hybrid uitkiezen voor die gyroid die ik nog moet, ipv die 10.000 bells
Ik heb trouwens ook nog wel een mini tootoid voor je! Ik zal anders alle wiebels eens bij de poort zetten, dan kan je zelf eens komen kijken.........
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47623083
Jaaa ik heb eindelijk een K.K Slider-liedje!
Vergeet het elke week, maar nu dus een keertje niet...
pi_47623843
Oja shit!
Tap tap tap
pi_47624149
Hoe krijg je zo'n liedje eigenlijk? .
Tap tap tap
pi_47624432
naar 'm toe gaan
vraagt hij naar een request, moet je even op www.animalxing.com kijken welke je allemaal kan kiezen
en dan gaat hij die voor je spelen!
dan moet je wel even op een stoel gaan zitten, dan zie je de eindcredits van het spel, terwijl hij speelt.. aan het eind krijg je het liedje mee!

[ Bericht 26% gewijzigd door edejong op 24-03-2007 21:57:36 ]
  zaterdag 24 maart 2007 @ 22:38:50 #106
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47626188
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:50 schreef edejong het volgende:
naar 'm toe gaan
vraagt hij naar een request, moet je even op www.animalxing.com kijken welke je allemaal kan kiezen
en dan gaat hij die voor je spelen!
dan moet je wel even op een stoel gaan zitten, dan zie je de eindcredits van het spel, terwijl hij speelt.. aan het eind krijg je het liedje mee!
Je moet wel de exacte titel weten (hoofdletter gevoelig!!!) Ik geef meestal geen request maar laat hem beslissen....met resultaat dat ik er nu eentje dubbel heb. Dus (voor de liefhebber) ligt in Samcity nog een K.K. Steppe
Heb overigens van K.K. een foto gekregen door het inleveren van een Country guitar
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47627348
Ik heb een liedje . Ik had wel een grammafoon en een stereotoren maar ik kon er niks mee, tot nu dus .
Tap tap tap
  zaterdag 24 maart 2007 @ 23:17:09 #108
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47627466
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een liefje . Ik had wel een grammafoon en een stereotoren maar ik kon er niks mee, tot nu dus .
hihi, een liefje.....die heb ik ook Ik heb trouwens al heel lang een jukebox, die is zooooo mooi!

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe het zit met gouden rozen? Gaan die ook stuk als je er doorheen loopt? Blijven ze altijd goed?
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47627481
hihi typvaud, zag hem net iets te laat .
Een echt liefje heb ik niet .
Tap tap tap
pi_47627539
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 22:38 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Je moet wel de exacte titel weten (hoofdletter gevoelig!!!) Ik geef meestal geen request maar laat hem beslissen....met resultaat dat ik er nu eentje dubbel heb. Dus (voor de liefhebber) ligt in Samcity nog een K.K. Steppe
Heb overigens van K.K. een foto gekregen door het inleveren van een Country guitar
Ah, ik kom die morgen wel ophalen, als je hem tenminste nog hebt?
pi_47627794
Krijg nou elke keer papier van nook om brieven te schrijven ..:( maar friendcode homaar .. moet eerst m,n part time job afmaken ..
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_47628143
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef McReal het volgende:
Krijg nou elke keer papier van nook om brieven te schrijven ..:( maar friendcode homaar .. moet eerst m,n part time job afmaken ..
Volgens mij, hoef je maar 1x een brief naar één van z'n trouwe klanten te sturen. Als je dat gedaan hebt, ben je al bijna klaar met je parttime-job en kan je naar de poort van je dorpje, om je friencode aan te maken, die krijg je niet van Nook..
Kijk anders hier voor meer uitleg, tips en trucs.
Succes!
pi_47633438
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 20:34 schreef BartK. het volgende:
Ik kom morgen wel ff langs als dat kan
misschien vanavond, ligt eraan hoe druk ik het vandaag krijg , laat nog wel ff wat horen
Niet zo hardcore...
pi_47634885
Pfiew, ben weer eens aan het werk en kon nét op tijd nog even stiekem spelen om turnips te kopen

Ik heb heel veel fruit, mijn lievelingsbewoner wil verhuizen, en ik heb een vreemde bloem in mijn town, die ik verder moet onderzoeken. Heb zo'n zin om te spelen!!! Lekker op de bank, iets lekkers erbij....maarja. Nog 3 uur en dan ben ik vrij
pi_47636059
Zijn de zomermaanden begonnen? Ik was die sneeuw helemaal zat dat ik AC: WW maar in de kast heb gelegt.
pi_47636497
Ja, allang . Alles is lekker groen.
Tap tap tap
pi_47636505
Oja shit, turnips vergeten .
Tap tap tap
pi_47637926
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Oja shit, turnips vergeten .
om daarop terug te komen, ik vergat het ook altijd, maar heb ze nu eigenlijk gekocht, hoe zit dat met die rode turnip, die moet je toch begraven? En dan daags 1x water geven, en zodra die ene zeeleeuw eris aan hem geven, of?
pi_47638258
rode turnip planten en dan elke dag wateren, dan op zondag verkopen bij Nook voor 16 duizend
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_47638555
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef BartK. het volgende:
rode turnip planten en dan elke dag wateren, dan op zondag verkopen bij Nook voor 16 duizend
Ja maar ik wil die foto van K.K. Slider wel, dan moet je toch eerst een acoustic guitar zien te krijgen van Wendell, door hem die turnip te geven... en dan die acoustic guitar aan K.K. Slider te geven
Maar ik kan het ook fout hebben hoor... Ik heb hiet in ieder geval hier vandaan.
  zondag 25 maart 2007 @ 14:43:59 #121
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47639741
quote:
Op zondag 25 maart 2007 14:00 schreef edejong het volgende:

[..]

Ja maar ik wil die foto van K.K. Slider wel, dan moet je toch eerst een acoustic guitar zien te krijgen van Wendell, door hem die turnip te geven... en dan die acoustic guitar aan K.K. Slider te geven
Maar ik kan het ook fout hebben hoor... Ik heb hiet in ieder geval hier vandaan.
Klopt, zo heb ik gisteravond dus een foto van K.K. gekregen......let wel: je moet dan een liedje aanvragen bij K.K., want anders lukt het niet (zoals bij mij vorige week dat mis ging)
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47640985
Wendell is ook lekker, altijd als ie komt zit ik op school..
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_47642497
quote:
Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Klopt, zo heb ik gisteravond dus een foto van K.K. gekregen......let wel: je moet dan een liedje aanvragen bij K.K., want anders lukt het niet (zoals bij mij vorige week dat mis ging)
O ok, goed dat je het zegt!!
Zou zonde zijn...
pi_47642911
ben ff aan het vissen nu .. En wat vis ik op jaja een oude band
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_47644416
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:35 schreef McReal het volgende:
ben ff aan het vissen nu .. En wat vis ik op jaja een oude band
Niet te snel de moed opgeven, ik vang ook heeeel vaak een oude band of een schoen op...
Wat vind je van het spel, begrijp je het al wat beter?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')